Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead


Gjest Slettet+981287349

Anbefalte innlegg

Prøv å finne kilde?

 

GameSpy har nå kommet med en lengre artikkel om L4D2! Ganske interessant lesning, står litt om "uncommon commons", zombiene som er speisialdesignet for brettet man er på, samt hvordan de nye brettene er.

 

Grafikken ser også ut til å være et hakk vassere, zombiene ser litt mer livlige ut men det som overrasker meg er at i hvert fall 2 av de overlevende høres ut som det er de samme stemmegiverne som i det første spillet. Er en som er veldig lik Francis og jenta kan lett høres ut som Zoey.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jupp! Med nye spesial infected og uvanlige vanlige zombier så blir det nok litt mer stress og morsomme situasjoner.

 

I Gamespy-artikkelen står det også om en finale hvor de må krysse en bro som holder på å falle sammen samtidig som den overkjøres av udøde. Virker spennende!

Lenke til kommentar

Fire nye gameplay filmer fra L4D2 hos IGN:

 

http://pc.ign.com/dor/objects/14352245/lef...oof_092109.html

 

http://pc.ign.com/dor/objects/14352245/lef...amp_092109.html

 

http://pc.ign.com/dor/objects/14352245/lef...dge_092109.html

 

http://pc.ign.com/dor/objects/14352245/lef...amp_092109.html

 

Et par av dem er fra den New Orleans campaignen vi har sett før, men minst en (to?) av dem er fra en ny campaign.

 

I tillegg til the Charger, tror jeg man såvidt kan se (i sumpen) en ny SI som spytter(?) noe grønn guffe.. Også en ny type common infected som ser ut til å bevege seg raskere og lavere enn de andre.

Endret av Riboflavin
Lenke til kommentar

Haha jeg lo godt av den storbandmusikken i den første videoen!

 

Den spyttegreia samt den infected som løper fortere enn de andre står det om i GampeSpy-artikkelen jeg har lenket til litt før i tråden. Den som løper fort er en uncommon common som man bare finner i sumpen, og den som spytter er en ny special infected som legger ned et område med spytt som gjør skade. Om å gjøre å flytte seg fra det området med andre ord.

 

Btw: herlig avatar riboflavin!

Lenke til kommentar
Noen som har prøvd noen custom campaigns enda da? Faktisk er par gode ute nå, vil anbefale Death Aboard, som var overraskende bra lagd.

For de som ikke har prøvd denne vil jeg også anbefale denne. For de med litt bedere pcer eller fin fps kan jeg også anbefale helms deep :p ( grunnet ekstreme eksplosjoner til tider. )

Lenke til kommentar
Btw: herlig avatar riboflavin!

 

Takk, takk.. Ka-boom! :D

 

Jeg sjekka ikke linken din før etter at jeg hadde posta selv, og merka at ikke alt jeg kom med var så "breaking news" som jeg trodde.. Mulig Gamespy var kjappere ute enn IGN her.

 

Finnes det forresten noen bra bilder av hvordan the Spitter faktisk ser ut ennå? På den filmen ser man jo stort sett bare en grønn klyse som kommer flyvende..

Lenke til kommentar

Spillet er altså anti skaphomser...

 

Jeg vet ikke hent hva jeg føler om L4D2 enda jeg, var ivrig i starten, men det har dabbet av en go del... Håper det kommer demo av det også, føler jeg kjøper samme spillet to ganger...

 

Samme følelsen som man får etter man har kjøpt sitt 14. Need4Speed som har kommet... :p

Lenke til kommentar

Depeche Mode i L4D2

 

What's the first thing you think of, musically, when you think of Left 4 Dead 2? The most obvious answer, of course, is Depeche Mode. At Comic-Con, Valve's Chet Falizsek revealed to Kotaku that the company approached many record labels and music groups seeking their music for the game, with Depeche Mode apparently being one of the most enthusiastic. The band is allowing Valve to use its music, likeness and merchandise, like the T-shirt sported by Rochelle in the image above. Just how much Depeche Mode is featured in the game beyond T-shirts, Faliszek didn't say.

Lenke til kommentar

Hehe - det er jo ganske kult! Infected med litt spesialiserte klær (og ikke bare ensfargede gensere f.eks.) høres innmari kult ut. Hvorvidt det vil passe med vanlig musikk i spillet er jeg mer usikker på. Selv om jeg lo godt av storbandmusikken i den videoen fra den bluesbyen jeg ikke greier for the life of me å komme på hva heter i farta-kampanjen så er det heller usikkert at det kler spillet å bruke vanlig musikk - for det førte fungerer audiohintene godt for å fortelle deg hva som skjer, for det andre er sjansen stor for at du bruker mikrofon og ikke vil ha så mye bakgrunnsstøy.

 

Har du en link til den artikkelen Maury?

Lenke til kommentar

Ah, takk. :)

 

We'll definitely be on the look out for any zombies that even slightly resemble Dave Gahan, just in case.

 

Haha, nå er ikke jeg noen Depeche Mode fan men det hadde jo vært dritstilig. Synd ikke fler band takket ja!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Noen som har prøvd noen custom campaigns enda da? Faktisk er par gode ute nå, vil anbefale Death Aboard, som var overraskende bra lagd.

 

 

Du burde teste kampanjen Night Terror. Svært bra laget custommade kampanje med mye arbeid lagt inn! Du kommer for eksempel over et spøkelsehus, en bane i lord of the rings setting og en jungelbane som ligner noen gamle inkaruiner :] Anbefaler den på det sterkeste, men den er ganske hard:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...