Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead


Gjest Slettet+981287349

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Easy er ikke for noobs, det er for hjernedøde (folk som ikke aner hva det handler om) og casual morro (folk som ødelegger for andre)... ;)

 

Søk opp en Advanced server, håp på noenlunde god ping og at folk har mic...

 

Forslag : Fast Spilletidspunkt...

Foreksempel, de som kan starter L4D2 klokken 20:00, gjelder hver dag...

 

Dette har fungert utmerket i en Clan jeg var med i, de som kunne, møttes klokken 21:00 hver kveld å satt utover kvelden...

(Spiller fortsatt med de klokken 21:00 når jeg kan)

 

Det største problemet er jo at man "misser" hverandre, en person sjekker om noen spiller klokken 19:00, 20:00, 21:00, mens en annen titter innom steam 19:30, 20:30 og 21:30... liksom...

Endret av Tore
Lenke til kommentar

Spiller mye Left 4 Dead 2 om dagen, er helt hekta på Scavenge. Rundene hvor man får 4 kanner er betraktelig bedre enn rundene hvor man får 16, da krever det en innsats som infected også.

To jevne lag i den modusen er utrolig morsomt!

 

Bare å ta kontakt når jeg spiller, er som regel lobbyleader.

 

Jeg savner muligheten til å kicke folk fra spillet som lobbyleader, det er ikke alltid man ønsker alle velkommen, men det er allikevel ikke passende med friends only fordi det ikke nødvendigvis er sju venner som kan bli med meg spille.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jo, er forsåvidt fullt mulig. Men hunter mulighetene i L4D2 er horribelt begrenset. For det første er det jo tre nye special infected man kan spawne som, som reduserer antall hunterspawns man får drastisk. For det andre er banene latterlig begrenset, mange tak man ikke kan hoppe på, masse usynlige vegger og drit. Er jo sikkert en god grunn for det, balansering, optimalisering eller whatever, men det suger å spille hunter i toeren :p

 

Så, L4D1 ftw ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hm, i anledning Valves midlertidlige prisavslag på Left 4 Dead 2 har de kommet med en del nyheter om The Passing!

 

But hold on, 'cause we ain't done! Coming out this Spring for Left 4 Dead 2 is the brand new DLC "The Passing", which contains:

A Wicked Witch Bride!

A Gargantuan M60!

A Slashing Golf Club!

And Introducing The Fallen Survivor!

Meet 3 Left 4 Dead 1 Survivors!

New Game Modes!

Was that a typo? Game Modes? Didn't we mean Game MODE? Did we mean to include that "S"?!?!?

YES WE DID!

 

Så The Passing har altså bare 3 overlevende? Litt skuffa, men veldig spent på hva det vil si at man møter "The Fallen Survivor". Hvilken av de 4 er døde? Og har personen blitt til en slags boss? The Witch Bride?

Og hva slags nye spillmoduser får vi?

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...