Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Tråden om Left 4 Dead

Gjest Slettet+981287349

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Absolutt. Uavhenig av om du har Left 4 Dead eller ikke er Left 4 Dead 2 et spill du bør kjøe, men likte du ikke eneren er sjansen stor for at du ikke liker toeren heller.

Det jeg liker ved spillet i en kjapp oppsummering er hvor forandret hver kampanje er - hele spillet føles annerledes, friskt og rett og slett mye bedre. Når man i tillegg har nye og fler våpen, nye special infected for å fjerne enkelte problemer det første spillet hadde ved for eksempel "skaptaktikker" mener jeg at man ikke bør gå glipp av dette spillet.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Får ikke spilt dette spillet noe mer jeg nå, spiller jeg med steam i online modus, står det "Cant authicate with steam user" eller noe sånt, spiller jeg i offline modus får jeg "no steam logon". Noen som har hatt det problemet?

Lenke til kommentar
Her er låta som brukes, syns den er forbanna fet!

Herved kjøpt på iTunes, takk for den. :)

Opplevelsen med spillet er 70% avhengig av hvem du spiller med

(og hvilken server man får)

Spiller du med 3 randoms fra russland, som ikke har mic. å ikke aner hva Team-work betyr.. Så blir det Terningkast 2 og "jeg liker ikke spillet"

Spiller man med 3 normen med mic på en god server, så blir det 6'er og dritmorro. B)

Spillet er 100% Teamwork og dette må fungere, fungerer ikke det så er ikke spillet eller opplevelsen av spillet på langt nær så godt som med Normenn med Mic. ;)

Lenke til kommentar

Noen som har kjøpt spillet som syntes de er verdt de 300 kr på Steam?

De 210kr jeg betalte var veldig verdt det ja :)

Får ikke spilt dette spillet noe mer jeg nå, spiller jeg med steam i online modus, står det "Cant authicate with steam user" eller noe sånt, spiller jeg i offline modus får jeg "no steam logon". Noen som har hatt det problemet?

Har "cant authenticate with steam user"problemet om jeg launcer spillet fra skrivebordet. Bare launch det fra steam, så går det greit!

Lenke til kommentar

Noen som har litt problemer med å få acivements.?

Har spilt gjennom Sumpen to ganger nå, en med 3stk fra forumet og en på singelplayer, men får ikke Ragin' Cajun

Har også drept tank med samurai sverd uten å få Tank Burger...

Av og til litt vanskelig å skjønne hva som skal til for å få en acivement om jeg ikke gjorde det riktig... :huh:

Lenke til kommentar

Kommer aldri til å skjønne hvorfor folk er så opphengt i achievements ...

Opphengt er vel ikke det rette ordet, men de er der, å er en del av spillet, å når man har gjort noe man ser er en achievement, men ikke får kreditert den, så er det litt sånn irriterende...

Blir litt som å være i kontakt med NAV, man gjør det man skal, men får ikke det man har rett på... ;)

Lenke til kommentar

For å få den melee tank-achievementen (Tank burger) må alle på laget bruke meleevåpen, ikke bare deg slik jeg forstår det. Da blir det tross alt litt mer utfordring ;)

Jeg fikk Septic Tank i dag, husker ikke om jeg sjekket at de andre var på plass men jeg tror da det? De var der i går i hvert fall.

Lenke til kommentar

Mistet alle achievements på fredag tror jeg det var.

Hadde bare spilt en time ca og fått 3 achievements eller noe så var ikke krise akkurat.

Kom borti en jævlig kjip bug i dag. Ble sittende fast etter at en charger angrep meg. Måtte bare stå og se på mens resten av laget lå på bakken og ble oversvømt med zombier.

Jeg og et par andre kunne trengt en fjerdemann til litt spilling etter middag om noen er interessert

Lenke til kommentar

Mulig jeg kjøper det til 360 senere, men foreløpig er det kun på PC.

Er det fler enn meg som ikke fikser å være Infected? Jeg suger hardt i Versus.

VS er bare irriterende...

Alt er tilfeldig og ukontrolerbart...

~spawn, hopp/spytt/løp - Håpe man gjør et sted mellom 6 - 700 i skade

for så å dø etter 2sekunder...

Så vente 20sekunder igjen...

Liksom ikke så mye action å være infected sånn sett...

Jeg hatet VS i L4D1, men jeg varmer opp til det, litt vertfall etter flere på forumet har invitert å hatt mic...

Men jeg hater slike :"spill litt å vent mye" opplegg...

(Hater også CSS for den grunnen, jeg er flink til å dø)

Endret av Tore
Lenke til kommentar

Vel, egentlig er VS veldig godt balansert, og de som er gode som Infected er artige å se på spille - problemet mitt er at jeg opplever at det er fryktelig vanskelig å lære seg hvor det lønner seg å slå til, og man er nødt til å ha et minimum med lagarbeid. En Hunter alene utgjør liksom ingen trussel.

Lenke til kommentar

Vel, egentlig er VS veldig godt balansert, og de som er gode som Infected er artige å se på spille - problemet mitt er at jeg opplever at det er fryktelig vanskelig å lære seg hvor det lønner seg å slå til, og man er nødt til å ha et minimum med lagarbeid. En Hunter alene utgjør liksom ingen trussel.

Ja, på et merkelig vis så blir rundene ganske jevne, og det beste/best samarbeidende laget vinner alltid ser det ut til.

En Jockey alene er den største vitsen jeg har sett... :huh:

Og spitter, ingen av de er brukbare før flere av survivors ligger nede...

Hunter/smoker/charger kombo er skadelig... B)

Lenke til kommentar

En Spitter er veldig brukbar alene, det handler bare om å vite når man skal slå til. Steder hvor det er naturlig at de overlevende samles for eksempel (ammodumper, små rom de kan hjemme seg i osv), eller spytte på noen som allerede ligger nede. Da tar de skade, og de andre vegrer seg for å hjelpe personen opp fordi de taper mye helse selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...