Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead

Gjest Slettet+981287349

Anbefalte innlegg

Hjelper med 4 rutinerte karer på Skype :) Gjelder å få tatt specials så fort som mulig så de ikke blir for mange. Pleier for det meste å brke hagla også for å voldta tanken så fort som mulig, men det kommer litt an på brettet da.

Kom forresten en patch igår, som visstnok fikser at tanksene ikke spawner.

Skjul

April 23, 2009 - Left 4 Dead Update Released

Updates to Left 4 Dead have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Survival Mode Changes

Darkened the Lighthouse background movie and increased the contrast with the user interface elements

Chapter selection is now available when creating a Survival lobby

Single player coop now works correctly after playing Survival online

The correct game mode will be set when playing back a demo

Changed holdout server spew to be development only

Stats are no longer updated while viewing a demo

Correctly update the leaderboard based on the player's personal time, not the team best time

Show the player's best time in the scoreboard

Removed Survival exploits from The Terminal, Last Stand, The Crane, The Boathouse and The Warehouse

Fixed tanks sometimes not spawning after 15-20 minutes

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det hjelper veldig med 4 erfarne spillere ja. Jeg og en gjeng spilte med 3 stk og en AI en stund. Det gikk heller dårlig i lengden. AI-en skyter jo aldri før fiendene er helt opp i trynet. Og dermed er det ofte for sent.

Tok opp en del filmer i går også som jeg skal prøve å få lagt ut på nettet ut i neste uke. Reiser hjem denne helgen så jeg får ikke redigert filmene. Skal være en del morsomme episoder her og der.

Håper leaderboards blir nullstilt nå som de har patchet bugen med special infected etter 15+ minutter. Folk prøver jo bare å jukse med dette hele tiden, samtidig som å finne exploits overalt som gir de en fordel. Kan ikke være mye moro akkurat.

Enkelte baner kan nok være kjedelig. Oftest er det umulig å stå på et sted og skyte mot en åpning. Vet ikke helt hvilken bane du tenker på. Om du ikke bruker exploits da.

Lenke til kommentar

Eneste jeg savner med survival er statistikk som det er etter campaigns of versus, liker å se hvem som drepte mest, tok mest skade osv, litt intern konkurranse er alltid morro. Savner også bedre leaderboards, hadde vært kult med globale leaderboards, landsbaserte leaderboards osv.

Lenke til kommentar
Eneste jeg savner med survival er statistikk som det er etter campaigns of versus, liker å se hvem som drepte mest, tok mest skade osv, litt intern konkurranse er alltid morro. Savner også bedre leaderboards, hadde vært kult med globale leaderboards, landsbaserte leaderboards osv.

Enig.

Klarte 11 minutter i går på det brettet som er ved bagasjebåndet til flyplassen.

Vi mistet litt motivasjonen etter 10 minutt =)

Et leaderboard for overlevelsestid hadde vært knall!

Endret av Nailer
Lenke til kommentar
Haha, ja... Last stand er litt av en bitch! Vi var 4 rutinerte spillere og klarte maks 6 minutter.

En person må stå i tårnet hele tiden med en sniper. Det hjalp den del merket jeg.

Ikke veldig rutinerte om dere står i tårnet, spesielt ikke om han står der alene.

Trikset er å finne et hjørne, og bli der. Et godt sted er garasjen, oppe på gasstankene. Bruk pistoler only mot Hordes og specials, og ta fram shotgun bare for å ta ned Tanks. Og husk å bruk alle bensinkannene man finner.

Lenke til kommentar

Dette er noe jeg selv savner. Håper det kommer med en oppdatering.

Haha, ja... Last stand er litt av en bitch! Vi var 4 rutinerte spillere og klarte maks 6 minutter.

En person må stå i tårnet hele tiden med en sniper. Det hjalp den del merket jeg.

Den er til tider vanskelig ja. I går klarte jeg og to andre med en AI litt over 9 minutter. Filmet denne runden. Kanskje jeg legger den ut her slik at dere kan se hva vi gjorde.

Lenke til kommentar
Har noen andre hatt problemer med kræsj pga. "shaderapidx9.dll"? Har enda ikke fått i gang L4D etter oppdateringen.

https://support.steampowered.com/kb_article.php?p_faqid=467

Andre muligheter...

Ser ikke ut til å ha virket. I tillegg sier diagnose programmet at jeg mangler wmiprvse.exe. :mellow:

Jeg tok det opp på HW, men har forsatt ikke noe svar der.

Jeg skal reinstallere Windows om noen mnd. uansett, jeg får vel vente til da.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...