Filmvenn Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Gidder faen ikke å vente på at noen andre får satt en ordentlig release på det. Uansett så forhåndsbestilte jeg det på Videogamesplus i forrige uke. Favorittsida av utenlandske sider for kjøp av spill. Gleder meg til å spille flesteparten av låtene på vokal egentlig bare. "Cult of Personality","Cherry Pie", "I Love Rock 'n Roll", "Mother" og "Lay Down" synes jeg nesten er hjernedødt at enda ikke er ute på enten RB eller GH med vokal. Litt kulere låter på dette GH, alikevel hater jeg GH litt. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Smash Hits mener dere? Har ihvertfall ligget ute på TPB i mange dager nå Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Ikke alle er pirater, ikke alle stjeler spill. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Sier ikke at jeg gjør det Forresten er det ikke stjeling, men kopiering. Endret 17. juni 2009 av Amaranth Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Kopiering, whatever. ____________________________ Spilt et dusin låter ca på spillet nå, Greatest Hits altså. Mange gullkorn av låter, Rage Against The Machines - Killing In The Name of er vel så og si den eneste låten som er i nærheten å skuffe på noen måte til nå. Kanskje fordi det er favorittband så ville jeg gjerne hatt låta sånn at du faktisk skulle skrike/synge høyt enn å bare kunne snakke i micen for å få 100% på vokal. Ellers er det som GH: Metallica, nesten en blåkopi med bare endringer i menyer og alt sånt. Ville anbefalt folk som er fan av GH å virkelig kjøpe det. Og for de som vurderer GH: Metallica, men ikke liker Metallica burde gå for dette absolutt istede. Ville gitt det 3/6, er ikke noe nytt med spillet bortsett fra at du kan synge og spille trommer på låter du ikke kunne det i tidligere Guitar Hero-spill. Bra låtvalg og, men ellers ikke stort å nevne. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Metallica skal diskuteres her. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Nesten ubeskrivelig hvor hard B.Y.O.B er på expert bass. Kommer ikke lenger enn 15% så ryker jeg ut. Noen tips? Lenke til kommentar
Maister_InnleggNO Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Øve, øve, øve Jeg og en kompis klarte endelig Through the Fire and Flames på Expert gitar og Expert+ trommer. Da var det spillet rundet på to kvelder xD Moshepartiet på Raining Blood er enda vanskeligere på Expert her enn på GHIII <_< Måtte kjøre Star Power og droppe en del noter. Til BYOB. Det er triolanoter hele veien omtrent. Bare å få inn den rytmen, så sitter mye. Ble nesten mental av den låten helt til den satt. xD Endret 15. juli 2009 av Maister Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Øver litt nå og da, men har så lav toleranse når det kommer til GH. Er ganske vanskelig å finne rytmen i B.Y.O.B synes jeg. Har ikke kommet lengre enn 50%. Assassin, som jeg hadde problemer med på hard de første gangene gikk lett som bare det på expert. =) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Jævela diggbart DLC til GH:WT ute i dag. A new track pack for Guitar Hero World Tour is available today, featuring three tracks from the Eagles of Death Metal, who are neither the Eagles nor a death metal band (Discuss.) The track pack features one single from each of the band's three albums, so it's kind of a sampler of the band's career to date. Or it's just a set of three songs that sound like they'd be fun to play on guitar. No need to overthink this stuff. The set is 440 XBL or $5.49 on PSN, or you can get individual tracks for 160/ $1.99 PSN / 200 Wii Points. * "Anything 'Cept the Truth" * "Cherry Cola" * "I Only Want You" Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Ingen "Chase the devil tonight"? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Begge gitarene mine trenger nye batterier, men jeg er litt for lat til å stikke ned på hydro texaco og kjøpe nye P: Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Endelig satt B.Y.O.B på expert. Står dog fast på train kept a rolling på Aerosmith, expert. Den sangen er drøy. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Idag startet jeg opp Guitar Hero: Aerosmith, og jeg har kommet frem til at dette er knalltøft. Ser frem til å kjøpe Guitar Hero 3, mange fine sanger der, imotsetning til Aerosmith, som ikke bringer det "store" innen låtvalg. Aerosmith ble kjøpt sammen med gitar for 199,- så da tok jeg en råsjanse, kan ikke si jeg angrer et sekund. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Kjøp GH: 5 og få GH: Van Halen på kjøpet, lenge før de andre. Usikker på om dette gjelder her til klands riktignok, men det viser om ikke annet at konkurransen mellom Guitar Hero og Rock Band hardner til. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Så og si er det ingen kamp mellom Rockband og Guitar Hero i år. Lego Rockband og Band Hero blir så og si den eneste ordentlig kampen. Rockband kommer ikke ut med et "stort" spill i år, bare spinnoffs. Lego Rockband og Band Hero er spill som skal slåss om de yngre kjøperne, de sikter ikke mot mainstream kjøperne av Rockband og Guitar Hero. The Beatles: Rockband blir ingen stor-suksess noe ingen GH og Rockband har vært på lenge, men folk som liker bandet og Rockband vil kjøpe det. GH: Van Halen vil heller ikke selge godt, for smalt marked for en artist som så og si bare har 2-3 sanger de fleste kjenner igjen. Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Er det noen her som har prøvd Logitech Wireless Drum kit? Og kan si noe om det er verdt pengene? Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Kjøpte meg GH:Metallica inkl. gitar her om dagen. Skaffet også GH2 og 3 for 299,- samt GH5,NYTT til 250,- på Gamestop i går Er evigheter siden eg spillte noe GH, men eg har tydeligvis havna bra utpå no gitt.. Endret 5. desember 2009 av Mala Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Ser en lokal butikk her selger GH:WT til 149,- og GH:Metallica til 199,- og lurer på å plukke opp disse siden de har en del sanger jeg ikke får til Rock Band. Gitarene går fint om hverandre ennå, gjør de ikke? Bruker kun de høyere fretene på RB-gitarene mine, men lurer på å kjøpe en ny en da de begynner å bli litt slitne (snart to år gamle). Er det like greit å investere i en GH-gitar? Noen erfaringer? Endret 22. februar 2010 av JoeDohn Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 For min del: Intrumenter -> Guitar Hero sine Spill-> Harmonix sine Ja, gitarene går fint omhverandre(hvertfall på 360). Synes designene på intrumentene til Harmonix/Rockband er gode. Men å spille de er veldig behagelig, for behagelig synes jeg for å kunne spille på høyere vanskelighetsgrader enn hard(dog blir jo bare expert etter det). GH sine gitarer er enklere å spille fortere på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå