Gå til innhold

Darkfall - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Åssen typer er dere, selger dfo acc'n deres med en gang, gir ikke engang spillet en sjans til å vise potensial. Jeg synes synd på spillere som ikke gir spill tid, tid til å lære seg spillet, oppdage det, men ikke minst nyte det.

Timesvis med køventing, elendig og treigt PvE system, timesvis med ressursfarming der man trykker på en knapp hvert 10 sekund, lovlig macroing, det verste chattesystemet jeg noensinne har sett eller prøvd, gå flere timer for å komme hit og dit og mye mye mer.

 

Spillet har et enormt potensial, og det positive er at det ikke kan bli verre. Altfor mye virker uferdig, jeg venter heller et par måneder og ser ossen det blir.

 

Av og til må man faktisk ofre noe for faktisk å kunne nyte noe. Enkelt og greit. Hvis du da ikke klarer det, da er du svak, gir ingenting ingen sjanser, sånne whinere som deg ødelegger communitier.

Hahahah, det var da fælt da.

 

"Sånne som meg som ødelegger spillsamfunn"? Er vel heller sånne som meg som forbedrer de ved å prøve å gi litt konstruktiv kritikk istedenfor å bare si "sux game lol bye".

 

"Av og til må man faktisk ofre noe for faktisk å kunne nyte noe."; folk har forskjellige grenser. Jeg ofrer ikke timesvis med effektiv spilletid får å gå en kjedelig strekning, jeg ofrer ikke timesvis med effektiv spilletid med å trykke på en knapp hvert 10 sekund.

 

"da er du svak, gir ingenting ingen sjanser"; usikker på om dette var en spøk eller ikke. Jeg har orket timesvis i Molten Core, BWL, AQ også videre i WoW, jeg har orket timesvis med spilling i Counter-Strike for å oppnå et nivå som er brukbart, jeg har orket timesvis i Tibia etter å ha død i spillet og mistet en ukes arbeid, jeg har orket å kjede meg igjennom CoD: World at War for å se om spillet forbedret seg, så jeg vil ikke kalle meg en svak spiller.

Jeg har jo også gitt spillet en masse sjanser, jeg har satt av rundt 4-5 timer hver dag de første dagene til spilling, og når 80% av dette går med til gåing så er jeg lite interessert. Da spiller jeg heller The Hunter.

 

 

Som sagt, spillet har masse potensialet, men jeg gir det et par måneder, det trenger det virkelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er man fanboy så vet man at det er mangle fler som kommer til å hate det enn folk som kommer til å like det ;)

 

Liker man spillet så vet man at flere folk vil hate det enn folk som liker det?

 

Den setningen der skjønte jeg ikke helt.

 

Har du fulgt med eller? Det er helt klart og tydelig at Darkfall er et spill kun for de som er interiserte. Det er ikke et spill for de som f.eks. er ny i MMORPG sjangeren, de kommer til å bli slakta av hvor tungvindt og hardt det er. Så det jeg mente er at, er du en fanboy(Fulgt med i et år eller flere) Så vet du at Darkfall ikke kommer til å få mange millioner subscribers, men heller en liten fast kjerne med hardcore og trofaste spillere ;)

 

Og hva er det dere griner om folk som slutter å spille for? Mindre i køen ftw! :p Og det sier seg selv at når hypen er over kommer en del til å slutte, akkurat som i ALLE andre MMORPGs out there ;)

Endret av NerdRage
Lenke til kommentar
Åssen typer er dere, selger dfo acc'n deres med en gang, gir ikke engang spillet en sjans til å vise potensial. Jeg synes synd på spillere som ikke gir spill tid, tid til å lære seg spillet, oppdage det, men ikke minst nyte det.

Timesvis med køventing, elendig og treigt PvE system, timesvis med ressursfarming der man trykker på en knapp hvert 10 sekund, lovlig macroing, det verste chattesystemet jeg noensinne har sett eller prøvd, gå flere timer for å komme hit og dit og mye mye mer.

 

Spillet har et enormt potensial, og det positive er at det ikke kan bli verre. Altfor mye virker uferdig, jeg venter heller et par måneder og ser ossen det blir.

 

Av og til må man faktisk ofre noe for faktisk å kunne nyte noe. Enkelt og greit. Hvis du da ikke klarer det, da er du svak, gir ingenting ingen sjanser, sånne whinere som deg ødelegger communitier.

Hahahah, det var da fælt da.

 

"Sånne som meg som ødelegger spillsamfunn"? Er vel heller sånne som meg som forbedrer de ved å prøve å gi litt konstruktiv kritikk istedenfor å bare si "sux game lol bye".

 

"Av og til må man faktisk ofre noe for faktisk å kunne nyte noe."; folk har forskjellige grenser. Jeg ofrer ikke timesvis med effektiv spilletid får å gå en kjedelig strekning, jeg ofrer ikke timesvis med effektiv spilletid med å trykke på en knapp hvert 10 sekund.

 

"da er du svak, gir ingenting ingen sjanser"; usikker på om dette var en spøk eller ikke. Jeg har orket timesvis i Molten Core, BWL, AQ også videre i WoW, jeg har orket timesvis med spilling i Counter-Strike for å oppnå et nivå som er brukbart, jeg har orket timesvis i Tibia etter å ha død i spillet og mistet en ukes arbeid, jeg har orket å kjede meg igjennom CoD: World at War for å se om spillet forbedret seg, så jeg vil ikke kalle meg en svak spiller.

Jeg har jo også gitt spillet en masse sjanser, jeg har satt av rundt 4-5 timer hver dag de første dagene til spilling, og når 80% av dette går med til gåing så er jeg lite interessert. Da spiller jeg heller The Hunter.

 

 

Som sagt, spillet har masse potensialet, men jeg gir det et par måneder, det trenger det virkelig.

 

"Sånne som meg som ødelegger spillsamfunn"? Er vel heller sånne som meg som forbedrer de ved å prøve å gi litt konstruktiv kritikk istedenfor å bare si "sux game lol bye".

 

Så ved å slutte spillet gir du konstruktiv kritikk. Javel.

 

"Av og til må man faktisk ofre noe for faktisk å kunne nyte noe."; folk har forskjellige grenser. Jeg ofrer ikke timesvis med effektiv spilletid får å gå en kjedelig strekning, jeg ofrer ikke timesvis med effektiv spilletid med å trykke på en knapp hvert 10 sekund.

 

Greit, det er langt å gå, derfor finnes det faktisk ridedyr (!) Som går mye, MYE fortere. Og når du først ankommer er det masse å finne på! (PvP, siden det er et PvP spill) Og du trenger virkelig ikke trykke på en knapp hvert tiende sekund. Hvis du ikke har veldig lyst til å være en crafter er det ingen grunn til å være det.

 

"da er du svak, gir ingenting ingen sjanser"; usikker på om dette var en spøk eller ikke. Jeg har orket timesvis i Molten Core, BWL, AQ også videre i WoW, jeg har orket timesvis med spilling i Counter-Strike for å oppnå et nivå som er brukbart, jeg har orket timesvis i Tibia etter å ha død i spillet og mistet en ukes arbeid, jeg har orket å kjede meg igjennom CoD: World at War for å se om spillet forbedret seg, så jeg vil ikke kalle meg en svak spiller.

Jeg har jo også gitt spillet en masse sjanser, jeg har satt av rundt 4-5 timer hver dag de første dagene til spilling, og når 80% av dette går med til gåing så er jeg lite interessert. Da spiller jeg heller The Hunter.

 

Greit, du er en gamer, det innrømmer jeg. Men hvorfor i hel*** har du løpt så mye? Du trenger jo virkelig ikke det? 100m utenfor starterbyene er det MASSE PvP.

 

Så greit, spillet var ikke noe for deg. Du kaller det konstruktiv kritikk, jeg kaller det krokodilletårer.

 

No hard feelings kamerat :p

Endret av Kaleesha
Lenke til kommentar

Hva er konstruktiv kritikk?

 

"Timesvis med køventing, elendig og treigt PvE system, timesvis med ressursfarming der man trykker på en knapp hvert 10 sekund, lovlig macroing, det verste chattesystemet jeg noensinne har sett eller prøvd, gå flere timer for å komme hit og dit og mye mye mer."

 

Dette er hvertfall ikke det. Det der er bare kritikk.

 

* Køventinga er ille, enig. Dog ikke verre enn det var for f.eks World of Warcraft de første ukene. Tasos sa nylig at de skulle øke serverkapasiteten i kveld, så for se hvordan det går etter det.

 

* Hvilket "PvE system" er det vi snakker om her? A.I?

 

* Har du en annen idé til hvordan man kan samle ressurser? Prøv å gå ut og hugg ved, det blir mye av det samme. Ikke særlig gøy, men det må til. Hadde det vært utrolig gøy så ville alle og enhver vært en crafter, og det å få noen bygninger jevnet med jorden ville kun ha vært flott ettersom man kan gjøre det man elsker over alt på jord enda mer, samle ressurser. Økonomien ville vært overlesset med items ettersom alle lager dem, og ressurser ville falt i pris ettersom alle har dem.

 

* Chattesystemet er sub-par, enig. Men jeg kan umulig se på det som en "game-breaker". Det trengs kun noen små tweaks så er det et akseptert system. Sett til en "say" i "G" hotkey'en når man er ved noen f.eks er en av tingene de kan gjøre for å gjøre det bedre.

 

* Det at verdenen er såpass stor syns jeg er en fordel. Det er spennende å se at det faktisk er forskjellige intriger på forskjellige steder av kartet, og at det faktisk er litt forskjeller i økonomien blandt de forskjellige rasene og alliansene.

Lenke til kommentar
Hva er konstruktiv kritikk?

 

"Timesvis med køventing, elendig og treigt PvE system, timesvis med ressursfarming der man trykker på en knapp hvert 10 sekund, lovlig macroing, det verste chattesystemet jeg noensinne har sett eller prøvd, gå flere timer for å komme hit og dit og mye mye mer."

 

Dette er hvertfall ikke det. Det der er bare kritikk.

 

* Køventinga er ille, enig. Dog ikke verre enn det var for f.eks World of Warcraft de første ukene. Tasos sa nylig at de skulle øke serverkapasiteten i kveld, så for se hvordan det går etter det.

 

* Hvilket "PvE system" er det vi snakker om her? A.I?

 

* Har du en annen idé til hvordan man kan samle ressurser? Prøv å gå ut og hugg ved, det blir mye av det samme. Ikke særlig gøy, men det må til. Hadde det vært utrolig gøy så ville alle og enhver vært en crafter, og det å få noen bygninger jevnet med jorden ville kun ha vært flott ettersom man kan gjøre det man elsker over alt på jord enda mer, samle ressurser. Økonomien ville vært overlesset med items ettersom alle lager dem, og ressurser ville falt i pris ettersom alle har dem.

 

* Chattesystemet er sub-par, enig. Men jeg kan umulig se på det som en "game-breaker". Det trengs kun noen små tweaks så er det et akseptert system. Sett til en "say" i "G" hotkey'en når man er ved noen f.eks er en av tingene de kan gjøre for å gjøre det bedre.

 

* Det at verdenen er såpass stor syns jeg er en fordel. Det er spennende å se at det faktisk er forskjellige intriger på forskjellige steder av kartet, og at det faktisk er litt forskjeller i økonomien blandt de forskjellige rasene og alliansene.

 

Helt sant, kø-systemet suger. Også helt riktig at aventurine gjør en fryktelig dårlig jobb for å fikse det (serverne eksploderte jo, bokstavelig talt).

Vel, nå har jo utviklerne sagt i disse åtte åra som har gått, at det faktisk ER det PvP spill. Hvis PvE er tingen for deg, da burde du nok ikke spille darkfall.

Istedenfor å hugge ved kan du hugge hode av noen som hogger ved og ta veden hans. Enkelt, morsomt og greit.

Selvom crafting i din mening ikke er så morsomt, så er det faktisk veeeldig mange som faktisk gjør det. Aner ikke hvorfor, det er jo så kjedelig?

Chatte-systemet er dårlig, ingen bobler, ingentingen. Altfor komplisert.

Det er ikke lovlig macroing.

 

Selvom spillet har sine feil, er det fortsatt spillbart. Slutt å gråt og vent for å se hva de gjør med det.

Lenke til kommentar
Hva er konstruktiv kritikk?

 

"Timesvis med køventing, elendig og treigt PvE system, timesvis med ressursfarming der man trykker på en knapp hvert 10 sekund, lovlig macroing, det verste chattesystemet jeg noensinne har sett eller prøvd, gå flere timer for å komme hit og dit og mye mye mer."

 

Dette er hvertfall ikke det. Det der er bare kritikk.

Jeg kunne som sagt satt meg ned og skrivd "lol sux game bye", men velger heller å poengtere ut hva som er negativt med spillet slik at kanskje andre som ikke har fått prøvd spillet ennå kan tenke seg om to ganger før de bruker pengene sine. Jeg kunne også forsåvidt satt meg ned og skrivd et stort sammendrag om spillet og dets mangler, men jeg føler at det ville vært bortkastet tid da spillet har såpass mangler at det er flere andre som vil poengtere dette, noe også utviklerne sikkert allerede er klar over.

* Køventinga er ille, enig. Dog ikke verre enn det var for f.eks World of Warcraft de første ukene. Tasos sa nylig at de skulle øke serverkapasiteten i kveld, så for se hvordan det går etter det.

Såvidt jeg husker hadde WoW kø den første dagen ellernoe? Jeg kan iallefall ikke huske at det var i nærheten av det samme problemet som er med Darkfall. Her er det faktisk kø tjuefire timer i døgnet, fra 15 minutter til flere timer. Dette skal heller ikke skje i 2009, STOR forskjell på 2009 og 2004.

* Hvilket "PvE system" er det vi snakker om her? A.I?
A.Ien er super, noe jeg vet du vil prøve å poengtere, så jeg vil like godt gjøre det for deg. Problemet er spawns, eller mangelen på de. Det lønner seg rett og slett ikke å gå i PvE, når man kan skaffe skills ved å stå i guildbyen og skyte trygt opp i lufta og ha andre mennesker slå på deg for å få block skills o.l.

Spillet bygger også mye mer opp mot lagsamarbeid i PvE, der de fleste fiender krever at man er 2 og flere spillere; dette er ikke nødvendigvis negativt, men det å drepe goblins eller trolls i timesvis er forferdelig kjedelig mens man venter på at kameraten sin logger på (og høyst sannsynlig vil det å møtes med kameraten og gå til spawnen ta opptil et par timer)

* Har du en annen idé til hvordan man kan samle ressurser? Prøv å gå ut og hugg ved, det blir mye av det samme. Ikke særlig gøy, men det må til. Hadde det vært utrolig gøy så ville alle og enhver vært en crafter, og det å få noen bygninger jevnet med jorden ville kun ha vært flott ettersom man kan gjøre det man elsker over alt på jord enda mer, samle ressurser. Økonomien ville vært overlesset med items ettersom alle lager dem, og ressurser ville falt i pris ettersom alle har dem.

Nei. Men det virker greit i andre spill som f.eks. WoW som er nevnt tidligere. Her er ikke hvert eneste tre eller stein en crafting ressurs, og man trenger heller ikke titusenvis av produkter for å få laget en by.

* Chattesystemet er sub-par, enig. Men jeg kan umulig se på det som en "game-breaker". Det trengs kun noen små tweaks så er det et akseptert system. Sett til en "say" i "G" hotkey'en når man er ved noen f.eks er en av tingene de kan gjøre for å gjøre det bedre.

Chattesystemet er - etter min mening - noe av det mest horrible jeg har sett i et spill. I et MMO burde man forvente at iallefall chattesystemet skal fungere perfekt, da dette er et av hovedelementene i et spill der kommunikasjon er hovedingrediensen.

* Det at verdenen er såpass stor syns jeg er en fordel. Det er spennende å se at det faktisk er forskjellige intriger på forskjellige steder av kartet, og at det faktisk er litt forskjeller i økonomien blandt de forskjellige rasene og alliansene.

Det har jeg ikke personlig opplevd, men at det er lokale priser og forskjeller i økonomien er ikke negativt.

Derimot er det negativt at det å dra fra et sted til et annet for å få solgt produkter eller sett på forskjellige deler tar flerfoldelige timer, så man må planlegge (altfor) godt før man drar ut.

 

 

Jeg er ingen hateboy, men jeg velger å kalle en spade for en spade, ser det med objektive øyne. Jeg har prøvd å verve kamerater til spillet, jeg har skrytt det opp, men nå kan jeg være glad ingen av de tok sjansen. Det er vanskelig å finne det riktige ordet; uferdig og upolert er to kandidater.

Lenke til kommentar
We are still getting a lot of questions about this so we'll clarify:

 

Any macroing or disruptive skilling up within the protective radius of the towers is strictly forbidden. Offenders will be kicked. Repeat offenders will be banned.

 

Unattended macroing anywhere is forbidden. Offenders will be kicked. Repeat offenders will be banned.

 

As of today we will aggressively detect any form of third party program exploiting. Detection is very simple on our end. The account names associated with any kind of exploiting will be permanently banned without warning. If you are using exploits, you WILL be banned. There will be no appeals and no excuses will be accepted. This is already covered in the Terms of Service which everyone needed to agree with before they could play Darkfall.

 

Thank you,

The Darkfall Team

 

Kilde: http://forums.darkfallonline.com/showthread.php?t=150640

 

 

Jeg vil gjerne pirke litt på dere som kritiserer macro da det er forskjell på å lage et script/bruke tredjepartsprogram som faktisk gjør hele jobben for deg uten at du trenger å være foran pcen, kontra å bruke feks G15 tastaturet til å hjelpe deg å feks harveste.

 

Jeg har et .lua script til g15 som automatisk trykker museknappen min hvert 12. sekund, samt at jeg har et script som hjelper meg å loote kjappere. Dette er 100% lovlig fordi jeg må sitte å følge med hele tiden, men istede for å få senebetennelse av å trykke hvert 10sek manuellt kan jeg heller bruke tiden til å chatte med venner etc.

 

Når det gjelder lootinga så er det vel selvforklarende hvorfor man kan trenge det mtp alle ninjalooterene som er rundt om kring.

 

Når det gjelder diskusjonen angående om Darkfall er bra eller ikke, og det å prøve å motsi/motbevise en annens oppfattning av spillet så tror jeg ikke jeg gidder.

Det holder for meg at jeg liker spillet, de som prøver spillet og ikke liker det har sikkert andre spill som passer bedre.

 

Men selvfølgelig, dette er et diskusjonsforum, bare husk at ingen "vinner" en sånn diskusjon, det ender bare med "grin" uansett da noen føler at andre tar feil. ;)

Lenke til kommentar
We are still getting a lot of questions about this so we'll clarify:

 

Any macroing or disruptive skilling up within the protective radius of the towers is strictly forbidden. Offenders will be kicked. Repeat offenders will be banned.

 

Unattended macroing anywhere is forbidden. Offenders will be kicked. Repeat offenders will be banned.

 

As of today we will aggressively detect any form of third party program exploiting. Detection is very simple on our end. The account names associated with any kind of exploiting will be permanently banned without warning. If you are using exploits, you WILL be banned. There will be no appeals and no excuses will be accepted. This is already covered in the Terms of Service which everyone needed to agree with before they could play Darkfall.

 

Thank you,

The Darkfall Team

 

Kilde: http://forums.darkfallonline.com/showthread.php?t=150640

 

 

Jeg vil gjerne pirke litt på dere som kritiserer macro da det er forskjell på å lage et script/bruke tredjepartsprogram som faktisk gjør hele jobben for deg uten at du trenger å være foran pcen, kontra å bruke feks G15 tastaturet til å hjelpe deg å feks harveste.

 

Jeg har et .lua script til g15 som automatisk trykker museknappen min hvert 12. sekund, samt at jeg har et script som hjelper meg å loote kjappere. Dette er 100% lovlig fordi jeg må sitte å følge med hele tiden, men istede for å få senebetennelse av å trykke hvert 10sek manuellt kan jeg heller bruke tiden til å chatte med venner etc.

 

Når det gjelder lootinga så er det vel selvforklarende hvorfor man kan trenge det mtp alle ninjalooterene som er rundt om kring.

 

Når det gjelder diskusjonen angående om Darkfall er bra eller ikke, og det å prøve å motsi/motbevise en annens oppfattning av spillet så tror jeg ikke jeg gidder.

Det holder for meg at jeg liker spillet, de som prøver spillet og ikke liker det har sikkert andre spill som passer bedre.

 

Men selvfølgelig, dette er et diskusjonsforum, bare husk at ingen "vinner" en sånn diskusjon, det ender bare med "grin" uansett da noen føler at andre tar feil. ;)

 

Jeg brukte vTask, et tredjepartsprogram som trykker musa hvert X sekund, ganske genialt. Men føler at om jeg virkelig trenger et program til å spille for meg så er det ikke verdt det.

 

Når det gjelder diskusjonen angående om Darkfall er bra eller ikke, og det å prøve å motsi/motbevise en annens oppfattning av spillet så tror jeg ikke jeg gidder.

Diskusjonen er - iallefall ikke for meg - om Darkfall er bra eller ikke. Det er jo et godt spill, det kan tilby masse morro, men også masse unødvendig frustrasjon. Spørsmålet er om det er verdt penga for øyeblikket, men som sagt, om det er et bra spill eller ikke er det ikke mye tvil. Spillet har masse potensiale, og jeg anbefaler alle som er interesserte å vente en stund før de prøver.

