hvo91 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Veldig farlig den Jockeyen... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Steike. Lurer på om man kan sloss med den selv eller om man er avhengig av andre? "Hey! Whispering Oaks! I used to go there as a kid!" "Oh good. Now we can die there as adults" Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 gleder meg virkelig til l4d2. synd det kommer så tett opp til enern, da jeg føler jeg har spilt enern alt for lite. Men skal ha begge, så egentlig ikke noe problem. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Det er ikke noe problem å spille Left 4 Dead selv om nummer 2 er ute. Ligger an til å bli et helt annet spill, så man slipper nok å tenke at I wish this was L4D2. Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Hiver meg på her! L4D er det mest geniale mp spill jeg noen ganger har rørt og selvom 2`ern ble annonsert litt vel tidlig kan jeg ikke gjøre annet enn å sikle over trailere og screenshots frem til release. Kommer nok til å sette enern mer eller mindre på hylla pga. nye infected, diverse forbedringer osv. i nr.2, da jeg har spilt førstnevnte ut og inn (spiller fortsatt masse mens jeg venter da ). Eneste jeg tenker er at jeg kommer til å savne Zoey Hehehe Endret 17. september 2009 av Terjee Lenke til kommentar
Burke Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hiver meg på her! L4D er det mest geniale mp spill jeg noen ganger har rørt og selvom 2`ern ble annonsert litt vel tidlig kan jeg ikke gjøre annet enn å sikle over trailere og screenshots frem til release. Kommer nok til å sette enern mer eller mindre på hylla pga. nye infected, diverse forbedringer osv. i nr.2, da jeg har spilt førstnevnte ut og inn (spiller fortsatt masse mens jeg venter da ). Eneste jeg tenker er at jeg kommer til å savne Zoey Hehehe neinmen hva med Louis og pills here! kommer til å savne han Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Fritt for å være Rednecken! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Er det en redneck i L4D2? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hører jo det i videoen, fyren med Caps om jeg ikke husker helt feil. Virker som en type fyr som kunne ha sagt noe allâ: "It's time to kick ass and drink some moonshine! But I'm all out of moonshine ._." Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Ah, sant det der. Vel, jeg skal faenmeg være Uncle Phil konstant^^ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hvis det ikke var klart fra før av får iallefall ikke Australianerne kose seg med L4D2, synes bare mer og mer synd på Australske gamere.. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Pga. den ekstreme voldspolicyen de har der? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jepp, står om det bl.a. på Blabladet.no. (Dagbladet da vel!) Lenke til kommentar
Slettet-P4UHS Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 afff ja left 4 dead 2 blir gromme saker folkens x) har spilt 1'rn til døde nå og begynner smått å bli sliten av det 2'rn kommer til å puste nytt liv inn, no doubt Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Oh yeah!! Da har content til L4D blitt annonsert! 29.Oktober. Ikke lenge til! Er helt forelska i dette spillet, det blir så bra, hehehe. Har dere forestn sett noen av disse? Ler meg ihjel: http://www.youtube.com/watch?v=nKu60YKqsvs - Handler hovedsakelig om TF2, men innslag av L4D Endret 23. september 2009 av Terjee Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Oh yeah!! Da har content til L4D blitt annonsert! 29.Oktober. Ikke lenge til! Er helt forelska i dette spillet, det blir så bra, hehehe. Ikke 29. oktober, 29. september B) Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Ja, blei en bommert der. Men september er jo bare enda bedre Lenke til kommentar
Mcloyd Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hei! Jeg sliter litt med grafikken i left 4 dead, som dere ser på bildet så er det hvite prikker der det er sort\mørkt. Har 9800gtx med nyeste drivere, E8400 cpu og 8 giga ram, ikke noe er overklokket. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Ser ikke noe problemer der. Det er nok filtrene som Valve har lagt til som gjør det. Er sånn hos alle hvis jeg ikke husker feil. Tror det er mulig å slå det av inne på options. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Det er "film grain". Valve la det til for stemningens skyld. Du velger selv hvor mye/lite du vil ha i options. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå