Laktampe Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 L4D er et flott spill. Men de skulle hatt litt mer variasjon. Flere våpen, spesial infiserte og brett hadde gjort seg. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har fjernet fem poster som diskuterte piratkopiering og bruk av "cracks". Diskusjon rundt midler for å unngå CD-restriksjoner og lignende er ikke tillatt. Lenke til kommentar
Meggern Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 L4D er et flott spill. Men de skulle hatt litt mer variasjon.Flere våpen, spesial infiserte og brett hadde gjort seg. Sier meg ening i den Våpenutvalget er kanskje det som gjør dette spillet vanskelig. Skulle gjerne satt meg inn i den traktoren som står utpå jordet og pløyd over en del zombies. Rett og slett benyttet litt andre våpen og gjort større skade ved å plukke opp eller dytte ting for å forsvare seg, dvs alt fra gjenstander som står rundt omkring osv. Større skade = mer gørr og blod = mer moro Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Savner en kniv kanskje:-) Men som sagt tidliger savner flere våpen egentlig:-) hadde vært morro det!!! Ellers så savner jeg en sånn survival mode der det bare kommer tusner på tusner med zombier mot deg så går hele greia på poeng og om å overleve lengst og få høyest score da! Hadde vært fett om noe sånt hadde dukka opp:-) Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 kniv trenger men ikkje. ein av dei beste tinga med L4D er pankken når skjermen er grøn og du står mitt i ei klynge med zombiar på alle kanter og slår som en gal med hagla det får deg til og våkne på LAN Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nytt om innhold som kommer til Left 4 Dead finnes på kotaku.com. Blant annet offisiell støtte for versus på de to resterende kartene og en ny modus, "survirval". Noen flere detaljer enn det er ikke blitt gitt. Så hva syntes folket? Personlig hadde jeg håpet på mer kampanje, da jeg såvidt har spilt versus. Pakken kommer til våren, noe som jeg tipper på valve-språk betyr sent mai. Håper det ikke tar så lang tid før dette kommer på X360. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 survival høres jo vel og bra ut Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ser fram til survival. Lurer på hvordan Valve har valgt å gjøre den forskjellig i fra kampanjene. I vår blir vel april eller noe da tipper jeg. Er vel første vår måneden det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Artikkel fra VG lagt inn i førstepost, ligger under informasjon. Samt litt mer info. Endret 5. februar 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) De sparer på våpnene sånn at vi kan glede oss til LEFT 4 DEAD Wepon expansion pack! Kilde: se bilde Bilde: gleder meg syyykt mye... dette er bare en smakebit da ;P Endret 5. februar 2009 av Masterfifty Lenke til kommentar
Tabaskoranger Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 haha har dere sett denne flashen? http://www.newgrounds.com/portal/view/481341 laughed my ass off. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 haha har dere sett denne flashen? http://www.newgrounds.com/portal/view/481341 laughed my ass off. Å, FY EFF! Som jeg skvatt når hun damen begynte og gråte. Lenke til kommentar
Tabaskoranger Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 haha har dere sett denne flashen? http://www.newgrounds.com/portal/view/481341 laughed my ass off. Å, FY EFF! Som jeg skvatt når hun damen begynte og gråte. HAHAHA Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hvordan er online kvaliteten på l4d til 360? Vurderer å kjøpe det, selv om jeg har det til pc. Er litt skeptisk med tanke på hvor mange barn som har spillet til konsoll. Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Er sjelden jeg er så skrekkslagen som jeg er når jeg ikke klarer å lokalisere rapelyder, og en blubb tusler frem fra skogkrattene på "Blood Harvest". Genial kreasjon den karakteren der, morro når man klarer å melee akkurat i det han kaster opp, så spyet flyr inn i munnen hans igjen. Forøvrig ganske grusom type. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Artikkelen fra Tek.no er lagt i førstepost. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Du møter av og til skeikende fjortisser, men bruker du spille sammen tråden, går det nok bedre. Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Litt morom denne også , men zuperhans'z link var genial... hehee http://www.collegehumor.com/video:1825851 Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 DA var spillet bestilt fra absoluttspill til kroner 299,- Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg håper virkelig at den kommende Survival-modusen ligner på CoD:WaW sin nazi-zombie. Og da gjerne også med "treige zombier". Da hadde L4D blitt perfekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå