TCi_InnleggNO Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 Heller tvilsomt at det vil bli noe av før sent i kveld. Valve har kontor i Seattle så de ligger en 8-9 timer bak oss. Lenke til kommentar
Ice-E Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har et kjapt spørsmål... Jeg har forhåndsbestillt L4D2 til Xbox 360 på gamestop, Kan jeg da bare gå til gamestop og hente en kode eller no for å laste ned demoen på xboxen? :unsure: Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 Syns jeg leste et sted at den skulle starte rundt 8 i kveld eller noe. er ikke helt sikker på om det er sant da, men det høres logisk ut. Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Antageligvis mellom 8-9 om de er i rute... Om det blir som tidligere releases de har hatt med HL2 ol så blir klokken fort 23-24-02... :rolleyes: Men siden det er kun demoen så må de klare å følge klokka... EDIT : usikre kilder sier 21:00 EDIT 2: hehe : http://www.youtube.com/watch?v=EB0uL0yFxaU& Endret 27. oktober 2009 av Tore Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 Er nok rundt midnatt, er i hvert fall da hver TF 2-oppdatering kommer. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 Det sies kl 21 på forumet, så rett under to timer igjen! Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 tikk takk tikk takk... Minnes TF2 release... "" nå er spillet lansert, nå trenger du bare å laste ned denne lille fila på 200Mb samtidig med 4 millioner andre personer i verden så får du spille.! "" Så begynner man å laste ned denne fila med ~20kbps... PS: Nei det er ikke lansert enda... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Kommer klokka 10. Infoen er oppdatert og den skal visstnok komme klokka 9 alikevel. Det var som svarte. Sjekk førstepost i denne tråden. Endret 27. oktober 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 Demoen for L4D ble gitt ut rundt elve, hvis jeg ikke husker feil. Ikke at det har så mye å si for denne demoen da, bare nevener det... Kan noen si hva demoen inneholder? Hvilke baner? Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) I følge den countern står det : Left 4 Dead 2 Early Demo Access 19m 38s overdue Early access to the Left 4 Dead 2 demo begins for users that have pre-purchased via Steam or at participating retailers. Menmen, satser på 10 da... EDIT: så ikke AltF4 redigerte sin post... Valve time... Endret 27. oktober 2009 av Tore Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 Nå er ikke jeg noen stor ekspert på så store release av spill. MEn jeg vil tror at det ikke er gjort ved et tastetrykk og lansere en demo samtidig over hele verden Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 Haha nå er den flyttet frem til i morgen tidlig klokka 7! Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Left 4 Dead 2 Early Demo Access October 28 @ 07:00am Så... gonatt... :rolleyes: EDIT: Nå er ikke jeg noen stor ekspert på så store release av spill. MEn jeg vil tror at det ikke er gjort ved et tastetrykk og lansere en demo samtidig over hele verden Det er egentlig veldig enkelt å slippe et spill... Det er bare å slippe det å la servere og steam kollapse å brenne opp... De fant vel ut at loaden var for stor, så de velger å utsette til et mindre "anspent" tidspunkt... Left 4 Dead 2 Release FAIL er et faktum... Endret 27. oktober 2009 av Tore Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 Skulle recorda han ene i clan venten min, han tok helt av når det egentlig skulle slippes. OT: Huff og huff! Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 Tror dere bør se på definisjonen "Valve time". Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 Valve-Time er jo faktisk like pålitelig som Murphys Law, så tror ikke folk skal holde pusten. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Jeg tror Valve i dette tilfellet er berørt av Murphys Law akkurat i dag. Men skjønner ikke at folk ikke greier og vente i noen få timer til. Enkelte på forumet til steam er jo klin gærne og krever og få demoen nå fordi dem har betalt for det. For og si det slik så har man jo faktisk ikke betalt ekstra for og få demoen, derimot har vi betalt mindre når vi forhåndsbestilte... Endret 27. oktober 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 En stor andel av brukerne på Steam-forumet er tenåringer som tror verden omhandler dem. Greit at den kommer ut og er klar i morgen ettermiddag når jeg er ferdig på jobb. Slipper å ødelegge nattesøvnen iallefall. For i natt ... Lenke til kommentar
Slettet-P4UHS Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Demoen for L4D ble gitt ut rundt elve, hvis jeg ikke husker feil. Ikke at det har så mye å si for denne demoen da, bare nevener det... Kan noen si hva demoen inneholder? Hvilke baner? inneholder en del av the parish campaign er ca 10 melee våpen og alle nye infected er med ^^ Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Ser ut til at demoen er tilgjengelig på xbox live i hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå