Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead


Gjest Slettet+981287349

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den kommer til å koste penger...

 

Edit: MEN DET ER VERDT DET!

 

Til X360 vil den nok koste litt, men Valve slipper slike ting gratis til PC. Microsoft er derimot ingen fan av gratis oppdateringer over Live.

 

Jeg syns det hadde vært staselig om vi gikk sammen 8 stykker på PC og tok en Versus-kamp fra start til mål! Noen som er med?

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg skulle også likt å spilt med en gjeng en gang :p

Nå spiller jeg til såpass forskjellige tider at det hender kanskje jeg er vanskelig å få tak i, men om jeg først er på foretrekker jeg selvfølgeli hva som helst framfor random group.

 

Spiller på PC, legg meg gjerne til. Nickname: Nr.9

Lenke til kommentar

Spiller på PC, legg meg gjerne til. Nickname: Nr.9

"Nr.9" gir 1306 treff...

Ønsker man at folk skal legge en til på steam må man komme med steam-linken til profilen.. ;)

 

Min profil

 

Ja huff. Hender seg det går litt fort i svingene når man driver med 10ting samtidig på pc`n :p

http://steamcommunity.com/profiles/76561197971139022

 

Legger deg til jeg da?

 

EDIT:

Hahahahaha! Har aldri sjekka game stats på steam profilen min før. Det å spille med randoms hele tiden har tydeligvis gjort lite bra for meg

Endret av Terjee
Lenke til kommentar

OMGOMG!! Kommer det til PS3? Waha, la oss starte rykteflom! B)

 

Valve har innrømmet å forsømme sin fanbase på PS3, men jeg tror ikke det skjer at spillet kommer. De (i kraft av Gabe Newell) liker rett og slett ikke konsollen, og lager ikke spill til den.

 

 

In 2007 Gabe openly expressed his displeasure over developing his software for gaming consoles, particularly the PlayStation 3. In regard to the system, Newell was once quoted as claiming that developing processes for the console in general was "a waste of everybody's time" and "a disaster on many levels ... I'd say, even at this late date, they should just cancel it and do a do over. Just say, 'This was a horrible disaster and we're sorry and we're going to stop selling this and stop trying to convince people to develop for it'.

 

Terjee: Har lagt deg til som venn på Steam, du kjenner meg sikkert igjen.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

OMGOMG!! Kommer det til PS3? Waha, la oss starte rykteflom! B)

 

Valve har innrømmet å forsømme sin fanbase på PS3, men jeg tror ikke det skjer at spillet kommer. De (i kraft av Gabe Newell) liker rett og slett ikke konsollen, og lager ikke spill til den.

 

 

In 2007 Gabe openly expressed his displeasure over developing his software for gaming consoles, particularly the PlayStation 3. In regard to the system, Newell was once quoted as claiming that developing processes for the console in general was "a waste of everybody's time" and "a disaster on many levels ... I'd say, even at this late date, they should just cancel it and do a do over. Just say, 'This was a horrible disaster and we're sorry and we're going to stop selling this and stop trying to convince people to develop for it'.

 

Terjee: Har lagt deg til som venn på Steam, du kjenner meg sikkert igjen.

 

Kult! Jeg har som sagt ingen rutiner på når jeg spiller, men er morsomt om jeg skulle være så heldig at det var noen tilgjengelig å spille med når jeg først er innpå :)

Lenke til kommentar

Trenger 1 eller fleire til å spele versus/scavenge i kveld. Om du har akkurat 4 kan du starte teamvsteam der du vil finne motstanderer mykje kjappere og enklere. Men om fleire har lyst å være med kan me jo spele mot kvarandre. Finnes det evt. ei gamer.no l4d gruppe?

 

(sgerre[at]hotmail[dot]com) på steam.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...