Gå til innhold

Darkfall - Generell diskusjon og informasjon

Anbefalte innlegg

Først. Synd at Divine Legion mista byen sin :( . Mehatil er en utrolig digg by å bo i, iforhold til Varangian Guard hvor det ser ut som jeg må bosette meg de neste to dagene (før jeg drar til Roskilde :) ), labyrintby deluxe.

Så latterlig at vi må betale igjen for å begynne på nytt på en annen server. Kunne godtatt det om det var to servere å velge mellom, slik at jeg kunne ha hovedkarakter på den ene, og en griefer-alt når jeg kjeda meg på den andre. Eneste fordelen jeg ser med dette er mulighet for å makroe på laptoppen på EU, mens jeg spiller på NA for å spille og kanskje går tilbake til EU.

Darkfall will launch a massive free expansion update the first week of July, something that the Darkfall team has been working on for a while now. This expansion includes major new features and major content, PvE, and PvP updates.

Dette ser bra ut på papiret, men tviler på at det er noe revolusjonerende iforhold til at mobs får justert loot, eventuelt justert hp.

Kanskje vi får ny grafikk på orkhus? :)

Beste med patchen er at jeg kommer hjem like etter, og kan da kose meg med DF sine bugs i to dager før jeg drar på hytta..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Robinvi, alle untatt amerikanerne må betale pegner for transfer også.

"Characters from the European server can be cloned and moved without their possessions 3 months after the American launch. Certain restrictions and charges will apply, to be announced at a later date."

Det er allt som står, sier ingenting om at vi må betale. Mer info kommer senere.

De burde nok ikke kalt det en Expansion, heller en major content update e.l.

Endret av Robinvi
Lenke til kommentar

"Clarification: American players wanting to clone and transfer their characters do not have to buy another client. Everyone else needs to buy the American Darkfall client to play on the American server."

høres ut som vi europere må betale uansett. Og ja, å kalle nye patchen for en "expanison" er bare latterlig, viss ikke patchen er sykt stor og fikser mange problemer. Nei, vis den nye patchen ikke fikser en god del av problemene spillet har, tror jeg nesten jeg kommer til og slutte og spille Darkfall. Og chokke, caxtla er da en helt grei by den da :p

Endret av Hermn
Lenke til kommentar

https://accounts.eu.darkfallonline.com/account/ der kjøper man spillet. Vis ikke du har sett youtube filmer/lest noe om spillet, gjør det først så du er vet hva det er du kjøper. Vis du kjøper det, prøv og finn deg en klan så fort som mulig, gjør ting mye lettere. /tell Ciartan Greenwood ingame viss du lurer på noe.

http://www.eu1.darkfallonline.com/dl/DarkfallFull/ du kan laste ned spillet der.

Endret av Hermn
Lenke til kommentar
guilden drar dit, også slipper man fights mot folk som har sykt mye bedre skills enn deg. Forhåpentligvis blir ikke laggen for ille.

Finne deg en ny EU guild da :p 80% av de overmacroet og exploita charsene er US, så de alle havner der til slutt alikevel. Hadde aldri frivillig flyttet til en US server når du kan spille på en EU server.

Lenke til kommentar

Husker jeg fulgte med på dette spillet før, siden 07 tror jeg... spilte i betaen, og ble mildt sagt skuffet. Hvordan er DF nå? Fortsatt mongo og stive animasjoner og lyder? Kommet noen betydelige oppdateringer? Har ikke fulgt med siden jeg avinstallerte betaen, men de bør ha gjort noe til nå.

Lenke til kommentar

not really, har ikke kommet noe mye nytt siden launch, raskere skill lvling er vel egentlig det eneste nye, kommet noen nye animasjoner også tror jeg, men viss du synes animasjon etc er viktig er det ikke noe for deg. Lyden er nå egentlig ganske bra IMO, vis du har lyst på epic musikk eller noe sånt, så er det ikke noe av det altho det er "ambiance" musikk du kan slå på, som er OK. Vis du ble sikkelig skuffa i betaen, kommer du sansynligvis ikke til og synes det er noe bedre nå.

Kommer en stor patch denne eller neste uken, som de sier de har jobbet med en god stund. de kaller den en "expanison" så den bør være ganske stor. Eneste vi vet kommer i den atm tho, er noe nytt som de kaller "village", vet ikke hva det er enno, men ifølge dem vil det bli mer small scale pvp etter det kommer. De kommer sansynligvis til og prøve og fikse PVE i neste patch også.

Endret av Hermn
Lenke til kommentar

Okey, takk for svar ;)

Ble mest skuffa over hvor upolert spillet var, det tomme landskapet, massevis av bugs, og andre småting. Spillmotoren var heller ikke noe bra optimisert. Grafikken var grei nok for meg, men det var de amatørmessige animasjonene og lydene fra tidlig 90-tall som ødela mye av opplevelsen.

Lenke til kommentar

da kommer du sansynligvis ikke til og like det nå heller. Lyden har de vel egentlig ikke gjort noe med, men imo så er spillmotoren ganske bra, har vært i sieges med flere hundre folk og hatt 20-30 framerate, ganske bra det på min pc imo. Landskapet er ikke så tomt, de har lagt in flere mobs og sånt, men du vil ikke finne mobs overalt som i feks WoW. Er fortsatt en god del buggs i spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...