duppsko Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Fungerer den fiskestangen der mot hissige golems da? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Fungerer den fiskestangen der mot hissige golems da? Er vel en 2H han holder. Lenke til kommentar
Draift86 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 En time å springer enda mot human men fant noen hissige golems eller hva det er som jeg ikke tør gjøre mye med enda:P Obsidian Golems mener jeg det er. Svir ganske bra når mad ikke har gear på. Tok å sjekket hvor mye de div. mobsa slo når jeg tok naken run fra ork til tribelands Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Vel, jeg er inne som en mirdain og heter "Tempest Stormshade" Er medlem i klanen 'Fallen Lords', en pk guild som liker å kalle seg Equal opportunists. NB: De ga meg et flotters mail set når jeg joina, og ble med dem på tokt. Hadde det moro i en Apollo guild by i et fjell Bare å pme meg hvis noen andre vil joine. Husk at vi altså dreper alt og alle... Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Et spørsmål til >.< Er Darkfall sånn Menneske vs Ork vs Ulvhybridting. Eller er det alle mot alle? Har også hørt om mange som fikk mounted sin drept i kamp av sine egne uten at de fikk staff.. Er dette noe som skjer ofte ? Lenke til kommentar
Draift86 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Et spørsmål til >.< Er Darkfall sånn Menneske vs Ork vs Ulvhybridting. Eller er det alle mot alle? Har også hørt om mange som fikk mounted sin drept i kamp av sine egne uten at de fikk staff.. Er dette noe som skjer ofte ? Er alle mot alle forsåvidt. Vet ikke hvor mye humans dreper sine egne men er plenty av det i tribelands affal Og mounter kan lett drepes i by også. Bare ikke slå til spillern for da kommer tårna og tar deg Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Et spørsmål til >.< Er Darkfall sånn Menneske vs Ork vs Ulvhybridting. Eller er det alle mot alle? Har også hørt om mange som fikk mounted sin drept i kamp av sine egne uten at de fikk staff.. Er dette noe som skjer ofte ? Vel, det er vel mer sånn som Draift sier at det er alle mot alle, men hvis du dreper noen som du er i allianse med (humans, dwarfs og mirdain er i allianse, orks og mahirim er det, mens alfar hater alt og alle ) så hvis du dreper noen du er i allianse med får du allignment minus eller noe etterhvert hvis jeg ikke tar fullstendig feil. Utover det er det alle mot alle, have fun Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Åssen går det med den norske mahirim guilden btw? Har ikke hørt stort om den på en stund. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Åssen går det med den norske mahirim guilden btw? Har ikke hørt stort om den på en stund. Vi holder på, er ikke så lett når man sitter flere timer i que <_< Lenke til kommentar
Diezen Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Norsk Mahirim guild sir du?!?! Midt i blinken det jau hehe! Lenke til kommentar
Draift86 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Glemte å legge til det med alignment. Men den er veldig lett å "jobbe seg rundt". Man går ut på hunting tokt i fiendlig område og slår ned allt av de som ikke er med i din rase allianse opp mot 90-100 alignment. Deretter går du tilbake til eget rase område å dreper det du vil til du omtrent er på 0 igjen. Kjedelig at man kan gjøre slikt, men antar de som setter seg inn for å være PK clans faktisk går rød og ikke gjør som jeg beskrev. begynner å mislike que nå Lenke til kommentar
Draift86 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 DET VAR DA FÆLT DA!!!! Siter i que du og? Har affal skate 2 achievments å tulle med mens jeg venter. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 DET VAR DA FÆLT DA!!!! Siter i que du og? Har affal skate 2 achievments å tulle med mens jeg venter. det verste var at jeg kom inn for ca 1 time siden, men neida, da skulle pc'n klikke, og jeg måtte restarte, hadde da sittet i que i.. tja 2-3 timer <_< Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Kom igjen a stifi, vær litt gem a så blir det 1 mindre i den fordømte køa <_< Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Køø, hater å sitte i kø Kommer vel ikke inn før jeg skal sove Damn iiiiit! Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 yessda, klarer å komme meg inn tilslutt, men.. det er alltid et men.. så skal jaggu meg de ha en liten shutdown i 10 min om en halvtime, wtf?! jaja, its good night for me folks, snakes on a plane Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 hæhæ, godt å høre jeg ikke går glipp av noe Lenke til kommentar
Panzerloco_InnleggNO Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Lurer på å gå til annskaffelse av Darkfall, men er ute etter litt førsteinntrykk frå dykk som allerede har spelt nokon dagar. Er det mangen bugs? Er quest systemet bra? Lever det opp til hypen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå