Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead


Gjest Slettet+981287349

Anbefalte innlegg

Nå kommer det visstnok både DLC til L4D1 og en tegneserie for å fortelle om hva som skjedde og hvordan de 4 første havnet sør, men akkurat avskjeden er jeg faktisk enig med deg i - samtidig vet jo ikke de fire i L4D2 at de 3 de møter faktisk har vært fire en gang i tiden, og dermed blir det jo på en måte logisk at det skjer som det skjer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann, har tenkt til å kjøre samme konsept som jeg driver på med @ Kompani Gamer med L4D. Det 1/2 her hos Gamer.no, og få det til å bli en "underside" for Fortress Gamer.

 

Liten copypasta fra Kompani Gamer-tråden:

 

Okay, jeg tok nettopp en liten prat med Nøtte, og det vi kom frem til er at det blir som dette:

 

Fortress Gamer (FG) er og blir hovedgruppen for alle Steam-brukere på forumet. Men, siden man ikke vet hvilke spill de som er i FG spiller, kan det bli litt tungvindt til tider.

Derfor gjør vi det sånn at vi lager undersider for diverse populære multiplayer-spill (Kompani Gamer blir den første, med L4D gruppen som nummer 2).

Vi kommer også til å fikse en mumble server som er for Fortress Gamer. At den er for Fortress Gamer vil selvsagt si at den er for FG og alle undersidene.

 

Så, det jeg lurer på er: Har dere forslag til navn?

Det er å fortetrekke om gruppen har ordet "gamer" i seg (Fortress Gamer, Kompani Gamer) og noe som forbinder det med L4D 1/2

Endret av Error
Lenke til kommentar

Velg i tilfellet Gamer 4 Dead!

 

Ingen av dem klinger særlig bra egentlig.

 

Ny mutation er ute!

 

Bleeding out.

 

Campaign mode hvor du ikke får medpacks men kun piller og adrenalin mens helsa di konstant tikker nedover.

 

Og de har laget en Boomer-plushie man nå kan kjøpe i Valvestore ^_^

 

boomerplush.jpg

 

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Håper det er greit at jeg spør om dette i denne tråden.

 

Jeg så en video på youtube for en stund som handlet om Left 4 Dead, men jeg husker ikke hva den het. Jeg husker deler av handlingen. Bla så ble Louis voldtatt av Bill i et skap tror jeg. Jeg tror også at det var en "pokemonkamp" der, og så husker jeg at det satt en smoker, en hunter og en boomer i en bil. Mulig dette er fra to filmer :hmm:

 

Er det noen som vet hva filmen(e) heter?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Håper det er greit at jeg spør om dette i denne tråden.

 

Jeg så en video på youtube for en stund som handlet om Left 4 Dead, men jeg husker ikke hva den het. Jeg husker deler av handlingen. Bla så ble Louis voldtatt av Bill i et skap tror jeg. Jeg tror også at det var en "pokemonkamp" der, og så husker jeg at det satt en smoker, en hunter og en boomer i en bil. Mulig dette er fra to filmer :hmm:

 

Er det noen som vet hva filmen(e) heter?

 

"Sexscener" fra Left 4 Dead finnes det en del av :p Men jeg tror jeg vet hvem film du mener. Søk på YouTube etter Left 4 Dead, så vil du nok før eller siden finne den igjen - jeg kan dessverre ikke være behjelpelig med noe navn.

 

L4D2 har dessverre havnet litt i bakleksa hos meg. Har hatt så mange andre spill å spille, og det er liksom ikke spillet man dropper ut av midt i en runde heller.

Lenke til kommentar

Jeg er helt ferdig med Left For Dead 2 på Xbox-utgaven, har alle achievementene selv til DLC`et.

 

Skulle ønske det kom noe nytt DLC, eller for min del kunne de gitt ut Left For Dead 3 snart med nye folk, eller en miks av overlevende fra 1 og 2`ern. Jeg nøyt LFD2 mye mer enn orginal-spillet, jeg var så drittlei at pistol var eneste sekundær-våpen du kunne bruke. Så håper virkelig på en 3`er.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Yes, jeg som trodde utviklerne løy til oss da vi ikke hørte noe mer om DLC nr 2 til LFD1 etter å ha sagt at DLC`et ville komme en måned etter The Passing.

 

Men uansett nå er det real deal, og DLC`et vil komme til begge LFD-spillene.

 

The plot, it thickens. You played as them; you laughed with them; you screamed with them; you listened to one of them complain a bunch. And now, you get to choose which one of them dies. Like, for real. Sorry, no magical resurrection lockers this time around.

 

We’re speaking, of course, of the original Left 4 Dead cast, and smart money says this next batch of DLC is their last hurrah – at least, as a foursome.

 

Announced during the most recent episode of Gametrailers TV, “The Sacrifice” – as it’s known – puts you in the shoes of L4D1’s squad of battle-hardened Z-Day veterans during the events of L4D2’s “The Passing” DLC.

 

If you were curious about how and why the original survivors found themselves tailing L4D2’s group, The Sacrifice should sate your lust for juicy post-apocalyptic gossip.

 

The DLC will also allow you to choose who becomes zombie chow at its conclusion, instead of being pre-scripted like The Passing was. Better still, it’ll be available to owners of both L4D1 and L4D2, though L4D2 owners will get to use more weapons and fend off a wider variety of zombies.

 

And – just because Valve can – the update will bring the fan-favorite L4D1 “No Mercy” campaign over to L4D2, where you’ll be able to run through it with all your shiny new L4D2 gear.

 

But what would a Valve update be without some pre-release fun? Next month, Valve will roll out a full 150-page Left 4 Dead digital comic, which will be packed with background info and – of course – plenty of undead dead-making.

 

The DLC will, as per usual, be free on PC and Mac, while the Xbox 360 version will carry some sort of price tag.

 

http://www.vg247.com/2010/08/21/new-left-4-dead-dlc-called-the-sacrifice-works-with-l4d-1-and-2/#more-114036

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...