Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead


Gjest Slettet+981287349

Anbefalte innlegg

Egentlig veldig enig med TCi her, og det er Giantbomb i deres anmeldelse også.

 

"Valve, you guys are the only ones who get to keep making zombie videogames. Everybody else, find another monster."'

 

Left 4 Dead 2 feels like the game Valve should have shipped this time last year, and if they had, I don't think you would have heard a word about a dearth of content hampering this otherwise fantastic multiplayer experience. And you certainly can't make that claim now. Anyone who's complaining about this sequel being an overpriced expansion might as well hang it up; there is simply far more content by volume in this package than in the original. The core of Left 4 Dead may have lost some of its newness in the last 12 months, but the wealth of additions in this sequel ought to keep you blasting zombies and munching on brains for a good long while.
Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nettopp fullført The Parish på advanced i lag med et par her. Fy søren for en runde på finalen. Hjertet pumper ennå. Tror det må være noe av det råeste jeg har opplevd på et spill. Helt utrolig!

Den runden var konge, rett og slett...

Ingenting som litt hjertebank og svette under armene :D

Swamp Fever - Hard Rain - The Parish, sammenhengende...

 

Men BOTer i 2'ern er en mulighet...

Enkeltspiller fungerer ikke pdd så dumme som Botene er... Håper BOTer lærer spillemåter/mønster etterhvert..

Slike ting, er for dumt.. :rolleyes:

Endret av Tore
Lenke til kommentar

Jeg regner med Valve kommer med en oppdatering, har selv sendt en mail med enkelte forespørsler om blandt annet nettopp botene. Ikke at den hjelper selvfølgelig, men det er en hel som klager og ikke noe fungerer bedre for å få ting gjort!

 

Hard Rain er en fantastisk kampanje og jeg ble helt lamslått av hvor spennende den var. Når det verste regnet setter inn blir det virkelig intenst, og det fungerer utmerket å måtte legge merke til enkelte ting i topografrien så man har noe å gå etter. Dessuten er det en del psykologi i meldingen "You might want to save some items for later" eller hva det sto. Eneste jeg stussset på var antallet Witcher, jeg var i omkretsen av 6 forskjellige på et ganske lite område. Nå hang det riktignok en poster med "Warning! Witch" på men alikevel. 6 stykker på et lite område?

Lenke til kommentar

Jeg regner med Valve kommer med en oppdatering, har selv sendt en mail med enkelte forespørsler om blandt annet nettopp botene. Ikke at den hjelper selvfølgelig, men det er en hel som klager og ikke noe fungerer bedre for å få ting gjort!

 

Hard Rain er en fantastisk kampanje og jeg ble helt lamslått av hvor spennende den var. Når det verste regnet setter inn blir det virkelig intenst, og det fungerer utmerket å måtte legge merke til enkelte ting i topografrien så man har noe å gå etter. Dessuten er det en del psykologi i meldingen "You might want to save some items for later" eller hva det sto. Eneste jeg stussset på var antallet Witcher, jeg var i omkretsen av 6 forskjellige på et ganske lite område. Nå hang det riktignok en poster med "Warning! Witch" på men alikevel. 6 stykker på et lite område?

 

Du tenker på i kornåkeren der`? Er endel ute ja...er en egen achievement for å komme seg igjennom uten å forstyrre noen av de..

 

Selv foretrekker jeg Carnivale campainen....rollercoaster og rockekonserten er bare helt ville....alt går bananas uansett hvordan du planlegger det...fantastisk morro...

 

Skal sies at jeg ikke prøvde L4D til tross for min zombie mania, såL4D2 er min første "kontakt" med denne serien, og wow....absoludt verdt pengene:) Spennende, puls-hevende og vakkert:)

Lenke til kommentar

Helsiken så vanskelig RollerCoaster delen skulle være?! Noen som har tips? Vi prøvde en 3-4 ganger på den men daua hver gang. Jeg tror vi kom ca halveis, til punktet der man er nede ved bakkenivå igjen (trodde vi var ferdige der første gang) Ganske lett å bli splitta opp for så å bli drept.

 

Ellers et fantastisk bra spill. Elsker klovne zombiene. Hører dem når de går og jeg lo som satan når jeg skudde en bort fra meg. *squeek* *squeek*

 

Ellers må jeg si at Motorsag, Katana og Øks er vanvittig morsomt å spille med.

Lenke til kommentar

Helsiken så vanskelig RollerCoaster delen skulle være?! Noen som har tips? Vi prøvde en 3-4 ganger på den men daua hver gang. Jeg tror vi kom ca halveis, til punktet der man er nede ved bakkenivå igjen (trodde vi var ferdige der første gang) Ganske lett å bli splitta opp for så å bli drept.

 

Ellers et fantastisk bra spill. Elsker klovne zombiene. Hører dem når de går og jeg lo som satan når jeg skudde en bort fra meg. *squeek* *squeek*

 

Ellers må jeg si at Motorsag, Katana og Øks er vanvittig morsomt å spille med.

 

Vel, trikset er vel å holde en samlet gruppe hele tiden, ikke stoppe å bevege seg framover, to peprer forover, en til siden og en bakover, pluss alle burde spare pipeboms og bile og ha enten doble guns eller et melee. Det er en drittvansklig sekvens som krever mye kordinering og sammarbeid, men synes nesten at rockekonserten er hakket vanskligere...samt område mellom rollercoastern og stadion er FULL av zeds...

 

Desidert den vanskligste campainen imo...

Endret av Prnkstr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...