Gå til innhold

Darkfall - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig dumt at det er så mange bugged mobs og slikt. De som exploter disser vasser i gold, mens andre sliter som bare det. Ødelegger økonomien helt.

 

Har hørt om folk med flere hundre tusen gold allerede, disse exploita enten de første dagene eller har holdt på med noen av de mobsa som har vært bugged siden release, som fortsett er bugged.

Lenke til kommentar

Det er ikke veldig vanskelig å skaffe penger i DFO.

 

Da mener jeg uten exploits, jeg vet om et par som jeg har lest om men de fiksa en haug av de før release så om det er noen i spillet fortsatt vet jeg ikke.

 

Du tjener lett 1000g på et par timer ved å drepe troll samt at du får lassevis med reagents du kan selge.

Hvis noen gjør dette i 2 uker så blir det mye penger...

 

Og det er slik at penger heldigvis ikke er alt i spillet. Mye baseres på teamwork. Hjelper ikke å ha 100000gull og kjøpe et par warhulks hvis du ikke har manpower til å styre de, passe på de og ta vare på byen i ettertid.. :)

 

 

Angående røde byer så er det chaos cities rundt om kring, disse byene er det konstant slossing i selvfølgelig, og noen av de brukes av claner som ikke har egen by.

Det å være rød er ikke et stort problem så lenge du er medlem i en clan som har en by eller er med i en allianse der de kan bruke byene i alliansen. Da har du tilgang på flesteparten av spells og skills og de du mangler får du i røde byer (ta med eskorte:P )

Lenke til kommentar

Tasos har kommet med en update nå :)

 

We hope to be able to open up for more sales sometime this coming week; again it will have to be a limited amount of copies to allow a smooth integration of new players into the game. We will announce when this is ahead of time.

 

We will give all player accounts a total of 34 days free play included in their initial purchase to compensate for any inconveniences caused by downtime.
Lenke til kommentar

Lest på forumet at det er ganske ensformig... Og tomt? Folk holder seg i Guildbyene, der de macroer og noen ganger ut for å sloss mot et annet Guild uten armor... nakne Guilds mot hverandre i PvP? Dette høres jo helt teit ut..

Endret av NerdRage
Lenke til kommentar
Lest på forumet at det er ganske ensformig... Og tomt? Folk holder seg i Guildbyene, der de macroer og noen ganger ut for å sloss mot et annet Guild uten armor... nakne Guilds mot hverandre i PvP? Dette høres jo helt tragisk ut...

 

Tror jeg dropper Darkfall gitt >.>

 

Dette er et sandbox, du skaper morroa og spenningen selv.

 

Personlig er jeg på Sieges, PvP turer med venner og soloturer til Orklands hver dag og det er nesten alltid veldig spennede. Det som gjør at ting er ekstra spennede i Darkfall er at når du løper rundt i landskapene, så kan du bare lytte etter lyder, for som oftest er det lydene du hørere først. Når du hører lyder må du snike deg opp til dem for å finne ut hvor mange de er, og om du har noen mulighet for å ta dem eller ikke. Av og til kan du selv bli ambusha og må løpe for livet.

 

Personlig storkoser jeg meg så langt. Men jeg ser problemet ditt. Du får ikke underholdningen server på et sølvfat. Verden er veldig stor, det er ikke så veldig mye mobs (mer en nok sprø du meg), grafikken er ikke den beste hvis det er det du mener med ensformig, og naken PvP er utbrett i starter zonene. Det skal sies at når vi i en gruppe på 4 blir rusha av 10 som er nakne så knuser vi dem normalt, men naken PvP rushing er absolutt et problem i DF. Jeg har ikke hørt om guilds som drar ut nakne for å raide andre guilds derimot. I store slag har de fleste bra armor.

 

Det er viktig at du kommer i en guild og blir med i politics og slik også, dette er en vesentlig del av spillet. Det er også gøy å bidra til å bygge opp en by. Personlig synes jeg det er PvP turene som gjør spillet verdt å spille.

Lenke til kommentar
"Great friends makes you play shitty games" passer vel her da? ;P

 

Og jeg er nok bare furten fordi jeg har venta siden release på en kopi >.>

 

Tja, spillet bærer ikke preget av kvalitet på samme måte som andre spill. Men det betyr ikke at du ikka kan ha det morro. Som sagt, kommer helt an på hva du gjør det til selv. Det er slik Sandbox fungerer.

Lenke til kommentar
I kveld blir vi zerga av 30+ guilds.

Vi er på desperat jakt etter folk som vil hjelpe, men det ser ikke spesielt bra ut. Mister nok byen i dag.

 

Mister dere byen, så går klanen til helvete?

 

Kanskje, vet ikke. Jeg er i en liten klan som bor i byen og hjelper å bygge den så med oss går det nok greit. Vet ikke hvordan det vil gå med de andre guildsene som bor der, spesielt den som formelt eier byen.

Lenke til kommentar
http://forums.darkfallonline.com/showthrea...758#post3131758

 

patetisk... enig med en del der, instant kill towers/guards! Hva er vitsen med towers om de ikke klarer gjøre det de er der for

 

Jeg vet det ikke skal være noe safe-zones blabla.. men djiz.. er da måte på.. Lurer på hvor RISK vs REWARD ble av :(

 

Naken kriging er et stor problem i DF, ikke bare på denne måten.

 

Insta kill på Towers ville på ingen måte være måten å fikse det på derimot. Det er ofte at folk løper inn i tårnene med et uhell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...