TMB Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Her kan dere dele tips, triks, få hjelp, diskutere spillene, setlists, rekorder, poste screenshots, videoer, og what not. Fyr løs! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Får jeg jobben på Spaceworld så kan det loves World Tour innen 1 måned. Da skal jeg endelig ta steget fra Hard til Expert. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har byrja litt på GH:WT igjen etter å ha spelt gjennom det ein gang og frekventert mellom GH3 og RB2. Eit lite tips: Dykk finn mykje nyttig info om GH på Scorehero.com For dei med problemer med utstyret kan ta ein tur innom her: http://www.scorehero.com/forum/viewforum.p...9176456f184f761 Eg har sjølv modifisert mine gitarer for å forhindre knirkelydar og bråk når ein spelar, huge success. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg kom til et punkt hvor jeg ikke synes GH var så veldig artig lenger, men tror jeg skal ta det opp igjen nå snart... Etter jeg klarte TTF&F på Expert, og påfølgende vond arm i en uke, ble det lagt bort *litt stolt* Lenke til kommentar
Goo_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Etter at mitt 5. trommesett tok kvelden for 3 uker siden, har det vært umulig å oppdrive nytt på elkjop siden. Hørte om lager status på de tre butikkene i Oslo området i går, og ingen kunne si når de fikk det inn igjen. Klør fælt i fingrene nå... Får spille litt gitar så lenge.... Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Etter at mitt 5. trommesett tok kvelden for 3 uker siden, har det vært umulig å oppdrive nytt på elkjop siden. Hørte om lager status på de tre butikkene i Oslo området i går, og ingen kunne si når de fikk det inn igjen. Klør fælt i fingrene nå... Får spille litt gitar så lenge.... Fem trommesett?? Åssen har du greid det?? :o Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Så vidt jeg har fått meg er ikke kvaliteten på de trommesettene de høyeste, spesielt hvis du spiller noe høyere enn easy. Lenke til kommentar
Goo_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fem trommesett?? Åssen har du greid det?? :o 3 røde trommer gikk, 2 mini jacker på gul cymbal. Dårlig kvalitet på settene jeg fikk. Jeg spiller med håndledd så slår ikke hardt heller. Og jeg spiller kun på expert, så det blir mye rulling. Spiller trommer ellers også. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Faen Danny er sjuuuk, lurer på om jeg noen gang kommer til å nærme meg det Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Danny er syk, men jeg har mere sansen for JLC. Han er litt mer livlig. name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"> Edit: action fra 1:07 Endret 4. februar 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Goo_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hva er deres beste world rank plassering og på hvilken sang ? Min er 175 plass på trommer, smashing pumpkins. Men den er ganske lett da. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har Guitar Hero 3! Spiller ikke noe særlig, da.... Lenke til kommentar
Goo_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 en annen ting. Definisjon på ødelagte trommer er ikke at det er null lyd, men at det blir ugjevne anslag og registrering av dobbeltslag til tider. Hjelper ikke å bruke tromme "tunern". Dette merkes ikke særlig hvis du spiller på medium, men på expert blir det helt håpløst - igjen på grunn av virvler. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dama mi fikk 100% på Before I Forget på expert her i forigårs eller noe sånt tror jeg det var. Skal si at jeg er imponert ihvertfall Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Står helt fast på guitar hero 2 nå. Er på nest siste tier, og soloene der er bare helt syke. Sliter også med å komme forbi Before i forget på guitar hero 3. (begge er på hard difficulty). Noen tips? Prøver om og om igjen, men går bare ikke. Merker godt hvor mye hardere gh 2 og 3 er, i forhold til aerosmith og world tour. De runnet jeg på hard for lenge siden. Endret 4. februar 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Yeah guitar hero 2 er mye vanskeligere dersom du er vant til GH3. Tror det er noe med at i GH2 må du være veldig presis på å treffe notene mens GH3 og andre lignende (GH:A etc) har mye større "forsinkelse" når det gjelder å treffe. Eneste tipset er vel bare å øve, egentlig. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 DER satt before i forget på hard. Endefuckignslig Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) GH:WT er myyyye lettere enn GH3 og da jeg ikke forestille meg de før da . Jeg som følte meg så god, spilte på expert (bass da) og greier. På 3'rn var det ned på hard, da det var en god del vanskeligere. Så kommer dere her og sier at 3'rn det er lett. Endret 4. februar 2009 av nypis Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg har spillt GTH III i 2 år og spiller fortsatt på medium Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kom meg frem til free bird, som er siste sangen på gh2. Lolet meg ut på 90% sikkert 10 ganger, får ta den i morgen istede. Men er litt fornøyd, tok jordan på hard. Merkelig hvordan masse løsner meg en gang man får til noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå