Dumrian Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Er frista til å selge kontoen min nå. Jeg er med i en stor klan, vi har en liten klanby, men virker som om alt er midt i ingensteds. Jeg brukte rundt 35 minutter å gå fra startstedet til klanbyen, og jeg møtte ingen fiender på veien. Det er heller ingen fiender i 5-10 minutters gåavstand fra klanbyen heller. Spillet er jo helt katastrofalt når det kommer til det å kunne sloss, virker som alt jeg har gjort hittil er å ta ned goblins som forøvrig er møkk kjedelig å sloss mot da den eneste spawnen jeg har funnet er ved startstedet og er campet av flere titalls spillere som sloss om 1-2 goblins om gangen. Det er heller ingen "oppgitte" spawns map som jeg har funnet, jeg har løpt rundt hele klanbyen å sett, ingenting, finner heller ingenting på forumene om et map der spawns er oppgitt. Gir det et par dager til, eller så velger jeg heller å selge kontoen for å få igjen penga, må si jeg ble ganske skuffa. Lenke til kommentar
tørrfisk_InnleggNO Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 I'm in [insert emote] Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 sitter her og trøste-drikker urge og cola... I'm seriuosly living on a prayer. HJEELP, jeg vil INN. NÅÅÅÅ. Nei, jeg får se og samle meg. Jeg trenger en darkfall account verre enn et dophue trenger cola :> Lenke til kommentar
P-okken Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Man lager moroa selv =) andre dagen idag, og syns spillet er dritt moro egentlig.. akkurat som uo, man er nødt å lage moro for å få det Liker du å få andre folk grå få dem til å treffe deg 2 ganger evt.. så er det bare å høgge de ned og ta alt de har Blitt endel ekstra inntekt andre dagen in game og 5 stk drept med masse stuff =P Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Tips til de som skal kjøpe, dette er NØYAKTIG det jeg gjorde, og det funket med en gang jeg prøvde dette: 1: Logg på https://www.darkfallonline.com/accounts/f/d...?pname=Homepage 30-40 minutter før salget starter. Viktigste er at du får logget på før sida starter å bli treig. 2: La sida være oppe, 1-2 minutter før salget åpner, gå inn på denne linken: https://www.darkfallonline.com/accounts/f/d...e=Subscriptions 3: Når Subscriptionssida er ferdig loada vil salget allerede ha åpnet, og du ligger først i køen. Deretter klikk på "BUY" 4: Ha klar kredittkortet ditt med CCV siffrene fra bankkortet. Skriv inn disse når du kommer til neste side, og trykk Confirm (eller det lignende). 5: Om du fikk alt gjort, vil du få en brekreftelsesmail og komme tilbake til Subscription sida. Det aller viktigste er: Aldri, aldri, aldri klikk tilbake! Alltid la sida loade til den er ferdig før du reloader sida. Det kan ta opptil 5-10 minutter for hvert punkt, ta det mer ro, det fungerer likevel. Jeg starta prosessen kl. 20:01, fikk bekreftelsesmail kl. 20:18. Igjen, det viktigste er å la sida loade, aldri forhaste seg og vær tålmodig. Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Tips til de som skal kjøpe ... Jepp dette burde funke bra. En ting til. Når kjøpet er gjennomført kommer du tilbake til siden med knappen Buy. Da jeg gjorde dette stod det at jeg ikke hadde noe abbonnement og jeg var fristet til å klikke Buy en gang til, men husket at jeg hadde lest om en fyr som hadde blitt trukket for 6 kjøp så jeg ventet litt og sjekket e-posten. Etter få minutter kom en bekreftelse på kjøpet Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) men husket at jeg hadde lest om en fyr som hadde blitt trukket for 6 kjøp. oida, det er det man kaller uheldig Endret 11. mars 2009 av Leaf Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 NÅÅÅÅÅÅÅÅ. SKAL JEG INN, KOSTE HVA DET KOSTE VIL. Buhuuuhuhuuhuh, hvis jeg ikke får det, da ... da... gidder jeg ikke mer ;( Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 NÅÅÅÅÅÅÅÅ. SKAL JEG INN, KOSTE HVA DET KOSTE VIL. Buhuuuhuhuuhuh, hvis jeg ikke får det, da ... da... gidder jeg ikke mer ;( Psh, jeg har venta siden 2006! Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 NÅÅÅÅÅÅÅÅ. SKAL JEG INN, KOSTE HVA DET KOSTE VIL. Buhuuuhuhuuhuh, hvis jeg ikke får det, da ... da... gidder jeg ikke mer ;( Psh, jeg har venta siden 2006! Hva er det de kaller meg? Fucking 09'er Men, hvis det kan være noe trøst... Venta jeg på AoC i fem år -.-' "Årets skuffelse" (Sorry dette var offtopic ) Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hvor lenge varer maintenance? Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 *KRYSSSSSSSER FINGRENE* Nå er klokka 17.00, får se hvordan det går :| Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 *KRYSSSSSSSER FINGRENE* Nå er klokka 17.00, får se hvordan det går :| Lykke til lol. Var så uheldig å kjøpe to kontoer den dagen. Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 *KRYSSSSSSSER FINGRENE* Nå er klokka 17.00, får se hvordan det går :| Lykke til lol. Var så uheldig å kjøpe to kontoer den dagen. HAR DU EN TIL MEG OGSÅ? :D:D:D Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR FAAAAAAAAAAAAAAAEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN JEEG KOOM INN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 *KRYSSSSSSSER FINGRENE* Nå er klokka 17.00, får se hvordan det går :| Lykke til lol. Var så uheldig å kjøpe to kontoer den dagen. HAR DU EN TIL MEG OGSÅ? :D:D:D CAPSLOCKRULER <3. Nei, er dessverre solgt. Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Samme det, jeg er INNE. Men har følelsen at det ikke var så vanskelig i dag ... ? Lenke til kommentar
oophus Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR FAAAAAAAAAAAAAAAEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN JEEG KOOM INN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kom du inn? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Samme det, jeg er INNE. Men har følelsen at det ikke var så vanskelig i dag ... ? De har jo utvidet salget av kopier med stor grad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå