Loeftw Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Da er 'Darkfall' nok et avsluttet kapittel innen min spillhistorie. Det hadde potensiale, dog grinden ødela. Lenke til kommentar
Hermn Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) 2bad, synes fortsatt spillet er artig jeg, altho det har en god del problemer, et av dem grinden. håper bare de putter inn en eller annen slags cap snart, helst soft cap + decay som egentlig var planen, og gjør skill gain mye raskere, og gjør det billigere og skille opp magic. Endret 23. juli 2009 av Hermn Lenke til kommentar
Gaarulf_InnleggNO Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Problemet er jo at du kan være toppskill i alt. Jeg trodde liksom at det var sånn at du måtte bruke tingene aktivt for at de ikke skulle gå ned. Det er sikkert det, men macroing ødelegger. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 2bad, synes fortsatt spillet er artig jeg, altho det har en god del problemer, et av dem grinden. håper bare de putter inn en eller annen slags cap snart, helst soft cap + decay som egentlig var planen, og gjør skill gain mye raskere, og gjør det billigere og skille opp magic. Har ikke du helt syke mengder magi? Lenke til kommentar
Hermn Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 2bad, synes fortsatt spillet er artig jeg, altho det har en god del problemer, et av dem grinden. håper bare de putter inn en eller annen slags cap snart, helst soft cap + decay som egentlig var planen, og gjør skill gain mye raskere, og gjør det billigere og skille opp magic. Har ikke du helt syke mengder magi? har 50firemagic, og 1-3 earthmagic. ikke så sykt akkurat. driver og macroer noe inne i helvette no for tiden tho, så går forhåpentligvis opp ikke så alt for tregt. Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Et spill skal ikke være et slit Lenke til kommentar
Hermn Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 enig, derfor jeg synes de bør putte inn en softcap og gjøre skillgaining mye mye raskere. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Et spill skal ikke være et slit Å gjøre charactern dugelig til pvp i Darfall var mye slit om man skulle gjøre det manuelt, er ikke uten grunn ca alle (en ting er å si det, men når det faktisk stemmer...) macroer. Når du må kaste magi XXXX ganger før du får nye spells sier det seg selv at dette er noe man ikke gidder selv. Spesielt siden man risikerer å tape reagents om man deltar i "skikkelige" kamper, som man kanskje ikke er forberedt på fordi man ikke har fått gode nok spells/nok skill i X/Y. Husker jeg hørte lovord om 0 grind i darkfall av en kamerat for lenge siden. Syns forsåvidt WoW hadde mye mindre grind enn Darkfall, hadde de lagt til decay hadde jeg aldri begynt til å begynne med. Må være lov å ta ferie/gjøre andre ting uten å bli straffet for det. Lenke til kommentar
Hermn Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 decay hadde bare funket vis det bare stod på når du faktiskt var inlogget, og slått av når man er avlogget. Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 For å si det slik: Jeg har jobb. Der tjener jeg penger. Pengene bruker jeg på Darkfall (!). På Darkfall må jeg slite mer enn på jobb (!!!!) for det faktum å "duge" i PvP. Et spill skal være underholdning. Jeg synes faktisk Aventurine kunne puttet inn et dugelig quest system som både ga skill/item rewards, samtidig som det krevde mer enn å ta rotta på X troll. Lenke til kommentar
Hermn Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 det spillet trenger mest atm er raskere skill gain og et slags cap, ikke flere quester imo. Lenke til kommentar
Shaka82_InnleggNO Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Spillet er ikke så mye "slit" vist du er for det meste grouped og er på vent med andre. Vi hadde en nykommer med oss en gang i en 4 manns gruppe og han tjente seg over 2K på en times farming og pvp med oss og fikk mye skill gain og litt armor/weapons og reagents. Eneste problemet jeg ser med spillet nå er balanseringen mellom melee/archery/magic. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Noen som vet hvordan det går med Aventurine? Får de dekket kostnader og slikt? Eneste problemet jeg ser med spillet nå er balanseringen mellom melee/archery/magic. Åh? Hva er best/dårligst? Endret 12. august 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Noen som vet hvordan det går med Aventurine? Får de dekket kostnader og slikt? Eneste problemet jeg ser med spillet nå er balanseringen mellom melee/archery/magic. Åh? Hva er best/dårligst? Tja, de fleste ser på Magic som OP og Archery som det "dårligste" gjenerelt nå, men alt kommer an på skills osv. Lenke til kommentar
Hermn Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 ny news update på forumet: http://forums.darkfallonline.com/showthrea...616#post3701616 !!! håper bare patchen blir så bra som de sier. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Heh, fortsatt folk som spiller det? Selv har de siste 3-4 ukene vært ganske inaktive fra min side, eneste jeg har gjort er å svømme mot en vegg eller fiska/kokt opp fisken. Virker som hovedandelen av min allianse skal til NA, bortsett fra franskmenn.. Så hva som skjer etter det er usikkert. Kanskje jeg stikker dit, kommer helt ann på ping og slikt. Lenke til kommentar
Hermn Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) sluttet å spille for et par-tre månder siden, kommer sansynligvis til å starte igjen når den nye expanisonen kommer, eller når transfer åpnes. Endret 18. oktober 2009 av Hermn Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Hvor lenge varer mainteance? Nettopp kjøpt spillet Edit: Ah, en time. Brukte et kvarter på å glede meg til serverene kom opp og så så jeg at jeg måtte patche Endret 21. november 2009 av Filosofem Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Er det noe aktivitet nå om dagen? Kjøpte nettopp spillet, gikk for EU serveren, håper jeg ikke har gått på en bom der. Lenke til kommentar
Sjoeoerret Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Startet nettop på EU selv, er en Mahirim som heter Borealis Rex om noen i nærheten av mahirim land vil spille ilag;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå