Bata Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Hvordan fungerer den nye banen på versus da? Prøvd så vidt med randoms og tror det var Qaddus, helt ok, masse fine lastebiler for smokers for å si det sånn Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 De driver å skryter på seg store forandringer i matching av servere og slikt... Men det er jo pokker meg like ille eller verre en det alltid har vært... Måtte prøve 6public før jeg fikk en jeg kunne spille på, verste var 1600ping... :rolleyes: Ingen vei utenom console for å finne server her nei... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Nei, spillet sliter litt med servere. Et annet problem for min del er at Valve lar servereierne gjøre for mye som de vil, og det har ødelagt mang en Team Fortress 2 server også. Det er ikke like ille L4D fordi det er litt andre "regler" å forholde seg til, men har sett mye rart der også. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) L4D-serverene er litt ustabilt på xbox også for tiden. Får bare dårlig connection og timeout... Også er det visst veldig få som spiller L4D ennå. Ihvertfall på vennelista mi. Endret 1. oktober 2009 av Claus Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Da jeg nettopp har kjøpt spillet og er helt grønn leter jeg etter noen å spille med. Steam Id'n min er i signaturen så hvis noen vil spille med en rookie så add meg gjerne på steam . Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Har lagt deg til Keylar! Ser det har kommet nye achievements til Left 4 Dead også! Jeg må få spilt Crash Course i helga, har havnet helt i glemmeboka. Spilt en runde Crash Course med Shampoo og Gal_ape nå! Likte kartet ganske godt, men ble rævkjørt av tank når vi venta på liften så jeg fikk ikke achievementen hehe. Endret 2. oktober 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Var artig det ja! Må si jeg ble litt overrasket over hvor godt vi klarte oss, selv etter at teletubbie forsvant. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Jepp! Villig til å si at det gikk bedre utem ham Nå kan L4D2 forhåndsbestilles på Steam! 10% prisavslag (34,19 euro, eller ca 300 kroner), tidlig tilgang til demoen og meleevåpenet American Baseballbat. Endret 2. oktober 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Artig kart, ja, litt skuffende enkelt på siste bit, men ellers bra. Det beste var jo det som sto på veggene Valve kan sakene sine der. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Haha det diktet tilegnet Jonathan var jo bare forbanna herlig. Det vil si, svarene var forbanna herlige. "QQ" "I've been hiding all day from zombies and your poem is the worst thing that has happened to me today" "Try hitting the zombies with your theasaurus" Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Haha ja! Eller hva med "PS IM FAT" eller hva det enn nå var? x) Lurer på om jeg skal skaffe meg L4D2\forhåndsbestille eller ikke. Ser ærlig talt bare ut som L4D med forbedringer så små at det kunne vært en egen DLC. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Da har du ikke sjekket godt nok opp Et lass nye våpen 10 meleevåpen Ny type ammo - ildgivende kuler En ny måte å spille spillet på, hvor alle kampanjene henger direkte sammen med hverandre 4 nye overlevende Varierer mellom natt og dag - noe som påvirker hvordan spiesialinfiserte oppfører seg (heksa går for eksempel rundt i dagslys) Crescendohandlingene er nå vidt forskjellige og ikke bare om å gjøre å stå på ett sted for å overleve Brettene er nå variable i en mye større grad, fordi The Director kan bestemme vanskelighetsgraden ved å "åpne og lukke" snarveier. For eksempel Swamp Fever-kampanjen har en bro The Director kan ødelegge hvis spillerne gjør det godt nok, og man må da ta en omvei gjennom sumpen Uvanlige vanlige har nå blitt lagt til. Spesielle zombier som har en egenskap designet for kampanjen de opptrer i En del nye (husker ikke tallet i farta)nye spesielle infiserte i tillegg til de gamle Spillet blir rett og slett så forandret at jeg er glad de ikke oppdaterer det og heller slipper et nytt spill. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Left 4 Dead 2 ligger nå ut for forhåndsbestilling på Steam. 10% avslag. Jeg har slått til allerede. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Vurderer å foråndsbestille selv. Slites mellom dette og Borderlands. Fra bloggen: Next public showing will be at the London Game Show where we will be showing the as of yet unannounced new game mode. We really should announce that soon... We can give you one hint, the game is 4 v 4. Et ganske interessant intervju. Han fyren er vel mest av alt bare rar, men dama er leveldesigner for L4D2. Ganske mange spennende nyheter og "nyheter" hun kommer med! Endret 3. oktober 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Som om fobien min for klovner ikke var ille nok allerede... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) De kan se på det som en lett blanding av terapi og hevnaksjon. Dette gjelder enda, Shampoo. Lurer på hvordan den lyden i skoene deres er! Jeg tror jeg kommer til å fryde meg litt i den kampanjen. Tivoli og våpen. What could possibly go wrong? Men jeg har tenkt på en ting - det er preorder 4-pakning også. Får jeg med meg 3 til så vi kan kjøpe spillet litt billigere? 102,59 euro -870 kroner for 4 spill; med andre ord er det ene spillet gratis. Da kan vi dele utgiftene likt og få ett spill hver oss! Er det noen som stoler på meg stiller jeg gjerne kontoen min til disposisjon. Nøtte og Laland og Gal_ape er med. Da blir det preorders på oss! Endret 3. oktober 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Ja, jeg er altså på den siden som er bare glad for at det kommer en oppfølger, til et av de beste multiplayer-spillene jeg noen sinne har spilt Har tenkt å forhåndsbestille med kamerater, så det blir nok den som er beregnet på fire stykker. Hvis man trekker opp til 900kr, blir det 225kroner på hver...Virkelig ikke en dårlig deal! Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Ja, jeg er altså på den siden som er bare glad for at det kommer en oppfølger, til et av de beste multiplayer-spillene jeg noen sinne har spilt Har tenkt å forhåndsbestille med kamerater, så det blir nok den som er beregnet på fire stykker. Hvis man trekker opp til 900kr, blir det 225kroner på hver...Virkelig ikke en dårlig deal! Enig med deg, nye left 4 dead er større enn det gamle men fortsatt synes folk at det bare skulle vært expansion pack? Har forhandsbestillt fra gamezone (samler på cover ;P) er det noen som vet om man da får den "eksklusive" baseball kølla? eventuellt også tiligere tilgang til demoen, men akuratt det er ikke så viktig Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Motorsaga. Nå har jeg ikke hørt hvordan lyden i gitaren er når du denger zombier med den, men stekepanna leder enda. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 Brekkjern i Left 4 Dead 2! Altså, eigentleg handlar nyheiten om ein ny modus kalt "Scavenger", der dei overlevande må finne benisinkanner og fylle ein generator så fort som mogleg. Modusen er for åtte spelarar, i stil med "Versus". Synest berre at det var nødvendig å framheve brekkjernet, sidan det ikkje er nemnd i sjølve artikkelen, men i staden vert avslørt i videoen. Einig, AltF4, steikepanna er best. Gitaren er likevel veldig bra, og brekkjernet har òg nokre svært vonde lydar. Er spent på korleis motorsaga fungerer, sidan det ikkje er eit slagvåpen, slik som dei andre. Får ikkje sett så mykje i videoen over her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå