Gå til innhold

Den store Guitar Hero-tråden.


TMB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har byrja litt på GH:WT igjen etter å ha spelt gjennom det ein gang og frekventert mellom GH3 og RB2.

 

Eit lite tips: Dykk finn mykje nyttig info om GH på Scorehero.com

 

For dei med problemer med utstyret kan ta ein tur innom her: http://www.scorehero.com/forum/viewforum.p...9176456f184f761

 

Eg har sjølv modifisert mine gitarer for å forhindre knirkelydar og bråk når ein spelar, huge success.

Lenke til kommentar
Etter at mitt 5. trommesett tok kvelden for 3 uker siden, har det vært umulig å oppdrive nytt på elkjop siden. Hørte om lager status på de tre butikkene i Oslo området i går, og ingen kunne si når de fikk det inn igjen. Klør fælt i fingrene nå... Får spille litt gitar så lenge....

Fem trommesett?? Åssen har du greid det?? :o

Lenke til kommentar

Danny er syk, men jeg har mere sansen for JLC. Han er litt mer livlig.

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295">

 

Edit: action fra 1:07

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar

Står helt fast på guitar hero 2 nå. Er på nest siste tier, og soloene der er bare helt syke. Sliter også med å komme forbi Before i forget på guitar hero 3. (begge er på hard difficulty).

Noen tips? Prøver om og om igjen, men går bare ikke.

 

Merker godt hvor mye hardere gh 2 og 3 er, i forhold til aerosmith og world tour. De runnet jeg på hard for lenge siden.

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar

GH:WT er myyyye lettere enn GH3 og da jeg ikke forestille meg de før da :p. Jeg som følte meg så god, spilte på expert (bass da) og greier. På 3'rn var det ned på hard, da det var en god del vanskeligere. Så kommer dere her og sier at 3'rn det er lett.

Endret av nypis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...