Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead


Gjest Slettet+981287349

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde de utsatt lanseringen så lenge som de faktisk tror det vil ta å få ting klart til lansering... 1time og 1 time og 6timer å 1time og 1time overtid å enda 6timer...

Utsett det en uke å bli ferdig med det...

 

Å utsette en time om gangen er bare idiotisk, i hvilket som helst annet yrke hadde man mistet jobben for å tulle slik...

Valve-tid eller ikke, de driver forretninger i denne verdensdimensjonen.. Respekt og etikk eier de ikke...

 

Nei jeg er ikke sinna fanboy, det ER komisk hvordan steam forum ol har eksplodert.. :p Men, jeg synes bare valve har dritti skikkelig på draget. For hver korrigering på lanseringsklokka virker de bare urutinerte og amatørmessige... De har lansert så mange spill nå, å dette skjer hver gang...

Å dette er bare en kort Demo...

Lenke til kommentar

Yes fikk testet litt i dag morres, og nå for noen minutter siden. Grunnen til at jeg skriver her istedet for å spille, er fordi spillet kræsja, og denne meldingen kom opp *****OUT OF MEMORY! attempted allocation size 7409824 ****

 

Jeg har virkelig ikke greie på sånne ting, så hvis det er noen som vet hva jeg skal gjøre, kom med det!

Lenke til kommentar

DLC avslørt allerede? :huh:

 

http://www.joystiq.com/2009/10/29/rumor-left-4-dead-2-demo-files-name-two-dlc-packs/

 

 

// DLC strings:
// "SessionError_DLC_RequiredTitle_1" "Miracle Pack"
// "SessionError_DLC_RequiredKicked_1" "You were kicked from the lobby because downloadable content was selected.\n"
// "SessionError_DLC_RequiredJoin_1" "Game requires downloadable content provided with Miracle Pack.\n"
// "SessionError_DLC_RequiredMessage_1" "Please, download Miracle Pack content from Xbox LIVE Marketplace."
// "SessionError_DLC_RequiredOffer_1" "Would you like to download Survival Pack 1 content from Xbox LIVE Marketplace now?"
//
// "SessionError_DLC_RequiredTitle_2" "Apocalyptic Pack"
// "SessionError_DLC_RequiredKicked_2" "You were kicked from the lobby because downloadable content was selected.\n"
// "SessionError_DLC_RequiredJoin_2" "Game requires downloadable content provided with Apocalyptic Pack.\n"
// "SessionError_DLC_RequiredMessage_2" "Please, download Apocalyptic Pack content from Xbox LIVE Marketplace."
// "SessionError_DLC_RequiredOffer_2" "Would you like to download Apocalyptic Pack content from Xbox LIVE Marketplace now?"
// End of DLC strings

 

 

Lenke til kommentar

Spilt igjennom demoen nå, og mens botene var litt svake og jeg syns meleevåpnene gikk litt sakte må jeg bare si at jeg er positivt overrasket over L4D2. Til en grad hvor jeg er klar for å slenge meg ned på kne og gråte en skvett.

 

Musikken - New Orleans setter sitt preg på enkelte av temaene i spillet (dette er nok enestående for The Parish-kampanjen, og jeg håper hver kampanje har fått slike egne temaer), blandt annet når horden angriper. Sangen er den samme som i det første spillet, men mens det der var tonesatt av strykere er det her tonesatt av storband med mye ompa ompa og blåsere som blåser opp til fest. Fantastisk.

 

De overlevende - Litt tidlig å si, jeg har spilt en runde som Coach men jeg hørte fler ting jeg lo av. Kan komme til å savne Francis men jeg er ikke redd for å falle for de 4 nye.

 

Grafikken - Kan være dagslyset som spiller meg et puss men jeg syns den var meget god. Litt skarpere blandt annet. Veldig blodig. Veldig.

 

Uncommon commons - litt skuffet her. I The Parish er det zombier med heldekkende armor. Man får hele tiden høre at man skal skyte de i ryggen, men jeg opplevde bare at de døde før de snudde seg. Oppførsel og tettheten er som vanlige zombier. Angriper og kommer når de vil, av og til fler om gangen.

Lenke til kommentar

"Shoot it in the back" var det jeg hørte. Siden han har på seg hjelm med visir og er grå på ryggen tror jeg nok du blandet med alle andre zombier tongue.gif

Men for all del, jeg kan ta feil.

 

En annen ting er at special infected trenger balanse, men som med det første spillet er denne demoen ute for å først og fremst hjelpe Valve med å balansere spillet.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...