Darkbuster Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Emnet sier vell det meste. Er veldig interessert i å høre hva ditt favoritt øyeblikk var da du først satte deg ned, enten foran en PC-skjerm eller en TV, og hadde et spill øyeblikk som virkelig ga gode minner. Mitt må vell såklart være da jeg endelig, etter mye strev, greide å ta siste boss i Super Mario på Nintendo 64. Det var tider det. Så hva med deg? Lenke til kommentar
Exia Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Da jeg rundet mitt første spill, Spyro :wub: Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Her var det nok første gang da jeg tok Epona, hoppet over gjerdet og ut på slettene til Hyrule. Utrolig stemningsfullt å ri rundt der. Nå fikk jeg lyst til å fyre opp go'-maskina igjen. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Da jeg spilte bokstavspillet på Windows 98 Eller da jeg og en kompis satt 5 timer i strekk og spilte Gran Turismo 2. Ah, når vi endelig våknet opp, og kikket ut vinduet hadde det snødd 30 cm snø. Det første snøfallet det året, husker jeg. Minner, minner, minner. Ah, LOVE. Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Da jeg ble eier av diamanten populært kalt "The legend of Zelda: Ocarina of time" Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg og en kamerat hadde skaffet oss zelda til n64 på barneskolen, begge stod fast på startstedet, pratet om hvordan å komme videre flere dager, plutslig fant jeg ut at man kunne krabbe inn i en hulegang B) gjett hvem som var stolt dagen etter Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hver gang vi spilte lokal multiplayer på GoldenEye, Mario Party 2 og 3 og Mario Kart! Det var gøy det! Spilte nettopp 3 player på Mario Party 3 ved hjelp av emulator. Ble sittende i noen timer Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Mario Kart på Super Nintendo, Uten tvil. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 husker disse i hvertfall,driller thanks,arkanoid det er flere men husker ikke navnet på disse. hitbit fra ca midten av 1980 tallet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 For meg er det ingenting som overgår Super Mario Bros 2 Har spelt det veldig mykje og har mange gode minner. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 På nyttårsaften 1999: satt på et hotellrom og spilte goldeneye 64 4 player splitscreen. Husker at jeg koste meg kjempemasse med demoen til outlaws Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 ikke sikker men siden dette er en gamer side må jeg si da jeg fikk playstation 2 til jul med prince of persia sands of time. . genialt spill ass. . spillte det i 100vis av timer. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Mye tid ble tilbringt foran TV-en i Megamans, Marios og Donkey Kongs selskap. Har en del gode spillminner fra den tida, ja. PC-spiller ble jeg ikke før på slutten av 90-tallet. Da gikk det mye i Theme Hospital, Starcraft, Red Alert og lignende. Good times. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Da jeg rundet mitt første spill,Spyro :wub: Ja, JA og JA. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Oi, mye å velge i. Må vel bli da jeg runda Mario Kart 64, tror jeg. Var vel også det første spillet jeg runda. :wub: Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Mitt øyeblikk må være da jeg for første gang kom til the dark world i The Legend of Zelda: A link to the past. En helt fantastisk atmosfære! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ocarina of Time, Donkey Kong 64, og POKEMON RED! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Når jeg eide Gruntilda i Banjo-Tooie! Makan til stressende og slitsom kamp har jeg ikke vært borti verken før eller siden! (Greit nok, kanskje overdriving, men liker å mimre ) Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Virker som om de fleste her er mye yngre enn meg... Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det må vel bli første kvelden med Super Mario World saman med broren min. Det var tider det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå