Gå til innhold

Darkfall - Generell diskusjon og informasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En time å springer enda mot human men fant noen hissige golems eller hva det er som jeg ikke tør gjøre mye med enda:P

Obsidian Golems mener jeg det er. Svir ganske bra når mad ikke har gear på. Tok å sjekket hvor mye de div. mobsa slo når jeg tok naken run fra ork til tribelands :lol:

Lenke til kommentar

Vel, jeg er inne som en mirdain og heter "Tempest Stormshade" :D

Er medlem i klanen 'Fallen Lords', en pk guild som liker å kalle seg Equal opportunists. NB: De ga meg et flotters mail set når jeg joina, og ble med dem på tokt. Hadde det moro i en Apollo guild by i et fjell :D Bare å pme meg hvis noen andre vil joine.

Husk at vi altså dreper alt og alle...

Lenke til kommentar

Et spørsmål til >.<

Er Darkfall sånn Menneske vs Ork vs Ulvhybridting. Eller er det alle mot alle?

Har også hørt om mange som fikk mounted sin drept i kamp av sine egne uten at de fikk staff.. Er dette noe som skjer ofte :p?

Lenke til kommentar
Et spørsmål til >.<

Har også hørt om mange som fikk mounted sin drept i kamp av sine egne uten at de fikk staff.. Er dette noe som skjer ofte :p?

Er alle mot alle forsåvidt. Vet ikke hvor mye humans dreper sine egne men er plenty av det i tribelands affal :p

Og mounter kan lett drepes i by også. Bare ikke slå til spillern for da kommer tårna og tar deg :lol:

Lenke til kommentar
Et spørsmål til >.<

Vel, det er vel mer sånn som Draift sier at det er alle mot alle, men hvis du dreper noen som du er i allianse med (humans, dwarfs og mirdain er i allianse, orks og mahirim er det, mens alfar hater alt og alle :lol: ) så hvis du dreper noen du er i allianse med får du allignment minus eller noe etterhvert hvis jeg ikke tar fullstendig feil. Utover det er det alle mot alle, have fun :D

Lenke til kommentar

Glemte å legge til det med alignment. Men den er veldig lett å "jobbe seg rundt".

Man går ut på hunting tokt i fiendlig område og slår ned allt av de som ikke er med i din rase allianse opp mot 90-100 alignment. Deretter går du tilbake til eget rase område å dreper det du vil til du omtrent er på 0 igjen.

Kjedelig at man kan gjøre slikt, men antar de som setter seg inn for å være PK clans faktisk går rød og ikke gjør som jeg beskrev.

begynner å mislike que nå :lol:

Lenke til kommentar
DET VAR DA FÆLT DA!!!!

Siter i que du og? :p Har affal skate 2 achievments å tulle med mens jeg venter.

det verste var at jeg kom inn for ca 1 time siden, men neida, da skulle pc'n klikke, og jeg måtte restarte, hadde da sittet i que i.. tja 2-3 timer <_<

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...