Gusarov Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ser ut til at demoen er tilgjengelig på xbox live i hvertfall. Riktig! Jeg lastet ned demoen til Xbox 360 rundt halv 1. Er en grei demo. Eneste jeg kan klage på er vel at den var kort:p... Hehe Takk for koden Claus! Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Vel, nå står det på countdown siden at den blir gitt ut klokken ni, altså om en snau time. Vi får se da, men begrep som valve-time, gjelder nå som før. Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg håper ihvertfall at det slippes før klokka er halv 2, når jeg er hjemme etter skolen Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hm, nå måtte jeg restarte steam, fordi en ny patch fikk demoen til å fungere. Men jeg måtte pre-loade på nytt, fordi det var for mye trafikk -_- Chik, du får nok spilt det senere, virker som den er ute any time now. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 inneholder en del av the parish campaign er ca 10 melee våpen og alle nye infected er med ^^ Ikke alle infected. Enkelte finnes bare på hver sin kampanje. Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Steam har begynt å forhåndsnedlaste L4D2 Demo igjen nå... (jeg hadde den nedlastet og klar for release) Startet på 35% og med en hastighet på 550kB/s så ser det ut som jeg skal laste ned godt over 1 Gb kanskje 2Gb... Skal jeg bare dra på jobb igjen da tro... Alle nye common infected er med... Mens de uncomon common infected som ikke hører til Parish er såklart ikke med.. Gjelder å holde tunga rett og hodet kaldt når man skal rope i panik om at det kommer en horde med uncommon comon infected bakfra.... :rolleyes: Endret 28. oktober 2009 av Tore Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Nedlasting ferdig... Demo på PC er IKKE utgitt enda heller... Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Det var noe galt med demoen på 360, så er nok derfor de ikke har sluppet den på PC enda, så de kan fikse det sikkert. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Pre-loaden min har jaffal gått fra å være ferdig i går til å starte på nytt på rundt 40% i dag. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Laster ned preload på nytt nå selv. Ligger på 3%, 159 kb/s - går desverre nedover, lå på rundt 500 i sta. Litt skuffet over at det ikke akkurat går glatt, men jeg er ikke spessielt overrasket. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Hva har folket tenkt å spille? VS eller co-op? Jeg er med på co-op om noen kunne tenke seg. Endret 28. oktober 2009 av TCi Lenke til kommentar
MorganK Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Jeg kan være med på Co-op. Er på 80% nå. Men er demoen låst opp ennå? Som sagt, slenger meg med dersom jeg er hjemme når den åpnes. Steam- ID : MoggeKa Endret 28. oktober 2009 av MoggeKa Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Klokken er nå kvart over fire, og vi har ikke fått en demo...jeg vet at det "er valve-tid" men likevel er det surt. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg kan være med på Co-op. Er på 80% nå. Men er demoen låst opp ennå? Som sagt, slenger meg med dersom jeg er hjemme når den åpnes. Steam- ID : MoggeKa Flott, la deg til. Min er på 90% nå. Lenke til kommentar
MartinHaTh Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Noen som har forhåndsbestilt i butikk som har fått tak i demoen? Slik jeg forsod det skulle man fa en kode av et slag? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Er den virkelig ikke released enda? Nå er den i hvert fall ferdig med å laste ned. Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) nope, skal man tro den linken igjen så slipper de det klokken 21:00 i kveld... :rolleyes: http://steamcommunity.com/games/L4D2/events/55327883716288366 EDIT :kl20:25 : Nå lastet steam ned en liten ting på nytt igjen... Og NEI fortsatt ikke sluppet.... :rolleyes: Endret 28. oktober 2009 av Tore Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Bare jeg som finner underholdning i reaksjonene til dette? Sider på nettet tar jo helt av. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ja, latterlig hvor mye oppstyr det er med en gang noe er forsinket. Det er Valve vi snakker om, man forventer delays Demoen kommer når den kommer! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hehe jeg syns det er morsomt selv. Det morsomte er riktignok de som tuller med de som er tilsynelatende seriøse. Som Saddlefall har så rett så rett i så er det Valve vi snakker om. De har sitt eget tidsbegrep. Og sitt eget kvalitetsbegrep jeg er sikker på vil vise seg i all sin prakt når demoen kommer. Nå er klokka litt over 9. Tør jeg håpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå