P-okken Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Melee og Archery og masse run og sprint dette spillet blir ikke mindre gøy når en får slike bytter som her => vill jakt og siste staminaen så blir d fløyt Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Tips: om du veit du vil dø, uten en sjanse til å bli gjenopplivet og med flere folk som venter på utstyret ditt, ødelegg alt utstyret ved å dra den i flammen mens du ligger nede. Lenke til kommentar
P-okken Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Tips: om du veit du vil dø, uten en sjanse til å bli gjenopplivet og med flere folk som venter på utstyret ditt, ødelegg alt utstyret ved å dra den i flammen mens du ligger nede. Synes /laugh når en ligger dau og var ganske morsom hån Lenke til kommentar
Shaka82_InnleggNO Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg ser at det ikke er mulig å handle dette spillet på noen dager, siste post fra developers sier tidlig neste uke. Vil tippe onsdag eller kanskje tirsdag. Så vist noen har en acocunt de vill kvitte seg med, så er jeg villig til å kjøpe en. Kjeder meg litt for øyeblikket og hadde vert artig å prøvd det ut så snart som mulig Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Lame server crash! Tror jeg har mista mounten min også! Lenke til kommentar
oophus Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Tips: om du veit du vil dø, uten en sjanse til å bli gjenopplivet og med flere folk som venter på utstyret ditt, ødelegg alt utstyret ved å dra den i flammen mens du ligger nede. Hjelper ikke, det du sletter blir værendes som items på kroppen din i 5 minutter. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Lame server crash! Tror jeg har mista mounten min også! jepp jeg mista mounten min Damn it det sucks, så herbing på ge for å få steedgrass. Men nå sitter man i kø Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hvorfor mister dere mounten deres? Lenke til kommentar
Draift86 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hvorfor mister dere mounten deres? Når man blir dc'et når man er på mount så står mounten igjen i verden. Husker ikke hvor lenge men etter en stund så bare despawner den. :unsure: Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Ahh så jeg angrer på at jeg ikke kjøpte det forrige uke <_< Håper å få det på tirsdag da -.-' Hvor mye tåler man i spillet? Er det liksom noe du kan gjøre for å få hørere liv? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Armor gir deg høyere liv, vet ikke stort mer. Men du har relativt mye liv, har ikke dødd enda. Nå har ikke jeg vært oppe i noen PvP-kamper enda. Men hittil har jeg løpt fra de fleste PvE-kamper lett. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 Hvor lang er køen ca nå? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Hvor lang er køen ca nå? Satt 4 timer i går. Samme tidspunkt som nå. Endret 14. mars 2009 av Stifi Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 Nice. Tror jeg finner noe å gjøre i mellomtiden jeg da. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 sto i kø i 30 min og kom inn og merkelig nok var det masse goblins i goblin camp'n som jeg logga ut av sist. bare jeg der helt alene, litt merkelig egentlig Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 Skjedde pga server reset. Køen er nok på godt over 5 timer nå. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Og der ble jeg drept for første gang. Heldigvis hadde jeg satt mine 230 gold inn i banken, hadde bare dårlig items på meg. Jeg jaktet på en annen spiller som ikke hadde sett meg i en stund, før kameraten hans tydeligvis sa ifra om at noen var bak, for da snudde han seg helt plutselig og angrep meg mens jeg ble angrepet av noen andre bakfra. Dro senere tilbake for å få tilbake tingene mine, men da støtte jeg på en guild hvor 6-7 folk enkelt drepte meg. Og vet du hva? Det er sannsynligvis mine beste øyeblikk i et MMO på lang, lang tid. Lenke til kommentar
Diezen Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Haha Har akkurat samme følelsen. Blitt drept 3-4 ganga å d e d artigste så langt. All læringen som ligg i å bli drept. Folk kan bare sitte å gjømme sæ bak en stein å man har ikkje mulighet for å vite at det er nån der. Ikke noe map osv som kan fortelle dæ om du blir jakta av 2-3 andre spillera. Stili rett å slett Mitt beste tips til alle som skal bynne å spille. Bank er din venn. Bank så ofte du kan å gå aldri ut med mer enn du e villig til å ofre. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Faen altså. De så se å få fikset den alttabbing buggen. Som gjør at hele verden blir "ødelagt" og må restarte. Gidder ikke å spille i windows-mode. Endret 14. mars 2009 av Stifi Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hvordan funker looten når du er 10 stykker som dreper en? Er det første mann til mølla? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå