TCi_InnleggNO Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Det var mye diskusjon rundt dette for en stund siden i det offisielle forumet til Valve (mange som snakket om flammekaster), men jeg vet ikke. Akurat nå har du våpen som dekker alle behovene, så jeg ser ikke helt poenget, dog jeg kan være enig i at de samme våpnene kan være litt kjedelig. For min del skulle det vært nye våpen, men i samme klasse som de som er nå. Altså ingen som ødelegger balansen. Istedet for Uzi kunne det vært MP5. Og istedet for M16 kanskje AK47. Er ikke helt sikkert om jeg er hjemme i kveld... Edit: Det er på x360 dere spiller ikkesant? Nei, spiller på PC. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Det var mye diskusjon rundt dette for en stund siden i det offisielle forumet til Valve (mange som snakket om flammekaster), men jeg vet ikke. Akurat nå har du våpen som dekker alle behovene, så jeg ser ikke helt poenget, dog jeg kan være enig i at de samme våpnene kan være litt kjedelig. For min del skulle det vært nye våpen, men i samme klasse som de som er nå. Altså ingen som ødelegger balansen. Istedet for Uzi kunne det vært MP5. Og istedet for M16 kanskje AK47. Er ikke helt sikkert om jeg er hjemme i kveld... Edit: Det er på x360 dere spiller ikkesant? Nei, spiller på PC. Ja da hadde det ikke så mye å si uansett.. For jeg spiller på Xboxen. Hadde demoen på pc da, likte det faktisk best på pc, men jeg trengte flere multiplayers til xboxen. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Skal jeg sjekke ut. Kan jeg eventuellt være med å spille? Trenger å lære meg noen triks hehe. Dog, satser dere på å kjøre hardcore har jeg forståelse for at jeg ikke er videre ønsket Steam: Kelevra Kan du ikke gi meg en link til profilen din. Er altfor mange med det kallenavnet... Skal spille litt senere i kveld. Kanskje en liten gjeng her kan delta. Min profil: http://steamcommunity.com/id/_tci/ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 La deg til som venn jeg TCi. Hadde vært staselig med litt spilling senere i kveld! Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Fint, godkjente deg. Tenkte å spille rundt kl. 21. Om flere ønsker å være med på survival, si i fra. Plass til 2 til. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg kan godt være med om linja mi holder seg stabil, vært litt rar i det siste! Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 En litt uheldig zombie * Hvordan får du frem "FPS", In:/Out (...) rammen? Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Det var mye diskusjon rundt dette for en stund siden i det offisielle forumet til Valve (mange som snakket om flammekaster), men jeg vet ikke. Akurat nå har du våpen som dekker alle behovene, så jeg ser ikke helt poenget, dog jeg kan være enig i at de samme våpnene kan være litt kjedelig. For min del skulle det vært nye våpen, men i samme klasse som de som er nå. Altså ingen som ødelegger balansen. Istedet for Uzi kunne det vært MP5. Og istedet for M16 kanskje AK47. Man trenger kanskje ikke nye våpen, men det kunne kanskje ha gjort spillingene enda noe mer variert. Slagvåpen som sverd og motorsag, armbrøst som kunne skyte gjennom et par stykker per pil, flammekaster, minigun, claymore ... Vet ikke, er vel bare fantasien som setter grenser. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Problemet med å introdusere nye våpen er at man må huske på det evinnelige griefingpotensiale. Left 4 Dead blir stusselig hvis du tar vekk friendlyfire, og å ha en som flyr rubndt beina på deg å legger ut claymores blir fort kjedelig. Dessuten så passer det jo ikke med settingen å ha 17 våpen liggende rundt. Slagvåpen vil være verdiløst fordi fiendene dine jo helst bør tas på avstand. Smoker og Boomer er jo en dødsdom hvis du fly rundt med et våpen for nærkontakt, og jeg tror ikke Tanken bryr seg i større grad heller. Videre er det slik at de våpnene man har til rådighet er veldig enkle, point and shoot, og å måtte bruke f.eks. claymore krever at hele laget følger med på andre ting i tillegg til seg selv, hverandre og de 69 udøde som til en hver tid vil gjøre livet surt. Når du ser på våpenene du kommer med eksempler på så finnes de allerede i spillet. Vel, ikke claymores da, men du har pipebombs som jo er enda bedre eksplosiver. Du har melee (slagvåpen), sniperrifla (som jo er bedre enn armbrøst fordi i tillegg til å drepe "alt" på ett skudd også penetrerer vegger og hva det måtte være). Molotovs funker som flammekaster (dessuten vil flammekasteren drepe de overlevende fortrere enn noen zombie), og minigun finner man fastmontert rundt omkring på spillebrettet, der hvor du kanskje kan trenge den. Og hvor sannsynlig er det engentlig at man finner en minigun ligge og slenge på bakken? Og syns du egentlig at du ser Bill eller Zoey bære rundt på en slik? Endret 3. mai 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Har satt sammen filmen av ene gullrunden vi hadde i går. Dessverre er Youtube så kjip at hver sang jeg setter sammen blir blokkert. Skjønner ikke hvorfor det skal være så mye av disse begrensingene. Skal gi beskjed når jeg får skrapet sammen noe som går gjennom sjekken deres. Om ikke får jeg bare laste den opp uten musikk, noe jeg selv syns blir for kjedelig for en film på 10 min. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Har satt sammen filmen av ene gullrunden vi hadde i går. Herlig! Hvilken runde var det? Var vel bare The Streets og Airport Terminal vi klarte? Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Det var terminalen. Skal gjøre et siste forsøk med å legge til musikk. Om Youtube stopper den så legger jeg den ut uten musikk. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Er det any chance for at det var de rundene jeg var med på også? hehe Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Er det any chance for at det var de rundene jeg var med på også? hehe Var vel da vi tre og Marco spilte sammen tror jeg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Kult! Hva av dem var du Vrengtpolvott? Akkurat nå leser jeg denne tråden om Survival mode. Står faktisk mye lærerikt her! DON´T WASTE MOLOTOVS ON TANKS!!! Given the often narrow space you´re dealing with an the fast approaches of tanks, its absolutely useless to waste your precious cocktails on tanks. The only thing you need to to, when you hear the tank music theme and feel the earth under your feet rumble ist to RELOAD your autoshotgun and ALL TOGETHER empty your rounds into the approaching behemoth. He will be down in a few seconds. Spare your molotovs to block the way of incoming hordes.Addendum: Survival tanks have 4000 HP and do run faster on fire as they do in campaign mode. So lighting them up can actually do more harm than good. Endret 3. mai 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Kult! Hva av dem var du Vrengtpolvott? Hvem av de jeg var? Vel jeg var hverken TCi, Marco eller deg, så da gjenstår vel bare den fjerde på gruppa Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Haha jøsses skarp du! I motsetning til andre her Prøvd noe mer Lighthouse? Jeg prøvde litt senere på kvelden, men som vi slo fast: Francis hates water. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Prøvde det litt i dag med Marco og en annen, men vi ble bare griseeid, så var ikke noe morsomt. Men jeg er mer enn gjerne med å spille med deg og TCi igjen, ettersom vi klarte oss ganske bra sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå