Gå til innhold

Darkfall - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk :)

 

Jeg har sett på det politiske kartet å det er dette som drar meg mest mot df.

Si at jeg er med i Cairn alliansen å tusler inn på øya til Dusk, vil jeg bli ganka? Eller er området så stort at jeg kan tusle rundt stort sett uten problemer?

Vi pA Yssam har en policy A angripe alle ikke venlige som er pA Oya, og jeg vil tro de andre Oyene har noe lignende. Du kan reise rundt pA Yssam uten A bli drept, men det er nok ikke noen god ide A bruke den for casual PvE grinding.

 

uuuum, er den Hovmod klanen for alle raser eller bare for noen?

 

Hovmod går NED, mens eXile går OPP! Vi trenger DEG til å kjempe mot den Hypersoniske armè! Legg en application eller kontakt meg på spillet; Tempest Stormshade. Da lover jeg deg mye moro! En hel allianse med ett mål, nemlig å ha det gøy mens du spiller! (PS: Vi tror IKKE på RP).

Interessant at du prOver A gi intrykk av at Hyperion er den store alliansen vi mA stoppe nAr eXile er med i en allianse som er vesentlig stOrre: http://spreadsheets.google.com/ccc?key=pUr...v1pIg&hl=en

Lenke til kommentar

Hot damn, hvorfor har jeg ikke fått surret meg til å prøve dette enda? Jeg som egentlig var på jakt etter noe nytt å spille. Eneste problemet mitt er at jeg er blitt for vant til å spille WoW. Når jeg prøvde guildwars tenkte jeg bare "Herregud, hvorfor er det ikke sånn og sånn? I WoW fungerer det myye bedre sånn!". Men vi får se...

Lenke til kommentar

Om du sjekker forumet nå og da så sier de ifra når de åpner butikken for ett vist antall personer, siden jeg noen ganger lusker innom der kan jeg poste her når det dukker opp om noen er interessert. Og om noen lurer på hvorfor de kun slipper inn litt og litt: 1) teknisk sett er det en betalt beta, men MMO's er dyre å utvikle og det var enten dette eller legge ned flere års arbeid 2) De slipper at alle som har lyst kommer inn samtidig og dreper serveren slik at ingen får spille, som er typisk for ca 99% av alle MMO's launcher.

Lenke til kommentar

Ikke så overaskende så ble Darkfall slaktet i en review hos Eurogamer, 2 av 10 fikk spillet. Så Darkfail i dette tillfellet havner desverre som alt for mange mmorpg spill i det siste i hylla for elendige spill..kjipt at så mange mmorpg spill er så ræva i det siste.

 

Påtide WoW dritten blir erstattet snart.

 

http://www.eurogamer.net/articles/darkfall-online-review

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
Ikke så overaskende så ble Darkfall slaktet i en review hos Eurogamer, 2 av 10 fikk spillet. Så Darkfail i dette tillfellet havner desverre som alt for mange mmorpg spill i det siste i hylla for elendige spill..kjipt at så mange mmorpg spill er så ræva i det siste.

 

Påtide WoW dritten blir erstattet snart.

 

http://www.eurogamer.net/articles/darkfall-online-review

 

Skjønner godt at dei nevner måten du faktisk får kjøpt spelet på, for den er rett og slett helt bak mål. På den offisielle sida må du faktisk tråle deg gjennom forumet for å finne relativ informasjon om kor du i det heile tatt får kjøpt det...

 

Men spelet har eg verken prøvd eller kjøpt, so karakteren i seg sjølv kan eg ikkje kommentere ytterligare. Men som du er inne på, er det synd at slike spel skal bli dømt utifra det som dei fleste her på forumet beskriver som en betalt beta. Trur det spelet her har et meget bra potensiale.

Lenke til kommentar

Synes spillet høres sinnsykt fett ut, jeg. Har bare ikke data til å spille det. Laptopen min bryter nesten sammen når 10-15 personer samles på et sted og begynner å slåss på wow, så da får jeg nok ikke opplevd noe av det kule darkfall har å by på skikkelig uansett. Hvordan er det med balansen i spillet btw mtp våpen? Er det sånn at alle vaser rundt med en sort våpen eller er det litt variasjon?

Lenke til kommentar
Ikke så overaskende så ble Darkfall slaktet i en review hos Eurogamer, 2 av 10 fikk spillet. Så Darkfail i dette tillfellet havner desverre som alt for mange mmorpg spill i det siste i hylla for elendige spill..kjipt at så mange mmorpg spill er så ræva i det siste.

 

Påtide WoW dritten blir erstattet snart.

 

http://www.eurogamer.net/articles/darkfall-online-review

 

Den anmeldelsen der er full av tull, han er helt tydelig en carebear som har 0 peiling på hvordan spillet fungerer.

AV har postet en reply på reviewen her: http://forums.darkfallonline.com/showthread.php?t=185060

 

Som du kan se spillte han bare noen få timer der han stort sett døde, slik nubs normalt gjør. Han klager over ting som er helt vanlig i Sandbox og over ting som han rett og slett er for dum til å finne ut selv.

 

Greit han har noen få penger som er greie, men spillet fortjener uansett mye mer en 2/10. Dette er journalistikk på sitt værste.

Lenke til kommentar
Ikke så overaskende så ble Darkfall slaktet i en review hos Eurogamer, 2 av 10 fikk spillet. Så Darkfail i dette tillfellet havner desverre som alt for mange mmorpg spill i det siste i hylla for elendige spill..kjipt at så mange mmorpg spill er så ræva i det siste.

 

Påtide WoW dritten blir erstattet snart.

 

http://www.eurogamer.net/articles/darkfall-online-review

 

Jeg spilte selv beta en liten periode; denne artikkelen er helt bak mål.

 

Anmelderen fokuserer utelukkende på de negative aspektene ved ulike sandkasseaspekter som feks loot systemet, åpen PvP etc. Her har man tydeligvis ikke satt seg inn i spillet overhodet, noe som seff skyldes at man finner det kjedelig fra start av i sitt forutinntatte sjangerhat. :rolleyes:

 

You see, anyone can kill anyone. For the most part, your first ten or so hours in Darkfall are spent dying, repeatedly, at the hands of either the AI or a cyber-bully in a wolf-suit. In fact, past that mark, it feels impossible to avoid the clammy hands and bloodied sword of somebody who has specially allocated part of their day to griefing.

 

Duh...

 

Jeg foreslår at denne mannlige anmelderen foretar en balansert, nyansert og ellers rettferdig anmeldelse av dildoer i neste artikkel <_<

 

 

Edit:

When we read the hostile review by Ed Zitron, one thing became apparent: he had not played the game at all. Eurogamer readers and Darkfall players are posting bullet lists of factual errors in the story. The reviewer hadn't even figured out the very basics of the game before he wrote about it. We checked the logs for the 2 accounts we gave Eurogamer and we found that one of them had around 3 minutes playtime, and the other had less than 2 hours spread out in 13 sessions. Most of these 2 hours were spent in the character creator since during almost every one of the logins the reviewer spent the time creating a new character. The rest of the time was apparently spent taking the low-res screenshots that accompanied the article. At no point did this reviewer spend more than a few minutes online at a time.

 

We sent the play-time information to Eurogamer and asked them to take down the article as it is damaging our game’s reputation but also Eurogamer’s reputation. We asked to get an unbiased reviewer on the case who will actually play the game before writing about it. They said that taking it down now would be more damaging to their reputation than if they left it up. After our reaction to publicize the play history of their reviewers to protect our game, they asked us to wait while they try to confirm what we already knew from our logs. We’re afraid that waiting any longer is unacceptable to us, because this review was designed to drive people away from our game and allowing it to remain without any kind of reaction is out of the question. Out of professional courtesy we’ve waited 5 hours longer than we said we would before posting this.

 

An update: Eurogamer got back to us via their editor and said that their reviewer is a contributing writer rather than a staff writer, that he claims to have spent at least 9 hours playing the game and they will stand by their publication. We wrote back that this is a lie and that our server logs(which they already have) show the playtime down to the second and they are at their disposal. They offered to re-review the game and see if the second reviewer has a different opinion than the first one. We wrote back that it might be hard to find someone to confirm the first review, especially if they actually play the game.

http://forums.darkfallonline.com/showthread.php?t=185060

Endret av Big aim
Lenke til kommentar
Ikke så overaskende så ble Darkfall slaktet i en review hos Eurogamer, 2 av 10 fikk spillet. Så Darkfail i dette tillfellet havner desverre som alt for mange mmorpg spill i det siste i hylla for elendige spill..kjipt at så mange mmorpg spill er så ræva i det siste.

 

Påtide WoW dritten blir erstattet snart.

 

http://www.eurogamer.net/articles/darkfall-online-review

 

Jeg har ikke lest hele enda, bare skumma litt. Men man trenger bare å lese teksten under bildene for å vite at dette er en veldig usaklig anmeldelse. At han klager på at det kommer "warnings" om hvilke guilds som erklærer krig og lignende (som er en vesentlig del av spillet hvis du Virkelig spiller, og ikke bare går rundt på måfå) er ganske irrelevant. Og som Tasos sier så fikk de 2 accounts for å prøve det, den ene hadde blitt spilt i 3 minutter, mens den andre 2 timer, hvor store deler var brukt på character creator. Vel, fra mitt ståsted så er denne anmeldelsen mer negativ for Eurogamer enn for Darkfall

Lenke til kommentar

Gleder meg til den nye reviewen :) Man må vite at den eneste måten Darkfall blir bra på er å være i et Guild. Spiller du alene er ikke Darkfall et spill for deg i hele tatt.

 

Og 3 timer.. eller 9 timer som han påstår han spilte er jo alt for lite.. kom tilbake etter 100 timer :p

Endret av NerdRage
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...