Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Spillet kan spilles i CO-OP, Versus (4mot4), Multiplayer, Survival mode og Singeplayer. Finnes også på XBOX 360 Anbefalt systemkrav for PC: OP: Microsoft Windows XP / Vista / Vista64 Prosessor: Intel core 2 duo 2.4GHz + RAM: 1 GB + Skjermkort: Shader model 3.0, NVidia 7600, ATI X1600 eller bedre Handling Skjul Av en gruppe på fire overlevende mennesker befinner du deg i en mørk verden omringet av zombier på alle kanter. Deres fremtid ser dyster ut, men med tett samarbeid, et våkent blikk og et ladet våpen finnes det et tynt håp om overlevelse. Menneskeheten har blitt offer for et farlig virus som har gjort om mennesker til illsinte zombier. Målet i Left 4 Dead er å komme deg fra A til B uten å dø. Settingene man spiller på varer et sted fra 45 - 75 min og på slutten skal man holde tilbake horder av zombier før du blir reddet. Left 4 Dead er både et singleplayer og et coop-spill hvor spillere samarbeider online. AI'en i spillet er ganske annerledes enn den du har i de fleste andre spill. Vavle har utviklet en AI som de kaller "The Director" som hele tiden vet hva du og dine kompanjonger gjør og har gjort og stiller vanskelighetsgraden etter det i tillegg til at den kan ta over for deg hvis du er innaktiv. Som mange andre Valve spill er dette nok et FPS spill som setter deg opp mot raske zombie fiender som gjerne vil ha en bit av deg. Mye av vanskelighetsgraden i spillet er stilt etter hvordan du spiller, slik at selv om du er blitt skikkelig god, så er det ikke sikkert at du overlever, takket være AI'en i spillet. Spillet byr i tillegg på spesielle zombier med ulike egenskaper. En av disse er for eksempel "The Tank", en diger mutant som kan kaste både biler og andre store gjendstander på de fire overlevende. Med andre ord, spillerne får nok å bryne seg på! Kilde: Komplett.no Informasjon: Hjemmeside og Media(Download) Wikipedia Artikkel fra VG om Left 4 Dead og Developer Kit (05.02.09) Nyhet fra Left 4 Dead 411. (05.02.09) Snart mer zombiesplatting - Artikkel fra Tek.no Har du lyst å spille sammen med andre norske spillere ? Post steam id`en din HER UPDATE: Survival Mode: Skjul New gameplay Mode16 maps including Last Stand Leaderboards 7 new achievements 2 new versus maps Dead Before Dawn, kampanje fra Dawn Of The Dead filmen (Info, bilder og trailer i spoiler). Skjul NB: Mapet er fortsatt i produksjon og vil sannsynligvis komme ut når SDK motoren til spillet slippes! Plakat: Skjul 4 Nye baner på brettet: The City Crossroads Mall Consumer World The Escape Info Om de forskjellige(Anbefales og lese!): Endret 23. april 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er det virkelig så bra som folk skal ha det til? Kanskje jeg kjøper etter hvert^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er det virkelig så bra som folk skal ha det til? Det er det, tenkte også at vi her inne på det nye gamer forumet kan spille litt sammen også Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er det virkelig så bra som folk skal ha det til? Kanskje jeg kjøper etter hvert^^ Er kjempe morro synes jeg iallefall et spill hvor teamplay betyr alt. jobber dere ikke sammen, går alt til helvete Anbefales. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er ganske gøy ja. Veldig varierte matcher, takket være en god director som sender fiender ulikt gang på gang. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Synes det er underholdene, er så heldig å ha 3 andre kamerater som også har det da left 4 dead er best i små doser, spilling for lenge blir bare kjedlig Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Får sjekke det ut seinere da vettu ;D Har en hel haug med uspilte spill som må runnes først xD Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 bra spill. . spess når du spiller med 3 venner på expert eller noe. . må virkelig samarbeide for og få det til da Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ser fram til flere timer med L4D. Akkurat nå er jeg opphengt i Fallout 3, men kommer tilbake straks det er ferdig. Håper også oppdateringene Valve lovet oss kommer snart. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er det virkelig så bra som folk skal ha det til? Kanskje jeg kjøper etter hvert^^ Det er kjempe bra lan spill Man blir ganske lei etterhvert. Det skal spilles i små mengder etter min mening. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kjøpte det på impuls her om dagen, pga div awards og sånt. Ikke så alt for galt spill egentlig, men ser for meg at det blir kjedelig i lengden med masse zombier og hyling og gauling Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Lurer på det samme som Shoop. Testet demoen, synes det var moro en stund, men kan se for meg at det er ett spill man kan bli fort lei? Men, det er vel kanskje ikke meningen at man skal spille det i timesvis i strekk i tillegg til at det er tenkt til å være ett multiplayer spill. Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Synes det er underholdene, er så heldig å ha 3 andre kamerater som også har det da left 4 dead er best i små doser, spilling for lenge blir bare kjedlig Kunne ikke sagt det bedre selv. Har 3 kamerater som har det. Vi samles i kveldingen på ventrilo og plaffer zombier til krampen tar oss. Når krampen har tatt oss, da er det slutt. Da gidder vi ikke mer på et par uker =D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Spillet ble VELDIG fort repedetive og kjedelig for min del. Nå har jeg ikke psilt på en stund, så jeg vet ikke hvordan det er nå, men serversystemet var ganske dårlig. Man joiner en lobby og så søker spillet etter en server FOR deg... eh... hvorfor ikke la oss übermennesker gjøre dette selv? Lenke til kommentar
ikodddddn Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er et spill man MÅ spille mot andre og, singleplayer var drepende kjedelig. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Får sjekke det ut seinere da vettu ;D Har en hel haug med uspilte spill som må runnes først xD Been there, done that. VENT. Jeg er faktisk i den situasjonen NÅ. God damn >_< Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har det selv og det er virkelig deilig å kjenne panikken spre seg mens man faktisk løper for livet. Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er det virkelig så bra som folk skal ha det til? Kanskje jeg kjøper etter hvert^^ Et utrolig kult coop spill! Kjempemorsomt å spille sammen med venner, og om du prøver å gå igjennom på expert så har du litt av en utfordring Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 en runde med versus er digg. Men synes det er dritt kjedelig å være vanlig person, så orker ikke å spille så lenge siden å være person sucks Spess gøy hvis det er deg og 3 venner som er zombier så blir ordentlig sammarbeid på angrep osv Lenke til kommentar
rbr Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 har noen av dere hatt problemer med at spillet fryser totalt i noen sekunder på begynnelsen uansett hvilket brett? uansett hva jeg stiller på av innstillingene så kommer dette. det går gradvis vekk når jeg spiller litt men det er ekstremt irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå