AltF4 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Da er det bekreftet fra Valve - The Passing kommer ut neste uke! Midnight Riders kommer med to låter til Rock Band i samme slengen. Endret 17. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Bata Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Konfimert? Jeebus, anglifiseringen av det norske spraag har kommet langt Bekreftet. Uansett, kule nyheter Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Hehe jeg må ærlig talt innrømme at selv om jeg strekker meg langt for å skrive norsk så gikk det litt vel fort for en trøtt stakkar i natt. Har rettet det opp nå ^_^ Jepp, jeg syns det er utrolig spennende å tenke på hva som vil skje den kommende uka med Left 4 Dead-folka. Mest spent på hvem som dør, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 The Passing kom ut inatt! Passer fint mtp helga dette! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Da blir det obligatoriske spørsmålet herved stilt: Hvem blir med på noen runder på PC i kveld? Lenke til kommentar
Woland Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Eg er med på Left 4 Dead 2, men det er ei stund sida eg har spelt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Da blir det obligatoriske spørsmålet herved stilt: Hvem blir med på noen runder på PC i kveld? Jeg, jeg jeg jeg !! *Rekker opp hånda* Jeg blir med på the game ikveld! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Da blir det obligatoriske spørsmålet herved stilt: Hvem blir med på noen runder på PC i kveld? Jeg elsker deg Erik<3 Men dama kommer i kveld så det passer ikke så bra Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Da blir det obligatoriske spørsmålet herved stilt: Hvem blir med på noen runder på PC i kveld? Jeg, jeg jeg jeg !! *Rekker opp hånda* Jeg blir med på the game ikveld! Knall, prøver å dra i gang noe nå, men ShampooMacTavish er stille. Da blir det obligatoriske spørsmålet herved stilt: Hvem blir med på noen runder på PC i kveld? Jeg elsker deg Erik<3 Men dama kommer i kveld så det passer ikke så bra Å? Får du ikke båret PC'en inn på kjøkkenet? Jeg ler meg ihjel, jeg trodde det skulle være en trist affære å miste en overlevende fra det første spillet men The Passing tar kaka. Jeg kan ikke huske å ha ledd så mye på bare to gjennomganger av et brett som nå. Også morsomt at de har lagt inn enda en referanse til Dead Rising, denne gang i form av en veggmelding fra selveste Frank West, hovedpersonen. "Out of film and no helicopter. Zombies are moving too fast". Endret 23. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Haha, det hørtes skitkult ut! Jeg får vel ta turen innom L4D igjen da Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Litt vel kort kanskje, vi brukte en time på første gjennomspilling og en halvtime på andre, men da benyttet vi oss av en bug som ble fjernet i dagens oppdatering. Var mulig å hoppe over et gjerde for å hindre zombieangrep. De nye våpnene var fantastiske, lyden i golfkølla er latterlig fet og M60 er forholdsvis seriøs i sitt arbeid, for å si det slik. Sitter igjen med en ekstrem god følelse, det var rett og slett en skikkelig morsom kampanje med Valve i storform. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Ganske kort kampanje ja, men kapittel 2 ga meg en skikkelig Lucio Fulci følelse atmosfærisk sett så de berget seg der Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Say what? Om man tar seg tid er det usedvanlig mange gullkorn å finne på toalettet mot slutten av museet. "Just because it's the end of the world it doesn't mean you don't have time to flush". Og herre som jeg lo når Coach tok til å synge når du kommer over kofferten med penger og pistoler. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Sier meg enig at det var kort, men gud så gøy det var . Mange morsomme kommentarer de kommer med underveis. Det var et par måneder siden jeg hadde spilt, så jeg skjøt vel alt som var av alarmer for å få mest mulig zombier ut av tiden. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Haha har dere sett denne? http://www.youtube.com/watch?v=2QRfAkdhgs4&playnext_from=TL&videos=R9QyYNPvKiE&feature=sub Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Haha, morsomt å se Francis' negativitet tilbake! Spilte gjennom kampanjen i stad, og det var en veldig fornøyelig opplevelse Likte spesielt da man kom til det som en gang hadde vært et bryllup, og man slo på Midnight Riders nye sang, samtidig som zombiene kom fra alle kanter. Left 4 Dead på sitt beste Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Personelig synes jeg The Passing er mye bedre enn noen av de andre brettene på L4D2. Vet ikke hvorfor, men den var bare mye morsomere å spille på. Ble ganske klaustrofobisk i kloakken da. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 The Passing var veldig morsom å spille gjennom, men jeg følte at den ble litt vel fort ferdig, kan ha noe med at det var gøy da ^^ og at jeg spilte på normal, på grunn av 2 boter. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Gjør seg nok bedre på litt større vanskelighetsgrad, kan være enig i det. Særlig på grunn av den spesialinfiserte som dropper en del items, og når medkits er i overtall blir det litt vel lett. Lenke til kommentar
barkebrød Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg synes de gjerne kunne gitt oss en full kampanje med fem brett, siden det var en DLC-pakke, og måten den avdøde overlevende ble avslørt synes jeg var ganske laber. Jeg synes ikke de ga **** en ordentlig avskjed, h*n lå jo bare der... trist. Men dette ordner de selvfølgelig opp i når det kommer DLC til Left 4 Dead (1)! Takk for nok en artig spillopplevelse, Valve! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå