Gå til innhold

Darkfall - Generell diskusjon og informasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vel fordi det er mer casualgamers som kan hoppe i WoW men ikke DF. WoW har både casualspillestil OG hardcorespillestil, noe som er ganske bra. Selv har jeg ikke HEEELT sansen for WoW, men det er som så. :)

Akkurat. Som sagt appellerer det til flere folk, i alderen 8-60 år (+/-), mens Darkfall er for gamere som har spilt mye før. Helt nye folk som knapt har rørt et dataspill vil bli ganket såpass mye at de slutter rimelig kjapt om de skulle snuble over det.

Lenke til kommentar
Dere har selfølgelig rett om at ikke DF kommer til å slå WoW, men uansett så gleder jeg meg til den dagen når WoW blir slått :D

Regner uansett med at Blizzard slår ut seg selv, de har jo et MMO prosjekt med helt nytt konsept under utvikling, så det blir spennende å se hva det blir.

Hva er det nye spillet til blizzard??? (send melding så trenger vi ikke å snakke om det her på DF tråden)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hypen over det spillet her. Jeg har sett noen videoer av betaen og det ser ikke bra ut. Grafikken er kanskje ikke alt, men når du kommer fra et spill som AoC, Warhammer og WoW så virker det som grafikken her er laaangt bak.

Det mangler detaljer, stive folk og animasjoner og det hele virker dårlig laget. Greit det er beta men store forandringen blir det nok ikke på det grafiske når spillet kommer.

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Alt handler ikke om grafikk avanore..

Hvis dette er 10 ganger bedre spill enn f.eks AoC, men aoc har mye bedre grafikk så hadde jeg tatt DF.. Vi er ute etter spill som er bra å SPILLE ikke se på.. men selfølgelig går jo grensen et sted og de er kanskje litt for nærme den...

Men vi får se på sluttresultatet og bare sitte å krysse fingrene for at det blir bra..

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt hypen over det spillet her. Jeg har sett noen videoer av betaen og det ser ikke bra ut. Grafikken er kanskje ikke alt, men når du kommer fra et spill som AoC, Warhammer og WoW så virker det som grafikken her er laaangt bak.

Det mangler detaljer, stive folk og animasjoner og det hele virker dårlig laget. Greit det er beta men store forandringen blir det nok ikke på det grafiske når spillet kommer.

Så du mener "hype" kun kan oppstå når/hvis et spill er bra å se på?

Crysis hadde en hype pga det så bra ut men som vi så, bra grafikk trenger nødvendigvis ikke bety et bra spill.

Darkfall har nå hype pga dets "ryggrad". Folk gleder seg til spillet pga det skal tilføye MMO sjangeren noe den ikke har sett på en stund, altså det er et gameplay element folk gleder seg til, ikke pga det ser bra ut.

Lenke til kommentar

jeg ser ikke på wow som et spill med bra grafikk :p

grafikken har kommet seg her bare på ett par måneder nå. Så sjansene er nok store for at den forbedres ennå mer, Animasjonene også.

Er ikke på grunn av grafikken spillet er interessant for min del egentlig, fordi om jeg setter pris på fin grafikk..

Lenke til kommentar

Herregud. Husker når jeg var yngre, da 2D var det gøye med Mario og spillbarheten gikk langt over det grafiske. Fra NES til SNES, C64, PS1, Sega, Amiga, etc etc. Etter PS2 og Xbox kom så har det nesten blitt mer fokus på grafikk enn spillbarhet, noe som ødelegger en del av sjarmen. Jeg ser mer etter et spill med OK grafikk og utrolig bra historie og spillbarhet, og derfor liker jeg best RPGspill fordi de er som regel for store og lange til å ha "supergrafikk" og derfor fokuserer på spillbarhet og historie.

Din tankegang er feil og dårlig. Ingen som tenker på grafikk mer enn de første timene "WOW så fint!" vs "Hmm, om jeg tar på PhysX, får jeg +2 Fire bonus?". Regner med du merket hvilken som er riktig. :p

PS: Alle har jo rett til sin mening, men noen må jo si ifra når det blir for teit. :)

Lenke til kommentar

Virker som de fremdeles sikter seg inn på release 25 Februar, skal vi tro Tasos i et nytt intervju hos MMORPG.com

MMORPG.com:

There had been some speculation that there are plans to push the launch date further back than the originally announced 25th date. Can you tell us if there is any truth to this?

Tasos:

Consistent with the usual speculation sources, there’s no truth to this.

LINK

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...