Gå til innhold

Darkfall - Generell diskusjon og informasjon

Anbefalte innlegg

Husker jeg fulgte med på dette spillet før, siden 07 tror jeg... spilte i betaen, og ble mildt sagt skuffet. Hvordan er DF nå? Fortsatt mongo og stive animasjoner og lyder? Kommet noen betydelige oppdateringer? Har ikke fulgt med siden jeg avinstallerte betaen, men de bør ha gjort noe til nå.

Forskjellen fra beta 07 og nå er rimelig stor, de stive og mongo animasjonene er blitt bedre. Lyden er litt forskjellig kvalitet, men den er bedret siden betaen.

Mye er blitt endret, men det er blitt gjort gradvis, så ikke så lett for folk some spiller jevnlig å se forskjellene. men kan linke noen videoer sånn at du får se åssen det er nå, men de fleste som frapser har ikke alt på maks grunnet frames issues med frapsing og combat då. På min PC ser det meste hakket bedre ut en de fleste HD youtube videoene.

Der er noen videoer ihvertfall i HD kvalitet på youtube, men det er som regel frapset av folk me OP chars. Vist jeg klarer å fikse frame issuene jeg har når jeg frapser, noe jeg tror jeg kan, så kan jeg poste litt pvp action med normale chars og mere even fights. Dette vil jeg kanskje gjøre om 2-3 uker.

Det er flere videoer der ute i HD kvalitet, men som regel er det bare rein griefing PKing i de videone, hvor OP chars dreper noobs.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det ser ut til at det går bedre og bedre med darkfall. Skal begynne å følge enda mer med. :lol:

Ikke håp for mye. Serveren har vært nede i snart 12 timer :rolleyes: . Estimert var vel 5 timer.

Det kunne jeg fortalt deg når serverne gikk ned :p

Lenke til kommentar
Har litt lyst til å teste darkfall men etter som jeg leste på forumet var det veldig vanskelig for folk å starte på EU1 servern, vil det virkelig bli et problem?

Var vel snakk om at en del drev PK på nye folk hele tiden.

Er ikke noe stress å starte..

Du ligger en del bak, og kommer til å tåle mindre/slå svakere en de andre.. Men fokuser litt på en ting, å ikke alt.. så ligger du ganske bra ann innen kun en uke med mye spilling;p

Pker er det overalt uansett, men er ikke så ille nå, som det var i starten, så du får en mye finere og roligere start en vi hadde..

skaff deg en klan, så går det ennå lettere.

Jeg mener darkfall er verdt å prøves i allefall:)

Lenke til kommentar
Har litt lyst til å teste darkfall men etter som jeg leste på forumet var det veldig vanskelig for folk å starte på EU1 servern, vil det virkelig bli et problem?

Du ligger en del bak, og kommer til å tåle mindre/slå svakere en de andre.. Men fokuser litt på en ting, å ikke alt.. så ligger du ganske bra ann innen kun en uke med mye spilling;p

Pker er det overalt uansett, men er ikke så ille nå, som det var i starten, så du får en mye finere og roligere start en vi hadde..

Anbefaler deg å begynne. Veldig morsomt faktisk...om ikke verderns beste mmo. Faktisk litt gøy med noe some aviker fra de vanlige mmo modellene :p

Lenke til kommentar

Anbefaler deg å begynne. Veldig morsomt faktisk...om ikke verderns beste mmo. Faktisk litt gøy med noe some aviker fra de vanlige mmo modellene :p

Må si meg litt uenig. Finnes haugevis av idiot pk som jaker deg til enden av verden for "gleden" av å drepe noobs og stjele mine surt oppsparte 50-200g :/ Hjelper lite å putte det i banken, for du må jo bare kjøpe nytt våpen hver gang du blir pk, som gjør at du fort går i null. Spillet har POTENSIALE, men jeg synes det er bra teit at det ikke er noen limitations på at en med banded armor og maxxed out skills kan løpe rundt å drepe begynnere non stop. I løpet av mine første 2 timer i darkfall ble jeg sikkert ganget 12 ganger...som vil si jeg hadde 12 skillpoints i daggers, ca 0g igjen og noen herpa tools i banken... :angry:

Dårlig community [spurte om noen tips flere ganger og fikk bestandig bare "L2P noob!"] så det holder!

Lenke til kommentar

Prnk, vis du bruker daggers, bytt med en gang til et 2hand våpen. atm er daggers så sinnsykt rævva at det er ingen vits i og bruke det, gjør ikke nokk dmg til at den sykt crappye rangen er verdt det. Skaff deg en polearm eller et greatsword heller, mye bedre range og bra dmg. Vis du trenger hjelp med noe, bare spørr her eller /tell Ciartan Greenwood ingame så kanskje jeg kan hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Må si meg litt uenig. Finnes haugevis av idiot pk som jaker deg til enden av verden for "gleden" av å drepe noobs og stjele mine surt oppsparte 50-200g :/ Hjelper lite å putte det i banken, for du må jo bare kjøpe nytt våpen hver gang du blir pk, som gjør at du fort går i null. Spillet har POTENSIALE, men jeg synes det er bra teit at det ikke er noen limitations på at en med banded armor og maxxed out skills kan løpe rundt å drepe begynnere non stop. I løpet av mine første 2 timer i darkfall ble jeg sikkert ganget 12 ganger...som vil si jeg hadde 12 skillpoints i daggers, ca 0g igjen og noen herpa tools i banken... :angry:

Dårlig community [spurte om noen tips flere ganger og fikk bestandig bare "L2P noob!"] så det holder!

Med daggers er det ikke rart du sliter.. de er vanskelige å bruke i pvp..

Ville anbefalt deg ta opp archery eller magi.. archery er betraktelig lettere.. samt ett annet 2håndsvåpen, ett som har større rekkevidde på angrep..

Er klart du blir drept som ny, men du kommer deg fort, snart tåler du mer, skader mer.. så kan du jakte litt på spillere selv også!

Er bra med litt hevn;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...