Gå til innhold

Darkfall - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
200 gull allerede nå? Er det lett å farme gull i DFO?

 

Vel, lett og lett. 200g i DF er ikke mye. :)

 

Du tjener vel rundt 10g per kill i newbie zona, problemet er vel heller gankers og for mye folk.

okeey, hvor mye koster det å bygge guild city da?

 

Mange MANGE tusen gull. Leste en guide fra en CL som hadde bygd en guild city. Utifra det jeg husker og fikk intrykk av tok det lang tid, mye farming og mye hjelp fra hele klanen

Lenke til kommentar
okeey, hvor mye koster det å bygge guild city da?

 

Som en fin start så må man ha 10000g for å i det hele tatt kunne claime en guildcity. Etter det vil jeg ikke tenke på engang :lol:

Oi! :p Men dere får jo 10 gull ifra hver mob ca, er det så vanskelig å få drept mobs'a da? er det ikke mange?

Lenke til kommentar
okeey, hvor mye koster det å bygge guild city da?

 

Som en fin start så må man ha 10000g for å i det hele tatt kunne claime en guildcity. Etter det vil jeg ikke tenke på engang :lol:

Oi! :p Men dere får jo 10 gull ifra hver mob ca, er det så vanskelig å få drept mobs'a da? er det ikke mange?

 

Vel, moroa er vel ikke akkurat gjøre masse PVE og få 10g pr kill. Men derimot drepe andre spillere, som har flotterse armorsets og våpen. Det er ganske kult, det finnes nemlig ingen morsommere ting på darkfall å gjøre enn å ødelegge andre spilleres dag :p

Så kan du bare selge det du loota. Artig måte å skaffe gull på skal jeg si deg :lol:

 

Eller du kan selge til andre spillere. Da er det dog viktig å passe på at du står nær en bank og ser pengene hans først, ellers kan det hende børti tusen spillere fra klanen hans er gjemt bak busker og trær, klare til å oneshote deg og bare ta det du egentlig skulle selge :lol:

Lenke til kommentar

er vel sånn at det første du må bygge etter du har claima en guild city er banken. Denne koster 10 modules å bygge og hver module koster 2500g pluss en hel masse ressurser å bygge. Kan hende minnet mitt tuller med meg og at jeg tar feil. Men som sagt, lang tid, mye grinding og en hel masse hjelp fra klanen for at noe sånt skal kunne skje.

Lenke til kommentar
Mhm men, shopen er vel stengt i dag og kanskje i morgen så de kan redusere køer og selge mer.

 

 

Hvordan skal de øke salget ved å stenge butikken i to dager? Lage mer rush på onsdag?

 

Tror han mente at de skulle stenge salget før å minske kø på serveren, og så åpne salget igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...