EpicNerd Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 De burde gjøre noe med serveren eller legge til flere. Skulle spillet kræsje, kommer du aldri inn igjen. Det er jo snakk om en ny server snart Håper det, så jeg kan joine den når jeg begynner med Drakfall Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Når man kjøper spillet, får man med en buddy key da? For jeg har utrolig lyst til å prøve dette her Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Jepp, serveren klarer såvidt dra rundt de fattige få som har fått kjøpt spillet til nå, enda de selger et begrenset antall eksemplarer hver dag. Så ja, alle får 10 buddykeys å dele ut. [/ironi] Det er vel fremdeles ikke et eneste MMORPG som er blitt lansert med buddykeys, hvorfor skulle dette være et unntak? Endret 10. mars 2009 av Konamixx Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jepp, serveren klarer såvidt dra rundt de fattige få som har fått kjøpt spillet til nå, enda de selger et begrenset antall eksemplarer hver dag. Så ja, alle får 10 buddykeys å dele ut. [/ironi] Det er vel fremdeles ikke et eneste MMORPG som er blitt lansert med buddykeys, hvorfor skulle dette være et unntak? De som kjøpte AoC tidlig fikk jo en buddy key sendt til seg senere. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Ja, som du selv sier, senere. Tror jeg fikk mine buddy keys 6 mnd etter launch. Tror ikke du kan forvente det noe tidligere på Darkfall. De har nok med å ta unna kundemassen som er villig til å betale for spillet. Endret 10. mars 2009 av Konamixx Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Ja du har jo selfølgelig rett.. Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Nvm.. Endret 10. mars 2009 av NerdRage Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 De tulla. Det finnes ingen Buddy Key. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Haha, synes dette var litt morsomt http://forums.darkfallonline.com/showthread.php?t=154673 Bra at han respekterer dem for den gode taktikken de kom på Lenke til kommentar
Dwarp Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Selger en konto til 275,- (28 dager eller så igjen) om noen vil ha. Du kan endre alt av informasjon bortsett fra username. Lenke til kommentar
PantZman_InnleggNO Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Haha, synes dette var litt morsomt http://forums.darkfallonline.com/showthread.php?t=154673 Bra at han respekterer dem for den gode taktikken de kom på Haha! Jeg lo godt av den der. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) nvm Endret 10. mars 2009 av Leaf Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Grattis til alle Ser ut til at jeg blir alene om å sutre her på torsdag? Det er du ikke alene om - desverre Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Siste Av tenker på nå er Buddy Key. Endret 10. mars 2009 av Stifi Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 ikke noenting i dag heller :/ Lenke til kommentar
Draift86 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Liker retningen Forumfall går jeg. For hver dag som går jo fler sinte amerikanere poster om hvordan de burde komme først i køen etc. God underholdning Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hihi tenkte jeg skulle prøve dette spillet og kjøpte det i dag. Skjønner nå at det ikke er så lett for alle. Har aldri sett på makan til sutring på Darkfall forumene. Nesten verdt pengene alene å se alle sutre postene der og vite at jeg nærmest snublet inn og fikk en kopi Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hihi tenkte jeg skulle prøve dette spillet og kjøpte det i dag. Skjønner nå at det ikke er så lett for alle. Har aldri sett på makan til sutring på Darkfall forumene. Nesten verdt pengene alene å se alle sutre postene der og vite at jeg nærmest snublet inn og fikk en kopi Som en av de vanlige folka på darkfall forumene ville sagt: fucking 09'er... Lenke til kommentar
tørrfisk_InnleggNO Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg kom faen meg ikke inn i dag heller! Noen som vet om noen kontoer til salgs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå