Dumrian Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hvordan funker looten når du er 10 stykker som dreper en? Er det første mann til mølla? Jepp. Om å gjøre å ha en rask hand/god ping. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hvordan funker looten når du er 10 stykker som dreper en? Er det første mann til mølla? Stå alltid på siden av gravsteinen. Når du ser den dukker opp. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Noen her som er Alfar som har drake mount som er villig til å bytte mot en hest eller selge for 200 - 250G? Jeg er human btw. Lenke til kommentar
nems Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Heisann folkens. Vet dere om noen bra clan for en norsk crafter (dverg) ? Gjerne som har en clan city da tilgang til en clanmine ville vært å foretrekke etterhvert.. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 200 gull allerede nå? Er det lett å farme gull i DFO? Lenke til kommentar
nems Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 200 gull allerede nå? Er det lett å farme gull i DFO? Vel, lett og lett. 200g i DF er ikke mye. Du tjener vel rundt 10g per kill i newbie zona, problemet er vel heller gankers og for mye folk. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 200 gull allerede nå? Er det lett å farme gull i DFO? Vel, lett og lett. 200g i DF er ikke mye. Du tjener vel rundt 10g per kill i newbie zona, problemet er vel heller gankers og for mye folk. okeey, hvor mye koster det å bygge guild city da? Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 200 gull allerede nå? Er det lett å farme gull i DFO? Vel, lett og lett. 200g i DF er ikke mye. Du tjener vel rundt 10g per kill i newbie zona, problemet er vel heller gankers og for mye folk. okeey, hvor mye koster det å bygge guild city da? Mange MANGE tusen gull. Leste en guide fra en CL som hadde bygd en guild city. Utifra det jeg husker og fikk intrykk av tok det lang tid, mye farming og mye hjelp fra hele klanen Lenke til kommentar
Draift86 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 okeey, hvor mye koster det å bygge guild city da? Som en fin start så må man ha 10000g for å i det hele tatt kunne claime en guildcity. Etter det vil jeg ikke tenke på engang Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 okeey, hvor mye koster det å bygge guild city da? Som en fin start så må man ha 10000g for å i det hele tatt kunne claime en guildcity. Etter det vil jeg ikke tenke på engang Oi! Men dere får jo 10 gull ifra hver mob ca, er det så vanskelig å få drept mobs'a da? er det ikke mange? Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 okeey, hvor mye koster det å bygge guild city da? Som en fin start så må man ha 10000g for å i det hele tatt kunne claime en guildcity. Etter det vil jeg ikke tenke på engang Oi! Men dere får jo 10 gull ifra hver mob ca, er det så vanskelig å få drept mobs'a da? er det ikke mange? Vel, moroa er vel ikke akkurat gjøre masse PVE og få 10g pr kill. Men derimot drepe andre spillere, som har flotterse armorsets og våpen. Det er ganske kult, det finnes nemlig ingen morsommere ting på darkfall å gjøre enn å ødelegge andre spilleres dag Så kan du bare selge det du loota. Artig måte å skaffe gull på skal jeg si deg Eller du kan selge til andre spillere. Da er det dog viktig å passe på at du står nær en bank og ser pengene hans først, ellers kan det hende børti tusen spillere fra klanen hans er gjemt bak busker og trær, klare til å oneshote deg og bare ta det du egentlig skulle selge Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 er vel sånn at det første du må bygge etter du har claima en guild city er banken. Denne koster 10 modules å bygge og hver module koster 2500g pluss en hel masse ressurser å bygge. Kan hende minnet mitt tuller med meg og at jeg tar feil. Men som sagt, lang tid, mye grinding og en hel masse hjelp fra klanen for at noe sånt skal kunne skje. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Håper å få det i hus på tirsdag >.< Har sett på live feed hele helga av en i Dog Company. Endret 15. mars 2009 av Fenix Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Er det fremdeles like håpløst å få en konto i darfall? Orker ikke å sitte 5 timer i kø for å kanskje få kjøpe spillet.. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Mhm men, shopen er vel stengt i dag og kanskje i morgen så de kan redusere køer og selge mer. Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Mhm men, shopen er vel stengt i dag og kanskje i morgen så de kan redusere køer og selge mer. Neimenn faen, jeg som skulle kjøpe det idag Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Mhm men, shopen er vel stengt i dag og kanskje i morgen så de kan redusere køer og selge mer. Hvordan skal de øke salget ved å stenge butikken i to dager? Lage mer rush på onsdag? Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Mhm men, shopen er vel stengt i dag og kanskje i morgen så de kan redusere køer og selge mer. Hvordan skal de øke salget ved å stenge butikken i to dager? Lage mer rush på onsdag? Tror han mente at de skulle stenge salget før å minske kø på serveren, og så åpne salget igjen. Lenke til kommentar
Draift86 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Siden køen bare har økt siden de sluttet å selge så tror jeg ikke at det blir noe bedre av kun vente i 2 dager Blir dem stort lenger nå så er det nesten ikke vits i å prøve å logge inn om kvelden. Lenke til kommentar
Ritepsi Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Er det mulig å kjøpe Darkfall hørte de har slutte å selle begrunn av serverne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå