Gå til innhold

Darkfall - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere er dumme.... Tar å gjør at det går enda treiger når _JEG_ prøver å få _KJØPE_ DFO når dere allerede _HAR_ en account og _IKKE_ jeg! :(QQ

 

Gikk du også lei, Stifi? :(

han hadde 2 most likely? :p

 

Edit: Ja jeg tenkte bare på meg selv og dreit i hva andre syns når jeg skrev den øverste kommentaren. Mine egne meninger om hva som er rett og galt anngående kjøping av Darkfall overgår deres villeste fantasier og fattevne! Og ja jeg var i helt edru tilstand når jeg sa dette her! :D

Endret av Cerandin
Lenke til kommentar
Åssen typer er dere, selger dfo acc'n deres med en gang, gir ikke engang spillet en sjans til å vise potensial. Jeg synes synd på spillere som ikke gir spill tid, tid til å lære seg spillet, oppdage det, men ikke minst nyte det.

nytes, som når du første gang får smaken av sjokolade som smelter på tungen! Mmmmm, og når du kjenner at den smeltende sjokoladen egentlig er en is som gjør smaken enda mer forfriskende får deg til å gå gal, ja da har du følt hvordan det er å nesten få trykt på buy knappen på shopn! :ph34r:

Lenke til kommentar

Mja så er jeg sånn småskeptisk, håper det er noen ting som blir fiksa med darkfall alt er ikke perfekt men er rimelig fornøyd:P Eneste er jo alignment greiene som trengs en liten fiks. Og helveteskøene

 

Men for meg blir det nok å veksle mellom dette og mortal online når det kommer =) rimelig likt og player housing og ser muligens ut for mer mulighet for lone wolf spilling der uten at jeg vet det sikkert

Lenke til kommentar
Åssen typer er dere, selger dfo acc'n deres med en gang, gir ikke engang spillet en sjans til å vise potensial. Jeg synes synd på spillere som ikke gir spill tid, tid til å lære seg spillet, oppdage det, men ikke minst nyte det.

Timesvis med køventing, elendig og treigt PvE system, timesvis med ressursfarming der man trykker på en knapp hvert 10 sekund, lovlig macroing, det verste chattesystemet jeg noensinne har sett eller prøvd, gå flere timer for å komme hit og dit og mye mye mer.

 

Spillet har et enormt potensial, og det positive er at det ikke kan bli verre. Altfor mye virker uferdig, jeg venter heller et par måneder og ser ossen det blir.

Lenke til kommentar
Åssen typer er dere, selger dfo acc'n deres med en gang, gir ikke engang spillet en sjans til å vise potensial. Jeg synes synd på spillere som ikke gir spill tid, tid til å lære seg spillet, oppdage det, men ikke minst nyte det.

Timesvis med køventing, elendig og treigt PvE system, timesvis med ressursfarming der man trykker på en knapp hvert 10 sekund, lovlig macroing, det verste chattesystemet jeg noensinne har sett eller prøvd, gå flere timer for å komme hit og dit og mye mye mer.

 

Spillet har et enormt potensial, og det positive er at det ikke kan bli verre. Altfor mye virker uferdig, jeg venter heller et par måneder og ser ossen det blir.

 

Av og til må man faktisk ofre noe for faktisk å kunne nyte noe. Enkelt og greit. Hvis du da ikke klarer det, da er du svak, gir ingenting ingen sjanser, sånne whinere som deg ødelegger communitier.

Lenke til kommentar
Jøss, det var da fælt så negativ du var da kaleesha :) ta deg en bolle og drikk et nydelig glass med deilig forfriskende lemonade! :)

 

Jeg synes bare darkfall er så gøy at jeg blir lei meg når folk sier negative ting om spillet ;'(

 

Bolle og kald lemonade er godt :p

Lenke til kommentar
Straight out fanboy med andre ord?

Er alltid noen som ikke vil like et spill, that's life. Uansett skjønner jeg godt at folk blir lei av å vente i kø når man faktisk har betalt for å få spilt. Husker jeg var rimelig forbanna på GOA etter Warhammer releasen.

 

Straight out fanboy - dette er meg i et nøtteskall.

 

Enten så elsker du darkfall - eller så hater du spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...