AltF4 Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 PC eller konsoll, Sverre? Når det gjelder å finne noen å spille med syns jeg det er mye lettere å starte egen lobby og invitere venner til den. Da er det også lettere å kommunisere med andre som logger på. Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Pc, problemet med public lobby er at du ofte ender opp med halvfulle teams eller ukoordinerte og dårlige motstanderer. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Noen som vil spille? Jeg suger kraftig, men jeg kan i alle fall "basics". Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Eg kan være med Error vist det er på PC Endret 2. januar 2010 av (FG)Jonas Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Har det på PC ja. Heter error_3033 på Steam! Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Bare send en melding når du vil! Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 jeg finner aldri noen kule å spille med heller. Er rimelig noob og spiller på easy, men der er det tydelig vis kun de som er verre noob en meg som spiller + en del idioter som er med bare for å ødelegge :/ Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Easy er ikke for noobs, det er for hjernedøde (folk som ikke aner hva det handler om) og casual morro (folk som ødelegger for andre)... Søk opp en Advanced server, håp på noenlunde god ping og at folk har mic... Forslag : Fast Spilletidspunkt... Foreksempel, de som kan starter L4D2 klokken 20:00, gjelder hver dag... Dette har fungert utmerket i en Clan jeg var med i, de som kunne, møttes klokken 21:00 hver kveld å satt utover kvelden... (Spiller fortsatt med de klokken 21:00 når jeg kan) Det største problemet er jo at man "misser" hverandre, en person sjekker om noen spiller klokken 19:00, 20:00, 21:00, mens en annen titter innom steam 19:30, 20:30 og 21:30... liksom... Endret 14. januar 2010 av Tore Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 Am i left 4 dead.? Er det en annen tråd om spillet, eller er L4D2 mindre fengende en L4D1.? Har ikke spilt selv på lenge for jeg orker ikke spille med random russere med 200ping... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 Spiller mye Left 4 Dead 2 om dagen, er helt hekta på Scavenge. Rundene hvor man får 4 kanner er betraktelig bedre enn rundene hvor man får 16, da krever det en innsats som infected også. To jevne lag i den modusen er utrolig morsomt! Bare å ta kontakt når jeg spiller, er som regel lobbyleader. Jeg savner muligheten til å kicke folk fra spillet som lobbyleader, det er ikke alltid man ønsker alle velkommen, men det er allikevel ikke passende med friends only fordi det ikke nødvendigvis er sju venner som kan bli med meg spille. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Stats fra Valve! In the first two months of Left 4 Dead 2's release, 28,981,249,043 zombies have been shot, bludgeoned, chainsawed and killed — or, for our younger readers, taken to a farm where they can frolic and shuffle around forever. Det er mange døde zombier. Endret 13. februar 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Noen andre som har begynt å spille L4D1 igjen? Savnet etter 25 dmg pounces ble for stor.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Det er da fullt mulig å gjøre det i L4D2 også Saddlefall! Bare ikke spør meg om hvordan, jeg er en elendig hunter ^_^ Har ikke rørt det første etter at nummer 2 kom ut faktisk, og overraskende nok savner jeg knapt Francis. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg savner de mørke banene fra L4D, og jeg har (til nå) hatt bedre opplevelser med L4D. Får vel bare spille mer L4D2 Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Jo, er forsåvidt fullt mulig. Men hunter mulighetene i L4D2 er horribelt begrenset. For det første er det jo tre nye special infected man kan spawne som, som reduserer antall hunterspawns man får drastisk. For det andre er banene latterlig begrenset, mange tak man ikke kan hoppe på, masse usynlige vegger og drit. Er jo sikkert en god grunn for det, balansering, optimalisering eller whatever, men det suger å spille hunter i toeren Så, L4D1 ftw Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Hm, i anledning Valves midlertidlige prisavslag på Left 4 Dead 2 har de kommet med en del nyheter om The Passing! But hold on, 'cause we ain't done! Coming out this Spring for Left 4 Dead 2 is the brand new DLC "The Passing", which contains:A Wicked Witch Bride! A Gargantuan M60! A Slashing Golf Club! And Introducing The Fallen Survivor! Meet 3 Left 4 Dead 1 Survivors! New Game Modes! Was that a typo? Game Modes? Didn't we mean Game MODE? Did we mean to include that "S"?!?!? YES WE DID! Så The Passing har altså bare 3 overlevende? Litt skuffa, men veldig spent på hva det vil si at man møter "The Fallen Survivor". Hvilken av de 4 er døde? Og har personen blitt til en slags boss? The Witch Bride? Og hva slags nye spillmoduser får vi? Endret 23. mars 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 23. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Så i et intervju (Nærmere sagt på GTTV) at en av de fire originale survivors må ofre seg selv for at de andre skal overleve. Spennende idee, vi får se hvordan det arter seg i praksis Og ja, hvilke spillemoduser mon tro? Endret 23. mars 2010 av peasandpeace Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 L4D2 er på tilbud nå på STEAM til ca 152kr i noen dager. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Når er det at "The Passing" har release dato? Finner ingen bestemt dato utenom 26. mars, men det var jo igår Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Det vet vel knapt Valve. Det eneste de har sagt er "this spring", altså denne våren. Og med Valvetid vil vel det si rundt oktober. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå