Gå til innhold

Darkfall - Generell diskusjon og informasjon

Anbefalte innlegg

Ser interessant ut på papiret, det gjorde forsåvidt AoC også...

Kikka litt på bilder jeg fant, og ble ikke akkurat imponert:

http://s1.zetaboards.com/betaleaks/topic/1234079/1/

Fant også denne filmen, det virker som det er noen steder som er greie, men det virker så trist og grått ut.

Likte spesielt det med skill systemet, og det at man kan loote andres loot, og miste sitt eget. Kan få PvP til å bli veldig interessant!

Kan noen svare meg på om alle raser er på samme lag?

Så også

filmen, det ser jo fantastisk gøy ut ;)

Kan noen også forklare meg hva "Grey", "Red" osv er? Vil det si at Red er PK (miste alt) o.l.?

Les litt på få forumene til DF det står det et sted. jeg kan ikke huske hvor det var..

Det er et MMORPG, så da er det standard med månedspris.

Noen her som har lyst å samle sammen guild? :) Har nettside og 100 slot ventrilo server.

Jeg er med jeg

Ser interessant ut på papiret, det gjorde forsåvidt AoC også...

Kikka litt på bilder jeg fant, og ble ikke akkurat imponert:

http://s1.zetaboards.com/betaleaks/topic/1234079/1/

De bildene der er jo bra :D

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De bildene der er jo bra :D

Nei. De bildene skuffa meg veldig. Alt jeg har sett tidligere fra Darkfall har vært helt konge, men disse bildene var sykt dårlige.

Det er jo fremdeles dårlig med folk osv i spillet siden det er sikkert mye teknisk beta som pågår nå de siste dagene, så mye er vel veldig fokusert på forskjellige problemstillinger, så det å springe "utenfor" valgt tema/plass vil nok være "tomt".

For det andre så ser jo grafikken der ut som værre enn wow, så jeg misstenker fyren for å ha på lave grafikk innstillinger. :)

Lenke til kommentar
Berre eg som synest at Mahirim-rasen ser heilt rå ut?

tn_mahirim.jpg

Har iallefall funne min rase om eg skal byrje med Darkfall :rolleyes:

Det som er så kult med den rasen der er at når den løper på alle fire så er den like rask som en annen rase med mount..(pluss at mountene til alle rasene er kule... :p

Dette er da ikke med i release, men de har planer om å patche det inn senere. En av de svært få tingene som ikke blir med til release.

Folk burde lete litt etter leaks, masse ute og går for darkfall. Vet ikke hvor strenge de er på dette forumet når det gjelder å poste leaks.

Kan ivertfall si at det ikke er 'vaporware'.

Lenke til kommentar
Berre eg som synest at Mahirim-rasen ser heilt rå ut?

tn_mahirim.jpg

Har iallefall funne min rase om eg skal byrje med Darkfall :rolleyes:

Det som er så kult med den rasen der er at når den løper på alle fire så er den like rask som en annen rase med mount..(pluss at mountene til alle rasene er kule... :p

Dette er da ikke med i release, men de har planer om å patche det inn senere. En av de svært få tingene som ikke blir med til release.

Folk burde lete litt etter leaks, masse ute og går for darkfall. Vet ikke hvor strenge de er på dette forumet når det gjelder å poste leaks.

Kan ivertfall si at det ikke er 'vaporware'.

Jeg var sikker på at det var slik fra starten..

Lenke til kommentar

Det er en del folk fra hw.no som har meldt interesse om å bli med i Darkfall guilden. Dette hadde vært kult å få med de som er interesserte her i gården også.

Det blir i utgangspunktet en "heavy duty" pvp guild. Så erfaring fra tidligere MMORPG er et must.

Dette er ikke ment som rekruttering, ville bare nevne at vi snekrer sammen norsk guild :)

Lenke til kommentar

Hva som er så bra med spillet? Spillet ser helt jævlig ut, virker som det enten er folk som liker spillet eller folk som syns det er noe av tidenes verste. Dårlig grafikk kan jeg leve med men virker som slåssingen er helt snodig. Rare effekter og hvor er realtime slåssing ? Ser jo akkurat ut som WoW utifra videoene. Er det sånn at man har abilities som i andre MMO bare du må fysisk treffe motstanderen ? Hva med blocking ? Sikkert gjort det til en ability også tenker jeg sånn som Age of Conan. Det er juks mener jeg og da er det ikke sanntid kamper.

Lenke til kommentar

vel konseptet ned Darkfall rakner når det kommer til pvp systemet, tanken på at du mister absolutt alt du har hver gang du dør.. ender opp med at folk går rundt i nub gear på max lvl , hvis du får bra gear så tror jeg neppe du trørr å bruke det i PVP eller PVE i frykt av å miste det du har fått..

Lenke til kommentar
vel konseptet ned Darkfall rakner når det kommer til pvp systemet, tanken på at du mister absolutt alt du har hver gang du dør.. ender opp med at folk går rundt i nub gear på max lvl , hvis du får bra gear så tror jeg neppe du trørr å bruke det i PVP eller PVE i frykt av å miste det du har fått..

Det er noe jeg også frykter. Forhåpentligvis vil det komme måter som hindrer deg i å miste alle eller noen ting. F.eks. slags blessings, ringer, amuletter o.l. som kanskje gjør at sjansen for å miste hver item reduseres med x%.

Lenke til kommentar
tror jeg lite på for å være ærlig..

syns de folka som har laget dette spillet har gapet litt for mye over på det punktet for å være ærlig

Hvis det blir reint helvete, og ingen som bruker det beste utstyret, så ser nok utviklerne dette og finner en løsning.

Det er da 100% sikkert at dette ikke skjer. Eneste du har etter du dør er et startervåpen som visstnok suger hardt. Du kan få ett av hvert startervåpen hvis man betaler for det om jeg ikke tar feil. Men det er da sikkert at det er det eneste du beholder på deg.

Gjør alt mye mer spennende og moro for meg. Det skal ikke vært så vanskelig å få tak i brukbart gear, så det er bare å fylle banken opp med reserver så snart som mulig. Eller bare ta med et par venner og la være å dø.

Flere spill har gjort dette før med relativ suksess. Det mest kjente er kansje UO (Ultima Online).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...