Gå til innhold

Darkfall - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hypersonisk

Må være en veldig rask eller aerodynamisk armé :)

 

Ikke langt fra sannheten :o legger all vekt i nummer men ikke skills! Det er forresten Hyperion jeg mener, grunnen til at de er 1/4 av kartet er massive storminger med et par tusen på deres side, mot en mobb på ca. 300-400 maks. Tror de vil oppnå virtuell "verdensfred" eller noe i den dur :p Derfor tror jeg det er sunt å være litt motstander. Uansett spillet kjører på alle maskiner som kjører world of warcraft. Enkelt og greit. I dag har de også forresten publisert den mest ettertraktede patchen så langt, hvor de blant annet fikset fargen på spillere (hvis de er i din clan er de lysegrønne, fiender mørk-oransj, eller clan allianse som er blodrød) og de har også gjort noe med FPS'en, så å spille darkfall nå er NYDELIG, ikke mer "zonelag" eller noe lagg (hvis du ser bort fra massive sieges da) som det egentlig skulle fikse. Det er også en liten patch nå som jeg tror skal fikse enda bedre FPS.

 

Dagens update ^^

 

Patch notes finner du her:

 

http://forums.darkfallonline.com/showthread.php?t=181146

Lenke til kommentar
Hvordan er spillet i dag? Hvor mye tid må man legge inn for at det skal være noe vits? Blir du fort avhengi?

 

Jeg har egentlig ikke tid eller penger til dette for tiden men er så fristende..

 

Darkfall er kjempegøy, man trenger ikke særlig mye tid for å få noe ut av det, det er som en sitron, jo mer du klemmer, jo mer saft kommer det jo ut av det.

Avhengig, JA, eller, man blir ikke hekta på spill. Men darkfall er så kult og så tøft at du burde spille det! :lol:

Men selvfølgelig, du burde jo ha råd til det ;)

Lenke til kommentar
Så hva går mesteparten av tiden til? Hvordan er df sånn politisk?

 

Mesteparten av tiden går til det du selv vil. Hvis du blir med i en klan fra starten av (noe jeg sterkt anbefaler) tar det et halvt sekund å skaffe en PvP gruppe. Eller, er du en PvEer? Da har du bare å få noen klanmedlemmer tilå bli med deg, eller, du blir en crafter og farmer ressurser til krampa' tar deg, får å skille den typen crafting du selv vil.

 

Politikken i DF er følgende(følgene info er hentet fra http://www.afraidyet.net/forums/misc.php?d...=Darkfall_Map): Vi har to hovedallianser på fastlandet, "The Goons" og "The Hyperion". Goons er PvPere uten noen som helst form for Rp, Hyperion på sin side har en sterk virtuell infrastruktur og har en del RP.

 

Så har vi side alliansene, som holder til på de fire øyene.

 

Vi har Cairn Alliance, som er lokalisert på øya Cairn, nederst til høyre. Dusk alliance, som er nederst til venstre. Deceit, som er på Niflheim, øverst til venstre og til slutt yssam coalition som er på Yssam, øverst til høyre på kartet.

 

Hyperion er i krig med alle andre allianser, det er også Goons (coaliton of chillin'). Resten av alliansene er også i krig med hverandre.

 

Det skjer stadige sieges. Foreløpig har AV gjort en dårlig jobb med å utnytte de nye serverne, fortsatt en del latency lagg når det skjer store sieges, FPS laggen har de derimot gjort en god jobb med å fikse.

Lenke til kommentar
uuuum, er den Hovmod klanen for alle raser eller bare for noen?

 

Hovmod går NED, mens eXile går OPP! Vi trenger DEG til å kjempe mot den Hypersoniske armè! Legg en application eller kontakt meg på spillet; Tempest Stormshade. Da lover jeg deg mye moro! En hel allianse med ett mål, nemlig å ha det gøy mens du spiller! (PS: Vi tror IKKE på RP).

Og på hvilken måte har Hovmod noe å gjøre med Hyperion?

Vi stiller oss negative til disse store alliansene. Uansett, Hovmod har gått sammen med Khan for å lage en større klan, og vi beholder de(n) alliert(e) klanen(e) :lol: .

Lenke til kommentar
finnes det noen slags mercenary klaner som hjelper andre klaner for penger eller noe lignende?

 

ja, the mercs er et klart eksempel på det.

 

Takk :)

 

Jeg har sett på det politiske kartet å det er dette som drar meg mest mot df.

Si at jeg er med i Cairn alliansen å tusler inn på øya til Dusk, vil jeg bli ganka? Eller er området så stort at jeg kan tusle rundt stort sett uten problemer?

 

Tviler på at du får sjansen til å løpe lenge ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...