Coffey Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvordan får de skipene inn i sånne "flaskeskip"? De får de ikke inn. Husker jeg riktig så lages skipet ferdig utvendig, flatpakket, før det tas inn i flasken, og da heises opp til normal størrelse. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 De får de ikke inn. Husker jeg riktig så lages skipet ferdig utvendig, flatpakket, før det tas inn i flasken, og da heises opp til normal størrelse. Lenke til kommentar
Marqs Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 De får de ikke inn. Husker jeg riktig så lages skipet ferdig utvendig, flatpakket, før det tas inn i flasken, og da heises opp til normal størrelse. Takk. Da var ende ett av livets store mysterier avslørt Lenke til kommentar
ohboi Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Eg lurer på åssen eg kan bli kvitt en god gammeldags forkjølelse. Peppermynte-te funka bra til halsen, men trenger å klarne opp nesegangene. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Kjøp deg sånn saltvann nesespray på apoteket. Denne er helt ufarlig og ikke avhengighetsskapende slik som den vanlige nesesprayen. Når det gjelder feberen så tror jeg du helst bare skal holde deg i ro. Eventuelt kan du ta noen febernedsettende tabletter. Ref; Paracet. Lenke til kommentar
ohboi Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hater nesespray.. kanskje derfor eg ikke har tenkt på det før Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Saltvannsaken er ikke nesespray. Det er magi. Spørsmål: Heter det; Jeg lagde en kake, eller Jeg laget en kake? Fikk totalt hjerneteppe her nå *føle seg blåst...* edit: Ja, jeg vet det antageligvis egentlig heter at "jeg bakte en kake..." Men dere forstår hva jeg mener. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Selvfølgelig heter det "Jeg lagde en kake"... Å ang. nesespray-greia, jeg digger det! Føler meg beruset ved inntak av nesespray.. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Er laget i det hele tatt ett ord :unsure: ? Føler meg helt jo jorde her... Altså, som kan brukes i denne sammenhengen? Jeg har laget en kake? Jeg har lagd en kake? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er laget i det hele tatt ett ord :unsure: ? Føler meg helt jo jorde her... Altså, som kan brukes i denne sammenhengen? Laget er nok et ord, ja. Jeg har laget et smørbrød til deg Jeg lagde smørbrødet i går EDIT: Men ordet lagd, derimot. Er det et ord? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Så det er altså slik alt henger sammen. Har alltid brukt "lagd" med jevne mellomrom. Går utifra at det kan kallen som en form for sleng? Takk for oppklaringen. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 "Lagd" er et legitimt norsk ord http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...=n&renset=j Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Ugh, Da er vi ferdig med den saken? Endret 3. februar 2009 av lolidude Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Hvorfor er jeg aldri trøtt om kveldene? Må opp 06.45 i morra lixm. Endret 3. februar 2009 av Shoop Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvorfor er jeg aldri trøtt om kveldene? Må opp 07.45 i morra lixm. Storstøttes! Føler meg trøtt, men med en gang jeg slokner lyset og legger meg så er jeg lys våken! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvorfor fungerer ikke melatonin på meg lenger? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) "Lagd" er et legitimt norsk ord http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...=n&renset=j Men i svarte... Jeg kommer virkelig ikke til bunns med dette. Jaja, la gå. Lagd kake, laget kake, skal lage, hadde lagt eller var det laget...? :unsure: Hvorfor dere ikke for sove? Antageligvis fordi dere halt alt for mye å tenke på. Prøv å les litt i en bok/magasin el. og se om det hjelper. Å sitte her å gnåle hjelper hvert fall ikke. Endret 3. februar 2009 av Habitats Lenke til kommentar
Livslykka Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kaken er nå lagd. Jeg fant skruen under en av disse slidsene, så nå lyser det ikke så hissig mer Bøyde bare dioden vekk, siden jeg ikke hadde lyst til å klippe den av. Hvorfor fungerer ikke melatonin på meg lenger? Er ikke det et hormon man tar mot insomnia og ADHD? Og er det ikke ulovlig i Norge? Lenke til kommentar
Ichimaru Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvilken vei snurrer hu her? Har sitti i nesten 1 time nå og sett på hu. Det ser ut som at hun går MOT klokken, men neste øyeblikk snur hun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg