ShampooMacTavish Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Er også enig i at AoC er bedre enn DFO. AoC har (visstnok) tatt seg voldsomt opp i det siste, og er, som Avean sier, et av de beste MMOene på markedet. Jeg har spilt DFO mye, og AoC lite (trial og litt til), og jeg må si at jeg likte AoC best. DFO virker som om det er i paid beta. EDIT: Nå skal ikke jeg si for mye om den saken, siden jeg ikke har kommet til endgame i AoC enda. Men jeg står for det jeg sier. Endret 27. mai 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Hermn Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Chokke Var nå ikke helt på trynet da selv om det var noen småfeil. er enig i at det fleste PvE mobs er alt for vanskelig, og at enkelte er alt for jævelige og ta i melee. forhåpentligvis blir flere mobs litt lettere og ta. Endret 27. mai 2009 av Hermn Lenke til kommentar
Hermn Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Er også enig i at AoC er bedre enn DFO. AoC har (visstnok) tatt seg voldsomt opp i det siste, og er, som Avean sier, et av de beste MMOene på markedet. Jeg har spilt DFO mye, og AoC lite (trial og litt til), og jeg må si at jeg likte AoC best. DFO virker som om det er i paid beta. EDIT: Nå skal ikke jeg si for mye om den saken, siden jeg ikke har kommet til endgame i AoC enda. Men jeg står for det jeg sier. har ikke fått prøvd engame pvp i AoC ennå, driver og lvler på en pvp server nå. so far tho, virker pvpn helt jævelig rævva, ubalansert og meningsløs tbh. PVEn i AoC derimot, virker bra so far, og må si jeg liker det bedre WoW. DFO er i min mening bedre en begge, selv om PVEn er litt fukka atm. Endret 27. mai 2009 av Hermn Lenke til kommentar
Hermn Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Serveren crashet 2 sekunder etter at eXile vant challengen til SoT og vant byen demmes. edit: og etter server kom opp igjen har de den ikke noe mer. Endret 30. mai 2009 av Hermn Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 Serveren crashet 2 sekunder etter at eXile vant challengen til SoT og vant byen demmes. edit: og etter server kom opp igjen har de den ikke noe mer. Rollback er normalt 15-20 min ca. Kanskje bort i 30 min. Utrolig dårlig. Lenke til kommentar
Hermn Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Serveren crashet 2 sekunder etter at eXile vant challengen til SoT og vant byen demmes. edit: og etter server kom opp igjen har de den ikke noe mer. Rollback er normalt 15-20 min ca. Kanskje bort i 30 min. Utrolig dårlig. indeed, nesten så man skulle tro en gm/dev krasjet servern. er jo ganske mistenkelig at servern krasjer 2 sekunder etter at noen taper en challenge og mister byen sin. Endret 31. mai 2009 av Hermn Lenke til kommentar
Shaka82_InnleggNO Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Byen blir Exile's ved neste maintance. Tasos har laget en post hvor han kommer med en bekreftelse at Exile vil få byen siden den var vunnet før serveren crashet. Lenke til kommentar
Shaka82_InnleggNO Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Samtidig så registrerer jeg at folk sammenligner DFO og AOC litt her. Selv så har jeg spillt AoC siden beta til 2 uker etter at DFO blei realesa. Jeg synnes det er vanskelig å sammenligne de. De er begge veldig gode MMO's som fokuserer på litt forskjellige ting og har begge et veldig godt potensiale. Selv så har jeg endt opp med å fokusere på DFO og har ikke spillt AoC siden jeg begynnte med DFO, men subscriber enda på AoC og skal vel ta en tur innom der en gang igjenn. Kommer nok til å spille DFO en stund fremover, men har funnet ut at oplevelsen i det spillet avhenger veldig av communityen du ender opp i (clan/alliance ect). Jeg var heldig med valget, og har det artig 24/7 når jeg spiller sammen med likesinnete clan medlemmer og alliance medlemmer. Lenke til kommentar
Hermn Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Byen blir Exile's ved neste maintance. Tasos har laget en post hvor han kommer med en bekreftelse at Exile vil få byen siden den var vunnet før serveren crashet. så det nå, bra de faktisk fikset det denne gangen. Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 De har jo annonsert nye servere, skal visstnok bli mulig å migrere. Noen som har vurdert dette? Er jo en god sjans for hele gamer.no communitiet, starte en klan med oss (og litt fler). Da har vi hvertfall muligheten til å skaffe oss en by/hamlet og komme inn i en allianse før hele kartet er dekt Lenke til kommentar
Hermn Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 De har jo annonsert nye servere, skal visstnok bli mulig å migrere. Noen som har vurdert dette? Er jo en god sjans for hele gamer.no communitiet, starte en klan med oss (og litt fler). Da har vi hvertfall muligheten til å skaffe oss en by/hamlet og komme inn i en allianse før hele kartet er dekt har vel bare annonsert en ny US server ennå vel? Hadde sikkert vært fett med en gamer.no clan, tror jeg kommer til og holde meg til klanen jeg er i nå tho. IMO så håper jeg nesten de ikke lar folk få migrere, viss alle må starte helt på nytt hadde det vært mye mer balansert en det er nå, når enkelte folk har exploitet rigger etc. Kommer til og holde meg på EU1 viss ikke guilden bestemmer seg for og flytte. Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Herman, hvilken klan er du medlem i? Lenke til kommentar
Hermn Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Varangian Guard. Endret 8. juni 2009 av Hermn Lenke til kommentar
Sjoeoerret Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Gratulerer med byen VG! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Er så mye kjøp og salg, og zerging og drit, så er det knapt prestisje å ta over en by.. Flere som merker en solid nedgang på aktive medlemmer i klanen de er med i? Misanthropy har mista noe sånt som 5-6 de siste 4-5 dagene, noe som gjør oss til nærmere 7-8 aktive/delvis aktive.. Må nok få gjort noe med rekruttering snart.. Og så mange fra CC som har flytta til Yssam.. "See ya on the battlefield" . Endret 13. juni 2009 av chokke Lenke til kommentar
Hermn Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) jupp, når vi i VG hold Tiquiya for en stund siden hadde vi 200-220 members, etter Hyperion fukka opp alt mista vi en god del, og den siste uka tror jeg vi har mistet 5-6 members. Anyways, good to be home savner Tiquiya tho, jævelig nice by. Caxtla er OK, men likte tiquiya/sweetwater bedre. Og nå tapte vi nettop SW, oh well, skal jo rerolle på NA1 snart uansett. Endret 14. juni 2009 av Hermn Lenke til kommentar
Hermn Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 huff, nå må AV seriøst si et eller annet på forumet snart, er jo sånn, 2uker sånn ca siden de sa noe sist. Lenke til kommentar
Hermn Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) YAY!!! nå må vi betale 50EU IGJEN for og spille på NA1!! WTF BS! http://forums.darkfallonline.com/showthrea...424#post3537424 Endret 24. juni 2009 av Hermn Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 YAY!!! nå må vi betale 50EU IGJEN for og spille på NA1!! WTF BS!http://forums.darkfallonline.com/showthrea...424#post3537424 Eller vent 3 mnd slik som de aller fleste andre skal. Lenke til kommentar
Hermn Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Robinvi, alle untatt amerikanerne må betale pegner for transfer også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå