Gå til innhold

Darkfall - Generell diskusjon og informasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg fikk høre om Darkfall så ble jeg helt i hundre pga. alt de lovet og sa om spillet, men nå er jeg mer på den skeptiske siden.

Gleder meg til å prøve det, men om det er verdt å slutte å spille wow for til vise seg, jeg for min del tror ikke noe MMO de kommende årene kommer til å overgå wow.

Men hvis de holder alt de lover, og det blir like bra som de sier det blir...who knows :rolleyes:

Lenke til kommentar
Når jeg fikk høre om Darkfall så ble jeg helt i hundre pga. alt de lovet og sa om spillet, men nå er jeg mer på den skeptiske siden.

Gleder meg til å prøve det, men om det er verdt å slutte å spille wow for til vise seg, jeg for min del tror ikke noe MMO de kommende årene kommer til å overgå wow.

Men hvis de holder alt de lover, og det blir like bra som de sier det blir...who knows :rolleyes:

Personelig er jeg fortsatt helt i hundre pga dette spilllet... Gleder meg så sinnsykt.

Og selv om jeg tviler på at darkfall kan overgå WoW så hadde det vært så sinnsykt kult om wow hadde blitt slått.. jeg tror vi snart trenger et nytt mmo som kan slå wow!!!

:D

Lenke til kommentar

Personelig er jeg fortsatt helt i hundre pga dette spilllet... Gleder meg så sinnsykt.

Og selv om jeg tviler på at darkfall kan overgå WoW så hadde det vært så sinnsykt kult om wow hadde blitt slått.. jeg tror vi snart trenger et nytt mmo som kan slå wow!!!

Er jo ikke noe stress hvor mange som spiller det, fordi selvom det er 11 millioner som spiller WoW ser du bare de på servern din. Så får man fyllt opp noen servere så er det jo ikke noe ille :) Bare håper de for nok subs til at de klarer å drive spillet vidre med patcher og alt det ;)

Lenke til kommentar

Det blir nok aldri større enn wow når wow er mer casual og forholdsvis lett å sette seg inn i.

Og etter min mening er det ikke noe spørsmål om hva som er/blir best av de to når begge sikter på litt forskjellige spiller baser, alt jeg vet er at om Darkfall lykkes kommer det nok til å få sin del av mmo spillerne der ute :)

Lenke til kommentar

Tror nok ikke det skjer. Aventurine har allerede gått ut og sagt at de ikke tror de har kapasitet til å dekke all etterspørselen. Derfor vurderer de å ha en gradvis lansering slik at de ikke overgår deres kapasiteten (link). Tror selv dette er en god strategi, selv om mange sikkert blir særdeles misfornøyd om de ikke får tilgang på release dato. Er nok mye bedre enn om de overgår kapasiteten sin og det ikke blir spillbart. Hvis professorene mine er til å stole på så er det mye større sannsynlighet for at de klarer å fylle kapasiteten sin gradvis enn å tiltrekke kunder til et produkt som de allerede har dårlige erfaringer fra (Problemet AoC har nå).

Endret av Tryph
Lenke til kommentar
Var ikke klienten på over 20GB? Av det jeg har sett av teksturer i spillet, skulle tro det er mye kode.

Birger :)

Betaklienten er på litt over 8 GB nå.

Spillet er designet for å kjøre bra på "eldre" PC'er. Har lest at folk med nVidia kort ned i 6-serien kjører spillet med brukbar FPS, så slik sett lover det veldig bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...