Lenke til kommentar
Tufte; Håper du blir perm-banna på sekundet.

Javel? Håper du kan forklare. Om det ikke er lov å diskutere så ser jeg liten grunn til å ha et spillforum.

 

Tufte, WoW hadde kø i måneder... og da snakker vi timer..må du vel huske?

Ikke på serveren jeg spilte på :)

 

Var nok det på servere som var "tagget" av diverse spillsider som den offisielle serveren for den og den spillsiden.

Endret av Tufte
Lenke til kommentar
A.Ien er super, noe jeg vet du vil prøve å poengtere, så jeg vil like godt gjøre det for deg. Problemet er spawns, eller mangelen på de. Det lønner seg rett og slett ikke å gå i PvE, når man kan skaffe skills ved å stå i guildbyen og skyte trygt opp i lufta og ha andre mennesker slå på deg for å få block skills o.l.

Spillet bygger også mye mer opp mot lagsamarbeid i PvE, der de fleste fiender krever at man er 2 og flere spillere; dette er ikke nødvendigvis negativt, men det å drepe goblins eller trolls i timesvis er forferdelig kjedelig mens man venter på at kameraten sin logger på (og høyst sannsynlig vil det å møtes med kameraten og gå til spawnen ta opptil et par timer)

 

Vell, jeg er ikke enig med deg her gitt.

 

Problemet er nå per idag spawns pga folk flest har startet samtidig og dreper de samme mobsene. Om 1 måned eller mer når folket er spredd over et større område så vil dagens mobspawn rate være helt ok. De negative aspektene ved å sette opp en spawnrate nå ville gjort utslag seinere i serverens "livstid".

 

Hvorfor crafte piler hvis verdenen var fult av goblins f.eks? Det at det er krig om dem er kun en positiv ting, og det er slik det skal være i et PvP spill.

 

Alt man gjør i spillet skaffer deg jo skills, men det å si at det å gå PvE for å få skills ikke lønner seg er jo tull. Det er jo tingene mobsene dropper som er hoved årsaken til at man burde grinde dem. Det at man får skills i tillegg er jo bare en flott bonus. De som står i byen og skiller opp der vil ende opp med et pengeproblem etterhvert.

 

Det at du bruker flerfoldige timer for å møte en av dine kamerater er vell din skyld, ikke spillet. Samle dere sammen da mann og bind dere på samme stein, eller ved samme område.

 

 

Nei. Men det virker greit i andre spill som f.eks. WoW som er nevnt tidligere. Her er ikke hvert eneste tre eller stein en crafting ressurs, og man trenger heller ikke titusenvis av produkter for å få laget en by.

 

Hva funker greit? Det at man trykker på museknappen hvert 10ende sekund? Så det er greit i WoW men ikke i DF?

 

I WoW har man jo ikke muligheten til å bygge en by så sammenlignings grunnlaget her blir jo litt feil. Se på andre spill med samme eller lignende gameplay og du vil se at det er slik for en grunn. Det skaper et risk vs consequence system. Hadde byene vært omtrent gratis så ville ingen brydd seg om noen kom og ødelagte en bygning ettersom du har muligheten til å bygge 10,000 tilsvarendes uten problem. Man ville ikke hatt en sjanse for å gjøre en guild svakere ettersom det man gjør mot dem ikke har noen negativ innvirkning på dem, akkurat som AoC, WoW, WAR etc etc etc....

 

 

Chattesystemet er - etter min mening - noe av det mest horrible jeg har sett i et spill. I et MMO burde man forvente at iallefall chattesystemet skal fungere perfekt, da dette er et av hovedelementene i et spill der kommunikasjon er hovedingrediensen.

 

Hva er det som ikke fungerer? Hvorfor er dette det verste du har sett?

 

Det har jeg ikke personlig opplevd, men at det er lokale priser og forskjeller i økonomien er ikke negativt.

Derimot er det negativt at det å dra fra et sted til et annet for å få solgt produkter eller sett på forskjellige deler tar flerfoldelige timer, så man må planlegge (altfor) godt før man drar ut.

 

Hvorfor skal du forflytte deg flerfoldige timer hele tiden? Vær smart og utnytt tiden din. Ikke dra ned for å selge et våpen, dra ned når du har 10 å selge istedet.

 

 

Hvis man tar tiden og tenker på om det kanskje er en årsak til hvorfor ting er slik som det er så er faktisk mange av tilfellene logiske.

Endret av oophus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...