Gå til innhold

Den store Guitar Hero-tråden.


TMB

Anbefalte innlegg

Gidder faen ikke å vente på at noen andre får satt en ordentlig release på det. Uansett så forhåndsbestilte jeg det på Videogamesplus i forrige uke. Favorittsida av utenlandske sider for kjøp av spill.

 

Gleder meg til å spille flesteparten av låtene på vokal egentlig bare. "Cult of Personality","Cherry Pie", "I Love Rock 'n Roll", "Mother" og "Lay Down" synes jeg nesten er hjernedødt at enda ikke er ute på enten RB eller GH med vokal. Litt kulere låter på dette GH, alikevel hater jeg GH litt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kopiering, whatever.

____________________________

 

Spilt et dusin låter ca på spillet nå, Greatest Hits altså. Mange gullkorn av låter, Rage Against The Machines - Killing In The Name of er vel så og si den eneste låten som er i nærheten å skuffe på noen måte til nå. Kanskje fordi det er favorittband så ville jeg gjerne hatt låta sånn at du faktisk skulle skrike/synge høyt enn å bare kunne snakke i micen for å få 100% på vokal.

 

Ellers er det som GH: Metallica, nesten en blåkopi med bare endringer i menyer og alt sånt. Ville anbefalt folk som er fan av GH å virkelig kjøpe det. Og for de som vurderer GH: Metallica, men ikke liker Metallica burde gå for dette absolutt istede.

 

Ville gitt det 3/6, er ikke noe nytt med spillet bortsett fra at du kan synge og spille trommer på låter du ikke kunne det i tidligere Guitar Hero-spill. Bra låtvalg og, men ellers ikke stort å nevne.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Øve, øve, øve :D

 

Jeg og en kompis klarte endelig Through the Fire and Flames på Expert gitar og Expert+ trommer. Da var det spillet rundet på to kvelder xD

 

Moshepartiet på Raining Blood er enda vanskeligere på Expert her enn på GHIII <_< Måtte kjøre Star Power og droppe en del noter.

 

Til BYOB. Det er triolanoter hele veien omtrent. Bare å få inn den rytmen, så sitter mye. Ble nesten mental av den låten helt til den satt. xD

Endret av Maister
Lenke til kommentar

Jævela diggbart DLC til GH:WT ute i dag.

 

 

A new track pack for Guitar Hero World Tour is available today, featuring three tracks from the Eagles of Death Metal, who are neither the Eagles nor a death metal band (Discuss.) The track pack features one single from each of the band's three albums, so it's kind of a sampler of the band's career to date. Or it's just a set of three songs that sound like they'd be fun to play on guitar. No need to overthink this stuff.

 

The set is 440 XBL or $5.49 on PSN, or you can get individual tracks for 160/ $1.99 PSN / 200 Wii Points.

 

* "Anything 'Cept the Truth"

* "Cherry Cola"

* "I Only Want You"

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Så og si er det ingen kamp mellom Rockband og Guitar Hero i år. Lego Rockband og Band Hero blir så og si den eneste ordentlig kampen. Rockband kommer ikke ut med et "stort" spill i år, bare spinnoffs. Lego Rockband og Band Hero er spill som skal slåss om de yngre kjøperne, de sikter ikke mot mainstream kjøperne av Rockband og Guitar Hero.

 

The Beatles: Rockband blir ingen stor-suksess noe ingen GH og Rockband har vært på lenge, men folk som liker bandet og Rockband vil kjøpe det. GH: Van Halen vil heller ikke selge godt, for smalt marked for en artist som så og si bare har 2-3 sanger de fleste kjenner igjen.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Ser en lokal butikk her selger GH:WT til 149,- og GH:Metallica til 199,- og lurer på å plukke opp disse siden de har en del sanger jeg ikke får til Rock Band. Gitarene går fint om hverandre ennå, gjør de ikke?

 

Bruker kun de høyere fretene på RB-gitarene mine, men lurer på å kjøpe en ny en da de begynner å bli litt slitne (snart to år gamle). Er det like greit å investere i en GH-gitar? Noen erfaringer?

Endret av JoeDohn
Lenke til kommentar

For min del:

Intrumenter -> Guitar Hero sine

Spill-> Harmonix sine

 

Ja, gitarene går fint omhverandre(hvertfall på 360).

 

Synes designene på intrumentene til Harmonix/Rockband er gode. Men å spille de er veldig behagelig, for behagelig synes jeg for å kunne spille på høyere vanskelighetsgrader enn hard(dog blir jo bare expert etter det). GH sine gitarer er enklere å spille fortere på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...