Erik Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har faktisk klart en sang 100% på hard og en 100% på expert. GH:2. Kiss-Strutter, Hard, 100% GH:WT Linkin Park-What I've done, Expert, 100% Vet at den ikke er vanskelig i det hele tatt, men 100% er 100% Har GH 2 og 3. Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg lurer på om det hadde vært mulig å sette på en til knapp for å gjøre expert vanskeligere? Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har sett at cdon har et tilbud på GH3 og 2 gitarer for 500 kr. Er det noe jeg burde satse på egentlig? Beklager hvis dette ble litt offtopic men .. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Har sett at cdon har et tilbud på GH3 og 2 gitarer for 500 kr. Er det noe jeg burde satse på egentlig? Beklager hvis dette ble litt offtopic men .. Ja, jeg vil si at det noe å satse på. hehe; http://atvs.vg.no/?id=21021 Endret 5. februar 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg lurer på om det hadde vært mulig å sette på en til knapp for å gjøre expert vanskeligere? Kommer ikke "Expert Plus" i GH: Metallica da? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hvordan legger folk til custom songer? Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg lurer på om det hadde vært mulig å sette på en til knapp for å gjøre expert vanskeligere? Kommer ikke "Expert Plus" i GH: Metallica da? Det har jeg ikke hørt noe om. Har du link om det eller? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Her, Jonna. Det gjelder kun trommer, tho. Edit. Sigh, kommer aldri til å klare raining blood på hard >_> Endret 8. februar 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Her, Jonna.Det gjelder kun trommer, tho. Edit. Sigh, kommer aldri til å klare raining blood på hard >_> Hard? Prøv expert du, så har du noe å grine for Jobba meg opp på expert etter kanskje 4-5 måneder, så er ikke umulig! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jo. Raining Blood er umulig på hard. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jo. Raining Blood er umulig på hard. Jeg klarer den :unsure: Og på inferno metal festival i fjor vant jeg over ei jente ( i semi-finalen) med Raining Blood på hard Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Kommer vel med tiden. Har bare prøvd 4 ganger. (ja, jeg forventer at det skal mestres asap!) One soloen er også rimelig fucka. Endret 9. februar 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Raining Blood soloen er rimlig vanskelig. Må bare lære seg teknikken. Soloen er også lang så star power hjelper deg ikke så mye, ikke slitt ræva av deg for å få den første starpoweren. Prøv å spille litt bare på gitaren uten å bruke practice mode. Når du har fått inn bevegelsen og klarer det fort, er det bare å gå inn i practice mode å øve på slower/slow Da kommer det etterhvert. Kjip at expert pluss bare kommer på trommer, men metallica låtene kommer vel til å by på utfordring allikevel:p Lenke til kommentar
Goo_InnleggNO Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Testa nettopp GH trommene på rockband. Det blir noe stusselig i forhold. Spiller RB da den orange cymbalen var ødelagt rett ut av pakka og har ikke giddet bytte det ennå.(den trengs ikke i RB) Det blir sett nr 7 , nesten lyst til å gi opp nå. Men fy så morro når det funker. Noen andre her som har trommer eller ? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Denne tråden fikk meg til å starte med GHWT igjen Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Noen som husker den linken for noen uker siden (lå vel på diskusjon.no) der du kunne få fem sanger gratis. Nå har jeg fått kodene til de! Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Noen som husker den linken for noen uker siden (lå vel på diskusjon.no) der du kunne få fem sanger gratis. Nå har jeg fått kodene til de! Har også fått de, og det tok sin tid gitt! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hvordan legger folk til custom songer? Det lurer jeg på også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå