AltF4 Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Her er lista over achievements! Og den inneholder et lass med ting jeg ikke visste! Blandt annet: Man kan gjennoplive folk med defibrillator, hagenissen fra Half-Life 2 episode 2 er med, de bruker en Sniperachievement fra Team Fortress 2 og de aller fleste achievementsene har knakende morsomme navn. Jeg redigerte for å unngå dobbeltpost men dere kom meg i forkjøpet - og siden dette kan være av verdi for de aller fleste så siterer jeg meg selv. Og legger til at kjøpesenterkampanjen nok kommer til å bli min nye Dead Air. Og jeg lurer: Hva slags uvanlige vanlige vil vi få i de to nye kampanjene? Kassadamer og eldre menn i regnfrakk og paraply? Endret 13. oktober 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Vel, på plakaten for Hard Rain, så det ut som om den foregikk på en byggeplass/gassverk eller noe sånt, så en handyman må vel forventes? Håper inderlig på en infected som angriper deg, mens den fortsatt klamrer seg til handleposene sine Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Hadde vært så forbasket tøft om du ble drept av en gammel dame med stokk, eller en Zombiemann med rullator. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Uvanlig vanlig i kjøpesenteret kan jo kanskje være "mall cops". Eller vektere som vi kaller dem. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Kan noen fortelle meg hva som egentlig er nytt med l4d2? Vet om melee våpen og "uncommon common", som såvidt jeg forstår er vanlige zombier med skins passende til området man er i. Virker sært å reklamere for noe så lite, men altså, er det noe nytt? Som nye special infected f.eks? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Det er vel så mye som 4 nye special infected er det ikke? Jeg vet iallefall at det er 3, pluss håndvåpen, nye rifler/pistoler, events osv osv. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Kan noen fortelle meg hva som egentlig er nytt med l4d2? Vet om melee våpen og "uncommon common", som såvidt jeg forstår er vanlige zombier med skins passende til området man er i. Virker sært å reklamere for noe så lite, men altså, er det noe nytt? Som nye special infected f.eks? Ign har en oversikt over forskjellene som de oppdaterer etterhvert som nye ting blir kjent: http://pc.ign.com/articles/100/1002367p1.html Endret 13. oktober 2009 av Riboflavin Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Takk skal du ha, var en tur innom den offisielle siden og ble heller skuffet så håpet noen som hadde fulgt med underveis kunne oppdatere. Har egentlig ikke hatt så stor sans for l4d før jeg og noen kompiser var med i versus konkurranse på convention forrige uke. Får si hva jeg syns etter å ha lest Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Har surfet mye rundt på ymse Left 4 dead 2-linker nå, og kommet over et lass med informasjon og trivia. Dessuten er jeg klar for noen runder med hissige spekulasjoner! Hazmat-zombier, som er uvanlige vanlige i den ene kampanjen har noe som heter "boomerbile vials", altså små flasker med boomeroppkast man kan samle opp. En achievement går ut på å kaste en slik flaske på en Tank - og jeg spekulerer: Vil dette kalle frem et hordeangrep? Og vil de i tilfellet angripe Tanken? Det er mulig å få nesa til klovnen til å gi fra seg et tut. Sikkert ved å slå eller skyte ham midt i fjeset. Dette er også en achievement. Man kan få forsjellig typer håndpistoler, blandt annet en Desert Eagle. Den kan ikke brukes akimbo, men den kan få lasersikte. Left 4 Dead har et gjennomsnittlig ca. tall på 1000 zombier per kampanje. Left 4 Dead 2 har et ca. tall på 2000 per kampanje. Hver kampanje er litt lenger, og spillet er generelt litt vanskeligere. Hver zombie tåler mer enn i det første spillet. Det kan hende originalspillet er med som ekstrainnhold i Left 4 Dead 2 - Valve ser irritasjonsmomentet med å måtte skifte spill for å spille det forrige. Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Det kan hende originalspillet er med som ekstrainnhold i Left 4 Dead 2 - Valve ser irritasjonsmomentet med å måtte skifte spill for å spille det forrige. Vet du? Det hadde slettes ikke vært dumt. Hadde vært kult om man kunne spille det gamle Left 4 Dead med toern's nye våpen osv :rolleyes: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Uvanlig vanlig i kjøpesenteret kan jo kanskje være "mall cops". Eller vektere som vi kaller dem. Hadde vært morro hvis noen av de kom på slike: Lenke til kommentar
MartinHaTh Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Da var det forhåndsbestilt Gleder meg! Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Nytt(?) om demoen: -Inneholder deler av the Parish, alle melee våpen og alle nye special infected. -27. oktober (pc) for de som har forhåndsbestilt og 3. november for alle andre. Xbox-brukere som ikke er gold members må vente til 10. nov. Kilde: http://pc.ign.com/articles/103/1035398p1.html Endret 16. oktober 2009 av Riboflavin Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Skal straks Forhåndsbestille. Om noen (2-3stk) er interessert i å spare noen kroner på bestillingen så ta kontakt med meg.! Enkeltbestilling 1stk = 286,61kr Samlebestilling 4stk = 215kr Altså over 70kr å spare... Om minst 2 melder seg så blir det samlekjøp. Samme opplegg som AltF4 kjørte for en uke siden Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Vi er fortsatt bare 2stk, er det virkelig ikke 2 personer til på gamer.no som skal forhåndsbestille L4D2.? B) Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 hmmm, kan vel sette meg opp. blir sikkert mobbet om jeg ikke skaffer det Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Da er vi 3... en til nå så... Skal sjekke vennelista på steam i morgen... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Sånn for å hjelpe Tore litt kan jeg fortelle at dette er en knakende god deal jeg selv gjennomførte for en stund tilbake. Du sparer faktisk en slant på å få spillet før de andre - det kan man jo ikke være misfornøyd med! Jeg er spent på hvordan "boomerbile vials"vil fungere, og om det har noen egentlig verdi. Er tross alt bare tilgjengelig på en kampanje fordi de kun er å finne på biohazardus-zombiene, som er en uncommn common i The Parish-kampanjen så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Skulle man ikke samle de vials, for en achievement eller noe sånt? Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Kanskje Boomer kan drikke dem for litt ekstra heftige spy-attacks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå