AltF4 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hmm... Lenge siden jeg har spilt L4D på Box nå, kan hende jeg legger deg til Rushpowr! Noen som kan fortelle meg hvor Gnome Chompsky er? Lenke til kommentar
Rushpowr Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hmm... Lenge siden jeg har spilt L4D på Box nå, kan hende jeg legger deg til Rushpowr! Noen som kan fortelle meg hvor Gnome Chompsky er? Han er på carnival campain, brett 2 Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hmm... Lenge siden jeg har spilt L4D på Box nå, kan hende jeg legger deg til Rushpowr! Noen som kan fortelle meg hvor Gnome Chompsky er? Gnomen får du når du vinner det store skytespillet i starten av karnevall del 2.. Bare å ta han med deg til konserten... (helst ikke på expert...) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Store skytespillet? Hm, tror jeg har gått glipp av det. Får starte den opp og leite da, så jeg vet hvor jeg finner den til senere. Dette er forøvrig en ren kopi av Little Rocketman-achievmenten fra Half-Life 2 Episode 2, hvor du skal ta med deg en liten hagegnom gjennom hele spillet og legge den i en rakett på slutten. Syns det er litt morsomt. De har også brukt et achievementnavn fra Team Fortress 2 - Rode hard and put away wet - men det har jeg skrevet før her tror jeg. Endret 29. november 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 ^_^ http://www.youtube.com/watch?v=6wTyLqnccPM Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Nå fikk jeg jammen meg Back in the saddle-achievementen (ri to overlevende i ett liv som Jockey) også. Hadde ganske flaks, spilte Scavenge og i det de overlevende skulle løpe tilbake til bilen for å fylle fikk jeg tak i han som skulle passe på at ingen kom i veien under fylllinga. Fikk dratt Nick såpass langt unna og skadet ham at jeg hoppet av, og når de omsider kom for å dra ham opp igjen hoppet jeg på Rochelle som sto og hjalp ham. Følte jeg gjorde et skikkelig Jockeyangrep ^_^ Var en utrolig spennnende runde, begge lag fylte 15 bensinkanner første runde, andre runde fylte de 6 kanner og vi 7. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Spiller du på 360 Altf4? Så fall, legg meg til bebeluluv. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg har Left 4 Dead på Xbox, men det er ganske lenge siden jeg har spilt det - men det trenger jo ikke bety at jeg aldri kan spille det igjen. Fikk en achievement jeg ikke trodde jeg skulle få riktig enda nå nettopp - Level A Charge - drepe en Charger med et meleevåpen mens den er i fullt firsprang mot deg. Og den heldige Chargeren som fikk smake katana var Tore her på forumet ^_^ Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hevnen var søt med en lang Jockey-ride på deg til du gikk ned for telling... B) Trodde den Level A Charge var når man meleet en charger som angrep noen andre jeg.? Kommer sikkert på det samme... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Men du fikk aldri tatt igjen for mitt første vellykkede Jockeyangrep på deg hvor jeg fikk deg til å henge på kanten! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 For de av oss som elsker trivia har jeg dette å komme med til Left 4 Dead 2: Ellis' fulle navn er Ellis Savannah, og her finner du hans Facebookside og her finner du hans Youtube-konto. Legg merke til at hans favorittvideo er en låt av Midnight Riders - som jo er bandet du låner scenen til i Dark Carnival-kampanjen. I alle Valvespill er det et lambda-merke (logoen til Half-Life-spillene) og i Left 4 Dead 2 er det laget av en opphengt død Charger du finner i Swamp Fever-kampanjen. Bilde: Desert Eagle-revolveren har inskripsjonen "1337 WEAPON INDUSTRIES (yOgi) PWN. MADE IN SHYVILLE. Jukeboxen du finner to steder i spillet spiller når du fikler nok med den Still Alive, som er sangen til Portal. Den spiller også en annen låt av Jonathan Coulton ved navn Re: Your Brains, og når denne sangen når sitt refreng trigger den et hordeangrep. For en full liste kan dere trykke her. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Haha, fancy! Ser derimot ikke hvordan den døde chargeren skal forestille lambda-logoen... Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Haha, fancy! Ser derimot ikke hvordan den døde chargeren skal forestille lambda-logoen... Hehe, tok meg ganske lang tid også, men ser det faktisk nå. Prøv å sett bildene side om side om du får det til Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Jukebox... **nananaa ... FYI ,your all gonna diiiie screaming... ...* *HORDEANGREP* Herlig detalj.! (det som gjør det herlig er jo at det er en så rolig trallesang, med rolig refreng...) Endret 7. desember 2009 av Tore Lenke til kommentar
krgjingflknuewrhbflgauhe Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Anbefaler dere å se Zombieland, filmen i seg selv er ikke så altfor bra men Slutten minner litt om ene campaignen Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Laster det ned nå. 95%. Noen som har lyst til å ta noen runder i kveld? Lenke til kommentar
MrHovda Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hentet fra http://www.shocktillyoudrop.com/ New & Old Survivors Meet Up in Left 4 Dead 2's Passing Source:Valve December 14, 2009 Zoey, Francis, Bill, and Louis of Valve's Left 4 Dead are going to cross paths with the new survivors of Left 4 Dead 2 - Coach, Ellis, Nick and Rochelle - in an upcoming DLC add-on arriving this spring for the Xbox and PC. "The Passing will become the most important campaign in the Left 4 Dead story, as all the Survivors are being called together in one campaign," says Doug Lombardi, VP of marketing at Valve. "It will also be a huge offering of new gameplay content, with something new for every game mode plus a new uncommon common and weaponry." Expect a new "uncommon common" zombie, too! Can't wait to see how the survivors interact. Stay tuned for more... Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Drit fett, flere spillere betyr flere zombier Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Den kommer til å koste penger... Edit: MEN DET ER VERDT DET! Endret 17. desember 2009 av peasandpeace Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 "The Passing will become the most important campaign in the Left 4 Dead story, as all the Survivors are being called together in one campaign," says Doug Lombardi, VP of marketing at Valve. "It will also be a huge offering of new gameplay content, with something new for every game mode plus a new uncommon common and weaponry." Det skal visst også følge med en ny "co-operative challenge mode".. Kanskje et eller annet for 8 survivors? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå