Saddlefall Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Crash Course DLC er ute nå! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Noen som har prøvd den? Kommer til å laste den ned så kjapt høstferien begynner, så kjekt med litt inntrykk før den tid. Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Var visst enormt mange som ventet på Crash Course. Steam vil ikke laste ned patchen, får bare beskjed om at alle serverne er opptatt... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Patchen er autodownload så den kommer når den kommer! Tror ikke jeg har fått lastet den ned enda heller. Gleder meg til å prøve! Samt høre Francis hate et lass med nye ting ^_^ Lenke til kommentar
Bata Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Det var ganske fett, sett "region" til japan så får man lastet ned, har spilt igjennom kartet ett par ganger nå. Helt sykt mange pistoler. Virker som en bug. Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 DLC er lastet ned å gjennomspilt ja... (Region Norge, lastet ned rundt 20:00 tiden) Fin Normal Ekstra bane som like gjerne kunne vært med fra starten (altså smelter fint inn i storyen)... Mange pistoler ja, overalt... Og endel nye "dialoger" er alltid morro... Avtale en Exptertmode gjennomspilling i morgen eller noe.? Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hm. Mulig jeg ikke har fulgt med, men jeg trodde Crash Course skulle være en fullverdig campaign på linje med de fire gamle og ikke to smålange "kapitler". Men poenget var vel kanskje først og fremst en "campaign" som var skreddersydd til versus? Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg vurderer å kjøpe det nå som det er på tilbud på steam. Eller burde jeg bare vente til L4D2?. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Du burde kjøpe det nå og spille det frem til L4D2 kommer. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg vurderer å kjøpe det nå som det er på tilbud på steam. Eller burde jeg bare vente til L4D2?. L4D2 blir såpass annerledes og med andre karakterer at jeg uten tvil hadde slått til. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Ja okey. Da er jeg den stolte eier av L4D. Time to get my infected on . Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Fullførte Crash Course nettopp på expert (andre forsøk). Ikke spilt L4D siden mai, så det var litt uvant, men herlig. Ser fram til L4D2 i november, da blir det rett på expert med en gang Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Prøvde expert her om dagen, jeg syns det blir så vanskelig at hele moroa blir borte. Crash Course har jeg ikke prøvd enda! Endret 30. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Vil bare si ifra om at Left 4 Dead er til halv pris på Steam for øyeblikket. Tilbudet varer i 4 dager! Lenke til kommentar
Bata Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Prøvde expert her om dagen, jeg syns det blir så vanskelig at hele moroa blir borte. Crash Course har jeg ikke prøvd enda! Det er jo KUN da det ER gøy. Normal/advanced er rett og slett bare plankekjøring og døllt, expert må du jo faktisk passe deg for alle. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hvordan fungerer den nye banen på versus da? Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Prøvde expert her om dagen, jeg syns det blir så vanskelig at hele moroa blir borte. Crash Course har jeg ikke prøvd enda! På expert er der L4D virkelig skinner. Skaff deg en gjeng som faktisk kommuniserer via mikrofon og er god på samarbeid. Å fullføre baner på expert er noe man virkelig må slite med, og det lønner seg virkelig med tanke på utbytte. Lenke til kommentar
Kjøttmeis Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Crash course ble en stor skuffelse Banen er liten og kjedelig, stoor skuffelse Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Da spørs det om jeg gidder å bruke 560MSP på noe som er under en kampanje i størrelse. Trodde det skulle bli en fullverdig kampanje, men det er det jo ikke. Den er sikkert fin til versus, men versus bryr jeg meg lite om. Jaja, ikke lenge til toeren kommer. Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Vil bare si ifra om at Left 4 Dead er til halv pris på Steam for øyeblikket. Tilbudet varer i 4 dager! Riktig.! http://store.steampowered.com/app/500/ Left 4 Dead til UNDER 100kr! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå