TCi_InnleggNO Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 I går klarte jeg og tre andre 3 gull. På Death Toll (kirken), Warehouse (No Mercy) og Generator Room (No Mercy). Fikk også satt sammen en film fra en sølvrunde på Last Stand som jeg filmet før helgen. Om du vil så kan du se den her: Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Dere var veldig nærme da. Synd dere ikke kom helt fram. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jepp, har mange tilfeller av slikt Her er noen bilder fra gullrunden på Death Toll. Skal prøve å få filmet noen gullrunder etter hvert. Hadde dessverre ikke Fraps installert sist da vi tok de tre. Men har lagt det inn nå. Skal til å sette i sammen en ny film nå snart. Er en sølvrunde på sewers. Må bare finne noe passende musikk først. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Fikk ikke lastet ned Survival pack fra LIVE! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Hvorfor ikke? Uansett, veldig kjipt, spesielt fordi det er ganske morsomt . Endret 29. april 2009 av nypis Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Aner ikke. Har kun tilgang til Friends og My Xbox i selve hovedmenyen på boxen, og ingen spillpakker vil laste ned. Kan spille online da, så helt håpløst er det ikke. Jo forresten, det er det. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Har nå lastet opp min andre film. Denne gang av en sølvrunde til på banen The Drain. Den er ikke helt aktiv ennå, men vil komme opp i løpet av kort tid. Er også tilgjengelig i HD. Langt bedre kvalitet på denne. Ble brukt feil format og komprimering på den første. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Fikk da lastet den ned, men er foreløpig ikke helfrelst. For det første så har det vært bare idioter som har spilt (oooh, la oss sprenge alle bensinkannene før runden starter) og for det andre så syns jeg det virker litt vanskelig - kan hende det er noe med hva man lærer seg av taktikker og slikt. Er den unreachable-exploiten i generatorrommet (No Mercy) der enda? I vanlig co-op kan du hoppe opp et sted hvor bare Smokeren får tak i deg, så så lenge man passer seg for den kan man lett klare den crescendoen. Dere som vet hva jeg mener skjønner hva jeg mener, dere andre får finne det ut selv Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Prøvde The Last Stand for litt siden med en kompis og 2 randoms var faktisk ganske gøy (og vanskelig) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg har nå kljøpt meg Left 4 Dead til pc også - var usikker på hvordan det ville funke men i dag har det jo vært gratis på Steam så da fikk jeg endelig prøvd. Må si jeg likte den lighthouse-menyen og musikken - på xbox er det fortsatt den gate-bakgrunnen med politibilen og ymse zombier som spaserer rundt. Men den survivalgreia må jeg si er vanskelig! 2 tanker samtidig etter 3 minutter er jo ikke akkurat barnemat. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Si ifra TCi så joiner jeg på en survival engang. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Klarte survival på 11.13 eller noe. Terminal banen :] spilte sammen med TSP og Hatemaker fra forumet her. Tar med en litt morsom "samtale" fra kampen. Jeg sa : Hunter!! Jeg dør!! så sier TSP helt rolig: Jeg er litt opptatt akkurat der og da hørtes det ekstremt tragisk ut. Men han hadde jo 40k infected rundt seg han også. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Men den survivalgreia må jeg si er vanskelig! 2 tanker samtidig etter 3 minutter er jo ikke akkurat barnemat. Sjekk fra Last Stand. Den viser den beste taktikken jeg og en gjeng kom opp med. Alle bør ha hagle. Iallefall 3 av dere. Dette tar tankene raskt når de klatrer opp mot deg når du står på toppen. Litt vanskelig bane, men litt mer trening så regner jeg å ta gull på den. Si ifra TCi så joiner jeg på en survival engang. Kan sende deg en PM når jeg skal spille neste gang. Blir sikkert i morgen kveld. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Men den survivalgreia må jeg si er vanskelig! 2 tanker samtidig etter 3 minutter er jo ikke akkurat barnemat. Sjekk fra Last Stand. Den viser den beste taktikken jeg og en gjeng kom opp med. Alle bør ha hagle. Iallefall 3 av dere. Dette tar tankene raskt når de klatrer opp mot deg når du står på toppen. Litt vanskelig bane, men litt mer trening så regner jeg å ta gull på den. Si ifra TCi så joiner jeg på en survival engang. Kan sende deg en PM når jeg skal spille neste gang. Blir sikkert i morgen kveld. Skal jeg sjekke ut. Kan jeg eventuellt være med å spille? Trenger å lære meg noen triks hehe. Dog, satser dere på å kjøre hardcore har jeg forståelse for at jeg ikke er videre ønsket Steam: Kelevra Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Noen som vet noe om det kommer noen flere våpen til spillet? Det hadde vært fett med noe større variasjon (så sant det ikke blir for ubalansert). Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Sjekk fra Last Stand. Den viser den beste taktikken jeg og en gjeng kom opp med. Alle bør ha hagle. Iallefall 3 av dere. Dette tar tankene raskt når de klatrer opp mot deg når du står på toppen. Litt vanskelig bane, men litt mer trening så regner jeg å ta gull på den. Si ifra TCi så joiner jeg på en survival engang. Kan sende deg en PM når jeg skal spille neste gang. Blir sikkert i morgen kveld. Så fort taktikken med å kun bruke Hagle eller Sniper på Tanks er i orden, går som oftest spillet ganske bra. Setter man seg ned, mens man skyter, fungerer det enda bedre. Taktikken din/deres med å sette fokus på spilleren som blir dratt ned av eks Smoker , var ny, og skal prøves. Det å legge seg høyt oppe, eller finne et hjørne har jeg opplevd som de beste tilholdsstedene. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Klarte 12 minutter eller noe på Last Stand ved å stå inni huset i "kjøkkenhjørnet". Smokers og hunters var ikke noe serlig problem, og tanksen er av og til noob og driver å klatrer opp på taket osv. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Noen som vet noe om det kommer noen flere våpen til spillet? Det hadde vært fett med noe større variasjon (så sant det ikke blir for ubalansert). Det var mye diskusjon rundt dette for en stund siden i det offisielle forumet til Valve (mange som snakket om flammekaster), men jeg vet ikke. Akurat nå har du våpen som dekker alle behovene, så jeg ser ikke helt poenget, dog jeg kan være enig i at de samme våpnene kan være litt kjedelig. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Men den survivalgreia må jeg si er vanskelig! 2 tanker samtidig etter 3 minutter er jo ikke akkurat barnemat. Sjekk fra Last Stand. Den viser den beste taktikken jeg og en gjeng kom opp med. Alle bør ha hagle. Iallefall 3 av dere. Dette tar tankene raskt når de klatrer opp mot deg når du står på toppen. Litt vanskelig bane, men litt mer trening så regner jeg å ta gull på den. Si ifra TCi så joiner jeg på en survival engang. Kan sende deg en PM når jeg skal spille neste gang. Blir sikkert i morgen kveld. Er ikke helt sikkert om jeg er hjemme i kveld... Edit: Det er på x360 dere spiller ikkesant? Endret 2. mai 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå