Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead

Gjest Slettet+981287349

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349

l4dtitle.jpg

Spillet kan spilles i CO-OP, Versus (4mot4), Multiplayer, Survival mode og Singeplayer.

Finnes også på XBOX 360

Anbefalt systemkrav for PC:

• OP: Microsoft Windows XP / Vista / Vista64
  • Prosessor: Intel core 2 duo 2.4GHz +
  • RAM: 1 GB +
  • Skjermkort: Shader model 3.0, NVidia 7600, ATI X1600 eller bedre

Handling

Skjul

Av en gruppe på fire overlevende mennesker befinner du deg i en mørk verden omringet av zombier på alle kanter. Deres fremtid ser dyster ut, men med tett samarbeid, et våkent blikk og et ladet våpen finnes det et tynt håp om overlevelse. Menneskeheten har blitt offer for et farlig virus som har gjort om mennesker til illsinte zombier. Målet i Left 4 Dead er å komme deg fra A til B uten å dø. Settingene man spiller på varer et sted fra 45 - 75 min og på slutten skal man holde tilbake horder av zombier før du blir reddet. Left 4 Dead er både et singleplayer og et coop-spill hvor spillere samarbeider online. AI'en i spillet er ganske annerledes enn den du har i de fleste andre spill. Vavle har utviklet en AI som de kaller "The Director"

som hele tiden vet hva du og dine kompanjonger gjør og har gjort og stiller vanskelighetsgraden etter det i tillegg til at den kan ta over for deg hvis du er innaktiv. Som mange andre Valve spill er dette nok et FPS spill som setter deg opp mot raske zombie fiender som gjerne vil ha en bit av deg. Mye av vanskelighetsgraden i spillet er stilt etter hvordan du spiller, slik at selv om du er blitt skikkelig god, så er det ikke sikkert at du overlever, takket være AI'en i spillet. Spillet byr i tillegg på spesielle zombier med ulike egenskaper. En av disse er for eksempel "The Tank", en diger mutant som kan kaste både biler og andre store gjendstander på de fire overlevende. Med andre ord, spillerne får nok å bryne seg på!

Kilde: Komplett.no

Informasjon:

Har du lyst å spille sammen med andre norske spillere ? Post steam id`en din HER

UPDATE:

Survival Mode:

Skjul
New gameplay Mode

16 maps including Last Stand

Leaderboards

7 new achievements

2 new versus maps

Dead Before Dawn, kampanje fra Dawn Of The Dead filmen (Info, bilder og trailer i spoiler).

Skjul

NB: Mapet er fortsatt i produksjon og vil sannsynligvis komme ut når SDK motoren til spillet slippes!

Plakat:

Skjul
dead_before_dawn.jpg

4 Nye baner på brettet:

• The City
  • Crossroads Mall
  • Consumer World
  • The Escape

Info Om de forskjellige(Anbefales og lese!):

post-27-1094486356_thumb.jpg

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
Er det virkelig så bra som folk skal ha det til?

Det er det, tenkte også at vi her inne på det nye gamer forumet kan spille litt sammen også ;)

Lenke til kommentar

Lurer på det samme som Shoop. Testet demoen, synes det var moro en stund, men kan se for meg at det er ett spill man kan bli fort lei? Men, det er vel kanskje ikke meningen at man skal spille det i timesvis i strekk i tillegg til at det er tenkt til å være ett multiplayer spill.

Lenke til kommentar
Synes det er underholdene, er så heldig å ha 3 andre kamerater som også har det da

left 4 dead er best i små doser, spilling for lenge blir bare kjedlig ;)

Kunne ikke sagt det bedre selv. Har 3 kamerater som har det. Vi samles i kveldingen på ventrilo og plaffer zombier til krampen tar oss.

Når krampen har tatt oss, da er det slutt. Da gidder vi ikke mer på et par uker =D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Spillet ble VELDIG fort repedetive og kjedelig for min del. Nå har jeg ikke psilt på en stund, så jeg vet ikke hvordan det er nå, men serversystemet var ganske dårlig.

Man joiner en lobby og så søker spillet etter en server FOR deg... eh... hvorfor ikke la oss übermennesker gjøre dette selv?

Lenke til kommentar

har noen av dere hatt problemer med at spillet fryser totalt i noen sekunder

på begynnelsen uansett hvilket brett?

uansett hva jeg stiller på av innstillingene så kommer dette.

det går gradvis vekk når jeg spiller litt men det er ekstremt irriterende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...