Gå til innhold

Darkfall - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her er ett bilde.. :)

 

Tatt rett utenfor ene Dwarf starter city (Idawoll) mot newbie goblin campen.

Tar fler etterhvert, men var bare der en tur istad og farma litt gold. Og drepte en fyr som prøvde seg.. :p

 

Så ikke verst ut det da. :)

PvP over alt i Darkfall eller har jeg misforstått?

 

Greit nok at du drepte han da, men trengte du å sette fyr på skogen hans og.. ;) hehe..

Lenke til kommentar
Her er ett bilde.. :)

 

Tatt rett utenfor ene Dwarf starter city (Idawoll) mot newbie goblin campen.

Tar fler etterhvert, men var bare der en tur istad og farma litt gold. Og drepte en fyr som prøvde seg.. :p

 

Så ikke verst ut det da. :)

PvP over alt i Darkfall eller har jeg misforstått?

 

Greit nok at du drepte han da, men trengte du å sette fyr på skogen hans og.. ;) hehe..

 

Eneste PvE delen du finner i Darkfall, er AIen. Ellers er det å drepe hverandre.

Lenke til kommentar

Haha :)

 

Idawoll er en dverge by, det er en elv av lava som renner igjennom derfor er landskapet litt svidd på den siden der :p

 

Her er ett bilde der jeg driver å samler litt jernmalm. Dere ser chatten, inventory/bag i midten.

 

I bakgrunnen , bak minimappet er en bindstone, tårnet til venstre skyter på folk som er grå eller røde (dvs Rogues eller PlayerKillers (rød blir du når du har negativ alignment)

 

 

Jo også har du hotbar , min er ved siden av baggen, lettere å se den synes jeg.. :p

(ja jeg har revive på den, så jeg ikke bruker gank istedet:P )

Lenke til kommentar

Har jeg forstått dette alignment systemet om jeg sier at det funker sånn:

Man har så og så mange poeng, som du mister gradvis hvis du dreper spillere av samme rase/faction. Hvis du mister for mye blir du rød altså at du blir drept av vakttårn til vennlige byer/alle kan angripe deg uten at de mister alignment osv. Hvis du dreper opprinnelig fiendtlige folk så får du poeng som gjør at du ikke blir skutt på av disse tårnene og kan drepe "vennlige" spillere igjen.

 

Har jeg forstått det riktig/er det flere detaljer? Har ikke hatt tid til å sette meg så veeldig inn i darkfall systemet enda..

Lenke til kommentar
Har jeg forstått dette alignment systemet om jeg sier at det funker sånn:

Man har så og så mange poeng, som du mister gradvis hvis du dreper spillere av samme rase/faction. Hvis du mister for mye blir du rød altså at du blir drept av vakttårn til vennlige byer/alle kan angripe deg uten at de mister alignment osv. Hvis du dreper opprinnelig fiendtlige folk så får du poeng som gjør at du ikke blir skutt på av disse tårnene og kan drepe "vennlige" spillere igjen.

 

Har jeg forstått det riktig/er det flere detaljer? Har ikke hatt tid til å sette meg så veeldig inn i darkfall systemet enda..

 

Mer eller mindre riktig ja :)

Lenke til kommentar
Har jeg forstått dette alignment systemet om jeg sier at det funker sånn:

Man har så og så mange poeng, som du mister gradvis hvis du dreper spillere av samme rase/faction. Hvis du mister for mye blir du rød altså at du blir drept av vakttårn til vennlige byer/alle kan angripe deg uten at de mister alignment osv. Hvis du dreper opprinnelig fiendtlige folk så får du poeng som gjør at du ikke blir skutt på av disse tårnene og kan drepe "vennlige" spillere igjen.

 

Har jeg forstått det riktig/er det flere detaljer? Har ikke hatt tid til å sette meg så veeldig inn i darkfall systemet enda..

 

Jau.

 

Starter med 10 points i positiv (blue) alignment (hvis jeg ikke tar feil).

Du mister 4 tror jeg, hvis du slår en spiller bevistløs. Og du mister enda mer hvis du ganker han (dreper han).

 

Og jeg tror det er samme når du dreper enemy spillere, da får du aligment i samme mengde.

 

Er ikke 100% sikker på dette men tror det er slik det fungerer.

 

 

Synes forøvrig det er litt kjedelig at de ikke har et litt mer avansert system jeg da, så jeg som dverg feks kan jobbe meg opp til å bli friendly med feks. orker. Det hadde vært mer min stil (tenk EQ hvis du har spillt det)

 

Er også usikker på om du får alignment av å drepe clanmembers man er i krig med, tror ikke det..

 

 

Hvis jeg husker det skal jeg ta noen bilder av clan city imorra, den er UBER FET og drit stor ;)

Når jeg tenker etter så blir kanskje ikke bildene sååå kule, men det ser man..

Lenke til kommentar
Man får +2 i allignment points for drap av fientlige raser.

Man mister 8 allignment points for drap av vennlige racer.

 

Husk at eventuelle ganks gir alignment også.

 

+2 for fiendlige raser

-4 for vennlige raser

 

Ikke 100% sikker på tallene på gankingen, må teste.

Lenke til kommentar
Hvilke fordeler får man ved positiv/negativ aligmenter?

 

mye god alignment = Du kan drepe fler av egen rase/allianse uten straff, untatt at du går grå i 2min.

 

går du dypt under så går fu rød og allt og alle vil være etter deg.Siden de la inn "laser-towers" så er ikke det så sykt kult :angry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...