Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead


Gjest Slettet+981287349

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd noen custom campaigns enda da? Faktisk er par gode ute nå, vil anbefale Death Aboard, som var overraskende bra lagd.

 

 

Du burde teste kampanjen Night Terror. Svært bra laget custommade kampanje med mye arbeid lagt inn! Du kommer for eksempel over et spøkelsehus, en bane i lord of the rings setting og en jungelbane som ligner noen gamle inkaruiner :] Anbefaler den på det sterkeste, men den er ganske hard:)

 

 

siden vi allerede anbefaler maps her så vil jeg anbefale zelda banen :p lo litt av å se et klassisk zelda map i taket og safehouset har triforce i seg :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Left 4 Dead-DLC annonsert- ny kampanje

 

Entitled "Crash Course," the latest DLC delivers new single-player, multiplayer and co-operative gameplay to both platforms. Targeted for release in September, "Crash Course" bridges the gap between the end of the "No Mercy" campaign and the beginning of "Death Toll" in the original game, expanding the game universe with new locations, new dialogue from the original cast, and an explosive finale

 

Dette må man jo bare bli glad av!

 

Ser ut til at Microsoft har satt ned foten og tillater ikke lenger gratis oppdateringer. Dette kartet med de nye gameplay-forandringene vil koste 560 points til X360, men er fortsatt gratis til PC.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Det er ikke akkurat spillet sin feil, men heller spillerne.

 

Det er gjort ganske mye for å fikse det, men i et spill som tar sikte på å være en reell sammarbeidsøvelse må man ha visse ting som desverre kan misbrukes. Finn venner å spille med, så er problemet løst.

 

Litt usikker på hva du mener med "steam-rushers" riktignok. I vanlig kampanje eller i Versus?

Lenke til kommentar

Versus, og jeg mener ikke at det er spillet sin feil.

 

Jeg mener folk som løper fra A til B, uten å bry seg om hva som skjer med resten av laget.

Det er ikke noe gøy når man er på et lag som får maks 4-500 poeng i løpet av en hel versus-campaign, det er jo på grensen til forferdelig.

 

Akkurat der og da hadde jeg ingen å spille med, og Xbox-vennelista mi har ikke blitt oppdatert på en stund (grunnet fravær når det kommer til Xbox-Live).

Alikevel er det latterlig at folk enda ikke skjønner poenget med spillet, men siden man ikke får noen slags "credit" for å vinne med en stor sum, så kan man vel nesten ikke regne med noe annet heller.

Lenke til kommentar

Vel, nå er poenget å være på laget som får flest poeng, og når et helt lag greier å løpe gjennom brettet så får de ganske mye poeng. Når en atikker av aleiene er det ganske retarded, skal si meg enig i det!

 

Men jeg er enig, det er bedritent når man ønsker å spille "ordentlig". Desverre er ikke internett og vanlig mennesklig oppførsel i et spill spessielt forenelig.

Lenke til kommentar
Vel, nå er poenget å være på laget som får flest poeng,

 

Dette er jeg fullstendig klar over, men for at laget skal få muligheten til å få over 100 poeng på et brett mot tildels gode motstandere, må man fungere som et lag, og holde sammen.

Ikke splitte og herske.

 

og når et helt lag greier å løpe gjennom brettet så får de ganske mye poeng.

 

Jau, men når noen løper rett forbi andre som er cappet uten å i det hele tatt bry seg forsvinner ikke bare gleden ved å være på et fungerende lag, men også utfordringen (og dermed det morsomme) ved å være Infected.

 

Desverre er ikke internett og vanlig mennesklig oppførsel i et spill spessielt forenelig.

 

DET, stemmer.

Lenke til kommentar
Vel, nå er poenget å være på laget som får flest poeng,

 

Dette er jeg fullstendig klar over, men for at laget skal få muligheten til å få over 100 poeng på et brett mot tildels gode motstandere, må man fungere som et lag, og holde sammen.

Ikke splitte og herske. Når noen løper rett forbi andre som er cappet uten å i det hele tatt bry seg forsvinner ikke bare gleden ved å være på et fungerende lag, men også utfordringen (og dermed det morsomme) ved å være Infected.

 

 

Derfor skrev jeg "når et helt lag greier det". Jeg er enig i at det er smacktards som stikker av for seg selv, men jeg sier også at når alle fire greier det så er det ganske imponerende. Det er ikke så klin umulig å være Infected, en Boomer på rett sted kan gjøre mye!

Lenke til kommentar

Jeg skjønner fullt ut din frustrasjon, Snurreleif. Heldigvis så har jeg bare spilt med "venner" fra forumet, diskusjon og innlegg.no. Så jeg har vært så heldig å unnsluppet slike storm-idioter.

 

Jeg har én historie som passer ganske bra her:

Jeg og tre andre fra diskusjon.no var på et lag i versus hvis jeg ikke husker feil. Vi var på den banen hvor man løper gjennom en kornåker før man kommer til det siste huset. Uansett så hadde vi overlevd den siste bølgen av angripere, og var på vei mot bilen. På vei dit blir en på laget vårt tatt av en hunter. Han roper inn i mikrofonen: LØP LØP LØP. Men neida, vi kom hit sammen, og vi skal dra her ifra sammen. (Se for deg Jerry Bruckheimer stemning samt musikk i bakgrunnen) Jeg løp bort til han og hjalp han opp mens de to andre dekte meg, og vi kom oss alle inn i bilen i god behold. Det var en av de kuleste multiplayer opplevelsene jeg har hatt, noensinne.

 

Så ikke la deg avskrekke pga. tilbakestående public-spillere. Finn deg heller noen her eller på diskusjon.no som har lyst til å spille litt seriøst, da blir opplevelsen så mye bedre.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar
Så ikke la deg avskrekke pga. tilbakestående public-spillere. Finn deg heller noen her eller på diskusjon.no som har lyst til å spille litt seriøst, da blir opplevelsen så mye bedre.

 

Jeg vet, har hatt flere slike øyeblikk selv.

Left 4 Dead er det Multiplayer spillet jeg har spilt mest på X-boxen (eller kanskje CoD4, husker ikke så godt da den tiden gikk faderlig fort), så jeg kan tørre å påstå at jeg har en god del innsikt om hvordan det skal være å spille spillet, og hvem man skal styre bort fra.

 

Desverre har jeg ikke Xbox-Live tilgang her hvor jeg bor akkurat nå (lang historie), så derfor har jeg ikke, før jeg spilte et par runder hos kjæresten, spilt L4D på over et halvt år, noe som er særdeles kjipt.

 

Og PC-en min tviler jeg sterkt på er god nok til å kjøre spillet, selv om jeg hadde orket å laste det ned/spille det over mobilt-bredbånd.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...