Jocca Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Kjøpte spillet i dag, men får ikke installert det. Bare stopper helt opp under installasjonen. For noe drit... Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Du får fikse hva som er galt med din PC isåfall. Hva skjer når du installerer? Endret 23. november 2009 av TCi Lenke til kommentar
Zarax Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Kjøpte spillet i dag, men får ikke installert det. Bare stopper helt opp under installasjonen. For noe drit... Bare last det ned fra steam heller Lenke til kommentar
Jocca Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Den bare stopper opp på rundt 700 mb hver gang jeg prøver å installere, men tiden på installeringa bare fortsetter å øke i det uendelige. Med den crappy linja i leiligheten her tar det sikkert en uke å laste det ned. Finner sikkert en løsning før den tid Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Spilte en del realism på expert i går kveld. Kom oss til neste siste del av første kampanje før vi måtte gi oss. Ganske vanskelig, spesielt siden jeg syns den første kampanjen er en av de vanskeligste. Lurer derfor på om sumpbanen er noe enklere, i hvertfall fram til finalen. Tror nok vi skal klare dette til slutt, men det blir nok mange timer med blodslit. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Har enda ikke turt å begi meg ut på realism enda Virker litt skummelt for øyeblikket. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Tror jeg kommer til å holde meg unna Realism jeg, klarer ikke supervanskelige spill.. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Det er ikke så utrolig mye vanskeligere. Man må bare ha noen man spiller ofte med og lære seg faste rutiner og taktikker. Selvfølgelig blir det en stor utfordring, men tror faktisk det skal være overkommelig etter hvert. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Gjorde min første seriøse innsats i scavenger i dag, det er jaggu meg verdt hele spillet alene! Traff på noen dansker (jeg har enten hatt usedvanlig flaks med Quick Game hittil, eller så fungerer serversøkingen perfekt) så hadde fin ping, og lagene var ganske balanserte, noe som gjorde det ekstra moro og hektisk. Fikk 3 nye achievements også, her er min fulle achievementsliste. Dere kan jo legge ut deres også? For sammenligning Endret 26. november 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Du burde kanskje redigere den linken, AltF4. Har sett den videoen før Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Jeg og Zeke spilte i går med to jeg kjenner på expert. Kom til finalen på andre kampanje før vi måtte se oss slått. Verste er at vi enkelt klarte finalen inntil helikopteret. Skal se om jeg klarer å fikse en kort film av den første finalen denne uken. Og muligens en blooper reel fra andre finalen om hvor mye uflaks man kan ha. Har ikke sett over opptaket skikkelig ennå. Tror nok det bare blir expert framover nå. Lenke til kommentar
Rushpowr Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Noen som vil bli med å ta strenght in numbers achievementet i L4D 2, vi må være 4 stk. noen som vil, legg meg til på xbl. GT Rushpowr, er behjelpelig med andre acihevement dere trenger hjelp til Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Ser L4D2 er på dagstilbud på steam nå til ~242 kr. Så om man er i tvil er nå rette tidspunktet å handle på. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Her er en film av jeg og noen andre (Zeke fra forumet også) som går gjennom finalen på Dead Center på ekspert. Kuttet ned på dødtiden en del. Dobbelklikk på spilleren om du vil se i HD. Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Hvordan er det med varihet i L4D2? Jeg ser for meg at det er et av de spillene man gjerne spiller i en uke, og så setter på hylla og lar det støve bort. Er dette sant, eller kan en spille spille over en lang periode og fortsatt synes det er gøy? Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Hvordan er det med varihet i L4D2? Jeg ser for meg at det er et av de spillene man gjerne spiller i en uke, og så setter på hylla og lar det støve bort. Er dette sant, eller kan en spille spille over en lang periode og fortsatt synes det er gøy? For min egen del så var jeg hekta på L4D(1) helt siden release, og har spilt det ganske mye jevnt og trutt frem til release av 2`ern. Siden jeg syns L4D2 er enda bedre så ser jeg for meg at jeg kommer til å spille dette regelmessig minst de neste par åra. Det ER kjempemorsomt og underholdende. Og det har veldig lang levetid da hver runde du spiller er annerledes pga. AI - Director og pga. folka du spiller med. Dessuten har du forskjellige modes som tilbyr variert gameplay, noe som ytterligere forlenger levetiden. Nå er jo også folk forskjellige da, hva du kommer til å syns personlig om spillet er jo litt vanskelig for oss andre å si. Folk som har spilt Counter Strike i alle år vet hva jeg snakker om; Du spiller bare ett par runder for å forstå prinsippet, og få med deg hele pakken. Men fader så avhengighets dannende og underholdende (Jeg sammenligner her selvfølgelig ikke L4D med CS, bare et eksempel for å få frem at jeg syns L4D`s varighet er tilnærmet evig) Endret 28. november 2009 av Terjee Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 (endret) (Jeg sammenligner her selvfølgelig ikke L4D med CS, bare et eksempel for å få frem at jeg syns L4D`s varighet er tilnærmet evig) Det er på ingen måte dumt å sammenligne L4D og CS! Det er faktisk slik, at Ideen om L4D (utviklingsnavn Terror-Strike, en mod av Counter-Strike) kom fra at folk syntes det var morro å spille mot Boter uten våpen... Terror-Strike var først en Third-Party mod laget av Turtle Rock, så kjøpte Valve Turtle Rock som nå er en del av Valve, og utviklingen fortsatte til L4D kom i fjor... Så Counter-Strike ER forgjengeren/opphavet til Left 4 Dead..! Left 4 Dead, originally named Terror-Strike, began life as a small Source mod made by Mike Booth, creator of Turtle Rock Studios (now Valve South) No Mercy som Terror Strike http://www.youtube.com/watch?v=CSQjuPKEr70 Endret 28. november 2009 av Tore Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Hvordan er det med varihet i L4D2? Jeg ser for meg at det er et av de spillene man gjerne spiller i en uke, og så setter på hylla og lar det støve bort. Er dette sant, eller kan en spille spille over en lang periode og fortsatt synes det er gøy? For meg er L4D-spillene perfekte i korte doser. Jeg orker aldri spille det fler timer i strekk, men jeg kan ikke huske å ha spilt spill som er bedre å herje med i kortere perioder. Dessuten er de forskjellige modusene (særlig Scavenge) nok til å holde meg gående når jeg ikke har noen å spille kampanjene med. ...og Valve har utvidet serverne for X360. Endret 28. november 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Det er tilbud på 4-pack med Left 4 Dead 2 på Steam som går ut om 40 minutter. Hvis man er 4 stykker som kjøper må hver person betale kun 180 kroner. To andre og jeg har tenkt til å slå til, men vi trenger en person til som blir med å kjøpe. Spørsmålet er derfor: Noen som kan tenke seg Left 4 dead 2 til 180 kroner? Lenke til kommentar
Rushpowr Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Noen som vil spille sammen i L4D 1 eller 2 på X360? add meg på xbl, GT er Rushpowr :rolleyes: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå