buffer Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Versus mode er genialt morsomt, men kjedelig at mange er mer ivrige etter å spille som infected enn survivor! Jeg syntes iallefall det er genialt å spille som survivor når man vet at det er andre som spiller Special Infected som vil gjøre det verst mulig for deg! :-D Men Infected kan lage genialt mye trøbbel for survivors da Spillet anbefales på det varmeste iallefall, passer fint for meg som ikke har så mye tid til spilling, men liker å ha noe å slå meg til ro med iblant når jeg kan! Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 L4D ftw! Jeg har sklidd litt ut av Steam i det siste, så jeg har ikke rørt Left 4 Dead så mye. Er mest en venn av meg i USA som spiller på kontoen min for tiden. Hunter er jo det fine! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Left 4 Dead er vel årets (les 2008) beste multiplayer spill etter min mening!!! Digger zombiene som er der!! Ikke sånn tamme saker som daffer etter deg i middelmådig tempo!! Men kommer likosm i såt nå komme rjeg å tar deg tempo!!! Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har bare spillet på X360, men kommer sannsynligvis til å kjøpe det til PC også etterhvert. Synes det er utrolig moro, har spilt i mange timer co-op med en kompis (splitscreen) Lenke til kommentar
TOMF_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har satt spillet på hylla inntill Valve kommer med nytt content. Synes forresten de er utrolig treige med SDKen. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Starter sikkert opp med dette igjen jeg også. Må bare spille ferdig Fallout 3 først Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Left 4 dead er driitfett, men som sagt tidligere, kun i små doser desverre. blir utrolig fort veldig repetativt har endel kompiser som spiller det nå og da, da kan det fort bli et par timer foran skjermen for å eie de (enten som survivor llr infected) eneste som er litt drit med l4d atm er server systemet dems. blitt bittelitt bedre, men kommer fortsatt ofte inn på servere som har 200ms osv. det, og server browser (som faktisk funker) GIEF! men ellers, et knall spill som må prøves hvis du ikke har prøvd det^^ Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Left 4 Dead er uten tvil ett av favoritt multiplayepillene mine. Versus mot/med 4 venner er utrolig underholdende. Editx2: Fjernet den forrige editen da dette var en feil i spaceworlds kampansjeavis Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Et kjempespill, en meget positiv overraskelse jeg ikke hadde hørt noe særlig om før det kom. Har laget en tråd her for å spille med andre (Xbox360) Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Left 4 dead er kjempemorsomt spill! uten tvil verdt og kjøpe. enkeltspiller modus er helt grei. kampanje (enkeltspiller men erstatter menneskelige botter med spillere, venner eller ukjente). og versus som du kan være infected og human. Kong(l)e spill ! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Noen som blir med og spille senere idag engang? Bare legg til steam-IDen min: viking665. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Satan, alle trådene jeg reserverte er jo tatt.. Lenke til kommentar
loif Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Left 4 dead er et kjempespill. Bare synd det fremdeles er en del bøgs med spillet. En av de mest irriterende er vel at når du er ferdig med en runde, så virker ikke return to lobby som den skal. Du får rett og slett ingen til å komme inn i lobbyen utenom de som allerede kom med fra forrige spill. Merkelig at de ikke har fiksa det men sånn er det. Gameplayet er utrolig festlig, versus klart morsomst. Har du 3 kompiser som alle har samme spill er det bare å sette igang over skype og få et deilig zombiekick i hverdagen. PS join vår steamgroup for masse l4d action - LoiF Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Morsomt på LAN, ellers så likte jeg egentlig ikke spillet så mye. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Se så, kjøpte det på Spaceworld idag for 199,- kroner. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Spilt det enda da, KK? Er ganske kos, men som mange andre sier - kjedelig i lengden, men selv kommer jeg tilbake og tilbake. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tank is fun. Rett og slett. Når du får være tank og slå biler etter folkan og treffer alle, da er du konge! Eller når engelske shitkids driter på seg i micen når de ser witcha så går du rett bort og skyter et par combat shotgun skudd rett i ryggraden B) Btw: beste bildet ever for de som har spillt L4D. På lokal kan man spawne tank osv. På expert kan det komme opp til 3 tanker samtidlig. expert er svinvanskelig Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Spilt det enda da, KK? Er ganske kos, men som mange andre sier - kjedelig i lengden, men selv kommer jeg tilbake og tilbake. Spilt en 2 timer med en kompis på Campaign. Ufattelig gøy hvis du prater sammen med Skype. Grunnen til jeg sier Skype og ikke Ventrilo er for på Skype er det ingen "snakkeknapp", så du får med deg alle hylene og ropene til kompisen ^_^ Lenke til kommentar
danerik Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Left 4 Dead er artig, men det holder å spille gjennom ett "scenario" om gangen. Det blir sånn ca. 1 time hver gang. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kjøpte spillet her om dagen, men har enda ikke fått tid til å teste det. Stusser litt på systemkravene, 3.06Ghz CPU? Vel, jeg har en Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket775 4MB, duger den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå