Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead


Gjest Slettet+981287349

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han drar noen fete triks, men de er jo for det meste ubrukelige fordi han dør med en gang. Og jeg tar heller et ordinary hopp som tar 60 skade over et hopp som tar 1 minutt å gjøre men bare 20 skade.

 

Det aller beste er i grunnen å sette fyr på seg selv som Hunter. Det er instant victory hvis offeret ditt ikke får hjelp med en gang.

Lenke til kommentar

Boomer og Hunter er utrolig fiffige karer å styre på No Mercy 4 når suvivors kommer til den delen hvor det er rett ned på den ene siden - en boomer trenger bare rushe når laget er for nær kanten, så blir fort 2-3 hengende igjen når boomeren eksploderer, og en hunter sin pounce dytter jo de som står rundt litt bort, så med litt flaks dytter du en overlevende utafor kanten.

Og Smoker også da, som bare kan dra folk utafor.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Bruker-127711

Vi så at det var et mye lysere spill, samt at vi får melee-weapons. Da er det like så greit lansere et nytt spill, og lage masse innhold til dette, istedenfor å få en litt mer lunken utvidelsespakke.

Lenke til kommentar
Jeg føler meg utrolig snytt. Hvorfor kunne de ikke bare ha oppdatert L4D med det nye? Director er jo helt likedan som før, bare at den kan manipulere fysikkobjekter + været.

 

- Survivors: Nick, Ellis, Rochelle, and the Coach

- Missions played in full daylight

- Witch behaves differently during the day – wanders around like an old homeless woman

- New weapons: silenced SMG (silencer has no gameplay implications)

- One new gameplay mode not revealed at this time

- Stronger narrative thread to connect the campaigns

- Savannah campaign where “the zombie infection hasn’t hit yet”

- Instead of a Last Stand-type finale, survivors may have to fight through a hazard-filled highway

- Director can change the layout of the map

- New boss infected: The Charger

 

Og jeg tror nok vi kan forvente mer en dette. Etter min mening er dette verdt et par hundre kroner. Og med "Director can change the layout of the map", så tror jeg vi kan forvente mer enn bare vær og fysikkobjekter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...