Gå til innhold

Darkfall - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spør igjen jeg, siden ingen svarte.

 

Er det noen som vet om noen bra norske claner/skandinaviske claner eller claner med nordmenn i som rekrutterer og da gjerne har clan city claimed?

 

Jeg er en ensom dverg som ikke gjør stort annet enn å grave etter jern malm hele dagen og leter etter et hjem :)

Lenke til kommentar
Spør igjen jeg, siden ingen svarte.

 

Er det noen som vet om noen bra norske claner/skandinaviske claner eller claner med nordmenn i som rekrutterer og da gjerne har clan city claimed?

 

Jeg er en ensom dverg som ikke gjør stort annet enn å grave etter jern malm hele dagen og leter etter et hjem :)

 

Aesir eller Hovmod

 

np

Lenke til kommentar
Mhm men, shopen er vel stengt i dag og kanskje i morgen så de kan redusere køer og selge mer.

Jepp, de frister spillerne ved å ikke la alle spille.

 

Hehee, var så smart å logga ut rett utenfor en dverg/mennske/alve-by istad, får se hva en naken mahirim kan gjøre mot de :) . Kanskje komme meg inn i en bygning eller noe og få litt mer aligment.

 

Skal vel få igang Hovmod snart og, og aktivt prøve å kapre medlemmer og kanskje hevde oss blandt disse elitistene som var sååå gode i UO :) .

 

Men nå er det kø ja.

Lenke til kommentar
We apologize for the queuing and we want you to know that we're working non-stop to eliminate it. In the meanwhile we won't offer more copies of the game until this is resolved early next week.

 

Dette var sagt på fredag så det vil si tidlig denne uken og ikke neste

Lenke til kommentar
We apologize for the queuing and we want you to know that we're working non-stop to eliminate it. In the meanwhile we won't offer more copies of the game until this is resolved early next week.

 

Dette var sagt på fredag så det vil si tidlig denne uken og ikke neste

 

Du vet det var AV som skrev det der ja? <_<

Lenke til kommentar
En på diskusjon.no, Flaringo.

 

Fikk tilbake de 380kr jeg brukte på spillet, kunne sikkert ha tjent inn et par hundre kroner ekstra, men syns det er urettferdig mot de som kanskje vil like spillet bedre enn jeg vil (hørtes utrolig etisk ut der, pleier ikke å være det :))

Kunne glatt betalt deg 700 :( Du må jo si at du selger <_<

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...