Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Tråden om Left 4 Dead

Gjest Slettet+981287349

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, spillet sliter litt med servere.

Et annet problem for min del er at Valve lar servereierne gjøre for mye som de vil, og det har ødelagt mang en Team Fortress 2 server også. Det er ikke like ille L4D fordi det er litt andre "regler" å forholde seg til, men har sett mye rart der også.

Lenke til kommentar

Har lagt deg til Keylar!

Ser det har kommet nye achievements til Left 4 Dead også! Jeg må få spilt Crash Course i helga, har havnet helt i glemmeboka.

Spilt en runde Crash Course med Shampoo og Gal_ape nå! Likte kartet ganske godt, men ble rævkjørt av tank når vi venta på liften så jeg fikk ikke achievementen hehe.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Da har du ikke sjekket godt nok opp :p

• Et lass nye våpen
  • 10 meleevåpen
  • Ny type ammo - ildgivende kuler
  • En ny måte å spille spillet på, hvor alle kampanjene henger direkte sammen med hverandre
  • 4 nye overlevende
  • Varierer mellom natt og dag - noe som påvirker hvordan spiesialinfiserte oppfører seg (heksa går for eksempel rundt i dagslys)
  • Crescendohandlingene er nå vidt forskjellige og ikke bare om å gjøre å stå på ett sted for å overleve
  • Brettene er nå variable i en mye større grad, fordi The Director kan bestemme vanskelighetsgraden ved å "åpne og lukke" snarveier. For eksempel Swamp Fever-kampanjen har en bro The Director kan ødelegge hvis spillerne gjør det godt nok, og man må da ta en omvei gjennom sumpen
  • Uvanlige vanlige har nå blitt lagt til. Spesielle zombier som har en egenskap designet for kampanjen de opptrer i
  • En del nye (husker ikke tallet i farta)nye spesielle infiserte i tillegg til de gamle

Spillet blir rett og slett så forandret at jeg er glad de ikke oppdaterer det og heller slipper et nytt spill.

Lenke til kommentar

Vurderer å foråndsbestille selv. Slites mellom dette og Borderlands.

Fra bloggen:

Next public showing will be at the London Game Show where we will be showing the as of yet unannounced new game mode. We really should announce that soon... We can give you one hint, the game is 4 v 4.

Et ganske interessant intervju. Han fyren er vel mest av alt bare rar, men dama er leveldesigner for L4D2. Ganske mange spennende nyheter og "nyheter" hun kommer med! smile.gif

clown.jpg

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

De kan se på det som en lett blanding av terapi og hevnaksjon.

Dette gjelder enda, Shampoo.

Lurer på hvordan den lyden i skoene deres er! Jeg tror jeg kommer til å fryde meg litt i den kampanjen. Tivoli og våpen. What could possibly go wrong?

Men jeg har tenkt på en ting - det er preorder 4-pakning også. Får jeg med meg 3 til så vi kan kjøpe spillet litt billigere? 102,59 euro -870 kroner for 4 spill; med andre ord er det ene spillet gratis. Da kan vi dele utgiftene likt og få ett spill hver oss! Er det noen som stoler på meg stiller jeg gjerne kontoen min til disposisjon.

Nøtte og Laland og Gal_ape er med. Da blir det preorders på oss! :)

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Ja, jeg er altså på den siden som er bare glad for at det kommer en oppfølger, til et av de beste multiplayer-spillene jeg noen sinne har spilt :) Har tenkt å forhåndsbestille med kamerater, så det blir nok den som er beregnet på fire stykker. Hvis man trekker opp til 900kr, blir det 225kroner på hver...Virkelig ikke en dårlig deal!

Lenke til kommentar

Ja, jeg er altså på den siden som er bare glad for at det kommer en oppfølger, til et av de beste multiplayer-spillene jeg noen sinne har spilt :) Har tenkt å forhåndsbestille med kamerater, så det blir nok den som er beregnet på fire stykker. Hvis man trekker opp til 900kr, blir det 225kroner på hver...Virkelig ikke en dårlig deal!

Enig med deg, nye left 4 dead er større enn det gamle men fortsatt synes folk at det bare skulle vært expansion pack? Har forhandsbestillt fra gamezone (samler på cover ;P) er det noen som vet om man da får den "eksklusive" baseball kølla? eventuellt også tiligere tilgang til demoen, men akuratt det er ikke så viktig :p

Lenke til kommentar

Brekkjern i Left 4 Dead 2!

Altså, eigentleg handlar nyheiten om ein ny modus kalt "Scavenger", der dei overlevande må finne benisinkanner og fylle ein generator så fort som mogleg. Modusen er for åtte spelarar, i stil med "Versus". Synest berre at det var nødvendig å framheve brekkjernet, sidan det ikkje er nemnd i sjølve artikkelen, men i staden vert avslørt i videoen.

Einig, AltF4, steikepanna er best. Gitaren er likevel veldig bra, og brekkjernet har òg nokre svært vonde lydar. :p Er spent på korleis motorsaga fungerer, sidan det ikkje er eit slagvåpen, slik som dei andre. Får ikkje sett så mykje i videoen over her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...