zell_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 knøtt; bubble bubble på nintendo 8biten! litt eldre: super street fighter 2 turbo på super nintendo enda litt eldre: utallige timer med goldeneye 4 player! åh good times! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Spillet er gjerne ikke så gammelt, men Tony Hawk's Pro Skater 2 til PC var nok det første spillet jeg virkelig elsket. :wub: Har også gode minner fra Tekken 2 og 3 på PlayStation, samt flere timer i Call of Duty 2. Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Da jeg fikk alle stjernene på Super Mario 64. Brukte bare noen år på det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Mitt beste minne må være da meg og storebror snek oss til Tekken 1 fra fetteren vår og spilte det gjennom. Langt i fra første eller mest barnevennlige minnet, men absolutt koselig. Ellers kommer Spyro og Zelda høyt opp. Lenke til kommentar
Åsmund_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vel, jeg har alerede lage amiga tråd så jeg får ta andre spill. Er veldig mange spill og mange minner, men tror nesten det må bli Golden eye eller er det jones in the fast lane og wacky wheels og mange andre Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ellers var det fotballspill på NES jeg forelsket meg i. Husker virkelig ikke tittelen, men har det liggende hjemme et sted. Var vel å spille World Cup, og husker at de gode lagene hadde superskudd hvis du trykka A og B samtidig. Var alltid gøy når mostanderen hadde corner, så sa vi "corner er mål", og ofte man traff med superskuddet og traff i mål på den andre siden. Fantastisk artig. Motstanderene kunne også "dø" etter en hard takling, så de ble liggende på banen resten av omgangen. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det var noe veldig kjent med det, PureChaos! Jeg klarer heller ikke å huske tittelen ... Kunne det også være snø/is på banen så sklitaklinger ble ekstra lange osv? Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Må nok bli når jeg først fikk Zelda: the Ocarina of Time. Satt og gamet det lenge :rolleyes: Lenke til kommentar
Elgenn Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 når eg og kompisane mine fekk tak i wolfenstein 3d, når det var forbudt eller noko. Lenke til kommentar
Recreator Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ingen spill kan slå MegaMan V til GameBoy. Spilte det da det ble gitt ut i 1994, og spiller det fortsatt. Fantastisk bra spill <3 Lenke til kommentar
Mr.Byte Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Første gang jeg så introen til dune 2 med et sound blaster pro lydkort :o Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vanskelig å trekke frem ett enkelt øyeblikk. Det begynner å bli noen. I første omgang nøyer jeg meg med å nevne disse: Bomb Jack Mitt første spill, som jeg spilte på en Atari ST tilkoblet tv'n i kjellerstua. Oil Imperium Spilte dette hjemme hos en kamerat, som hadde Amiga. Husker særlig da vi oppdaget at det faktisk var mulig å styre oljeboret ned gjennom jordskorpa. Frem til da hadde vi bare latt det drille seg nedover på egenhånd, nesten utelukkende med katastrofalt resultat. Settlers II Her er det flere ting å trekke frem. Den gode følelsen når geologen melder fra om gullfunn i fjellet. De nervepirrende minuttene når du prøver å få ferdig en vaktpost før motstanderen. Det djevelske fliret som brer seg om munnen når fiendens hus og hjem brenner. Lenke til kommentar
Prebsor Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Utallige timene med 4-player GoldenEye, Perfect Dark, Diddy Kong Racing, Mario Party osv, og Donkey Kong Country 2 og 3. Husker vi fikk vannblemmer i håndflata fordi vi snurret spaken så fort på Mario Party på N64. xD Kan jo ta med Settlers II også. Har mange flere herlige øyeblikk, men gidder ikke å ramse opp alle. Lenke til kommentar
enfer Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Når jeg endelig klarte Diablo 1 første gangen. :rolleyes: Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Da jeg fikk alle stjernene på Super Mario 64. Brukte bare noen år på det. Jeg brukte 2 år på vanntempelet i TP Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvordan kunne jeg glemme GTA-demoen til PS1. Frihetsfølelsen var massiv. Stjel hvilken som helst bil og gjør hva du vil. Tror det var den første kvelden der jeg satt med et spill hos en kompis helt til det ble natt. Foreldrene mine forsto selvsagt ikke forklaringen. Lenke til kommentar
demonica Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Etter en kjapp mimrestund her, kom jeg tilfeldigvis på en gammel klassiker jeg har brukt for mange timer på.SIM SAFARI! Åh, det bildet der ga meg så mange minner at det er nesten jeg kjenner tårene presse seg på. Kunne jeg bare få hørt den fuglekvitringen igjen. Aaah! Der sa du noe xD Fy søren så mange timer jeg har brukt klistret til dataskjermen med det der ^^ Selv om Sonic til Sega var mitt store idol, brukte nok mange timer med det og... Lenke til kommentar
Goo_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Bruce lee på amstrad. Satt mang en time med det, husker jeg likte musikken særs godt også. Hadde vært moro og funnet en emulert versjon av det spillet Lenke til kommentar
Jebeso Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Min favoritt må være RocknRoll Racing på SNES. Husker hvor herlig det var å leie dette spillet i en helg og spille det 12+ timer for dagen, den ENE helgen. Det jeg derimot husker best er da jeg var enda yngre, og var innlagt på haukeland sykehus hvor jeg fikk spille det orginale mario på NES, og begynte å grine når jeg fikk gå hjem for da fikke jeg ikke spille mer mario.. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det var noe veldig kjent med det, PureChaos! Jeg klarer heller ikke å huske tittelen ... Kunne det også være snø/is på banen så sklitaklinger ble ekstra lange osv? Sensible Soccer kanskje? Mitt favorittøyeblikk er muligens når jeg fant et Star Wars Arcade spill i en arkadehall som liten. Det var tider det... :wub: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå